home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 715 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Red Army
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The Red Army  (Læst 3044 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
The Red Army
« : 22 Dec 2008, 16:57 »






Intro


Dette er en blog, som jeg nu vil starte op. Jeg har holdt en måneds pause på blogscenen efter min blog om West Ham og Island, da jeg ingen læsere havde, så da jeg havde sat 5 updates i træk uden en eneste kommentar så gav jeg op. Denne blog kommer til at være lidt anderledes da jeg ikke vil komme med ligeså mange updates som jeg kom med i min sidste blog. Disse updates kommer ikke til at være ligeså lange som i den gamle blog, de her kommer til at være kortupdates, det grafiske vil blive sat lidt ned, da jeg kun har paint, som det eneste program til grafik.

Holdet er jo altid det vigtigste så det kommer jeg til nu. Jeg har valgt at spille med yndlingshold Manchester United her i ferien, jeg har aldrig rigtig fået et ordentligt spil med dem i min 3 år lange fm karriere, da jeg altid har syntes at de var kedelige at spille med, men nu med en bredere trup. Så synes jeg at det begynder at blive sjovere, så derfor har jeg valgt at starte en blog op med "The Red Devils"
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #1: 22 Dec 2008, 16:58 »

Det her indlæg tager jeg lige Wink



OBS: Hvis der er nogen der vil lave noget grafik til denne blog, så er de mere end velkomne til det.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #2: 22 Dec 2008, 17:21 »






#1


Manchester Uniteds historie begyndte i 1878, da en gruppe jernbanearbejdere fra firmaet, Lancashire & Yorkshire Railway Co. besluttede sig for at lave et fodboldhold.
De satte sig for at spille fodbold efter arbejdstiden, og det fik deres arbejdsgiver til at give økonomisk støtte til klubben, som de så oprettede ved navn, Newton Heath Lancashire & Yorkshire Railway Co.
Newton Heath kom af at de arbejdede på et depot i Newton Heath. Derefter gik udviklingen skridt for skridt, dog forholdt klubben sig som en fritidsklub, hvor de så spillede mod andre fodboldhold, som også var såkaldte "firmahold". Men ca. 40 år efter at klubben var blevet lavet, så blev der ændret klubnavn, og da klubben jo kom fra Manchester så kaldte de sig, som de også kalder sig i dag, nemlig Manchester United.

D. 6 februar 1958, så skete Manchester Uniteds største tragedie nogensinde, hvis altså ikke også er englandsk fodbolds største tragedie. De skulle flyve hjem fra en Europa Cup kamp, hvor de havde mellemlandet i Munchen, men de kom aldrig op igen, da de skulle ud og lette, så styrtede flyet, og otte spillere døde på tragisk vis. Geoff Bent, Roger Byrne, Eddie Colman, Duncan Edwards, Mark Jones, David Pegg, Tommy Taylor og Liam "Billy" Whelan  og 15 andre passagerer inklusiv nogle United medarbejdere Walter Crickmer, Bert Whalley and Tom Curry. Duncan Edwards siges at hvis han ikke havde været død der, så kunne han være blevet det største talent i engelsk historie nogensinde!
Flyet havde allerede prøvet at lette to gange før den fatale tredje gang, som gik galt på grund af et byggeri for enden af startbanen, hvilket gjorde at piloten kom til at sænke farten ned til en utilstrækkelig fart til at lette. Flyvemaskinen gled af ved enden af startbanen, gennem et hegn og ind i et hus. United målmanden Harry Gregg formåede at opretholde bevistheden efter styrtet og af frygt for at flyet kunne eksplodere hvert sekund, greb han både Bobby Charlton – som havde debuteret for United mindre end atten måneder tidligere og Dennis Viollet i deres bælter og trak dem i sikkerhed. Syv United spillere døde under ulykken, og Duncan Edwards døde fjorten dage senere på hospitalet. Højre-wingen Johnny Berry overlevede også ulykken, men blev skadet for altid i ulykken og hans fodboldkarriere fik en forhastet slutning. Matt Busby fik ikke meget håb som en af de overlevende af lægerne i München, og fik endda den sidste ceremoni på et tidspunkt, men kom sig mirakuløst og blev til sidst udskrevet af hospitalet efter at have opholdt sig der i over to måneder.
Jimmy Murphy overtog klubben efter styrtet og fortsatte at spille med reservetruppen, og de nåede mirakuløst hele vejen til finalen hvor de så tabte mod Bolton. I 1960 genopbyggede Matt Busby holdet, og fik skabt det uovervindelige hold "Busby Babes" med en af de bedste spillere i engelsk fodbold, bedre kendt som George Best.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #3: 22 Dec 2008, 17:25 »

Ville du ikke lave korte updates Smiley? Ellers ser det fint ud og vil gerne se hvad du kan gøre med Manchester United?
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: The Red Army
« Svar #4: 22 Dec 2008, 17:25 »

Okay.

Først vil jeg sige det er et forkert klubvalg (er Arsenal-fan).

Men det forhindrer mig ikke i, at give denne en chance. Syntes du laver velskrevne updates, og sætter dem flot op osv. Det kan godt være du kun har fået en læser nu, men klø på. Det er ikke læsere det handler om. Det er at du vil lave en blog. Ikke andet.

Så jeg syntes bare du skal klø på med nogle flere åpdates! Thumbs Up.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #5: 22 Dec 2008, 17:35 »






#2


Det er ikke ofte at man hører at en uerfaren islænding overtager en klub som Manchester United, men det skete
altså i år, da Ferguson stoppede, da han syntes at han var blevet for gammel. Islændingen har ikke meget erfaring, faktisk så har han kun erfaring som fodboldspiller, i et par middelgode islandske klubber og så i en bundklub i Tyskland. Men en knæskade, gjorde en stopper for hans karriere, og den nu 31 årige, valgte at ansøge som manager for Manchester United, da han faktisk kun ville lave lidt sjov med vennerne, og sende en ansøgning for sjov, men på mirakel vis, så blev han ny træner for den bedste klub i verden.
Han havde ikke meget at sige, men lidt havde han da:

"Jeg er stadig overrasket over at Manchester United har valgt at acceptere mig som ny manager, det er helt urealistik, men nu må jeg bare gå ud og vise hvilken fantastisk manager jeg er, og med spillere som Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Ferdinand, Evra og ved min side at have en fantastisk assisterende manager så kan det vel ikke gå galt?"
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 17:37 af arongreve » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #6: 22 Dec 2008, 17:36 »

Ville du ikke lave korte updates Smiley? Ellers ser det fint ud og vil gerne se hvad du kan gøre med Manchester United?

Jo, men den anden update blev et lidt mislykket forsøg på at gøre en update kort Opstemt

Okay.

Først vil jeg sige det er et forkert klubvalg (er Arsenal-fan).

Men det forhindrer mig ikke i, at give denne en chance. Syntes du laver velskrevne updates, og sætter dem flot op osv. Det kan godt være du kun har fået en læser nu, men klø på. Det er ikke læsere det handler om. Det er at du vil lave en blog. Ikke andet.

Så jeg syntes bare du skal klø på med nogle flere åpdates! Thumbs Up.

Jeg laver denne her blog ikke for at få læsere, men for egen lyst, selvfølgelig også for at få læsere men mest af lyst. En blog bliver ikke god, hvis man ikke har lyst! Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #7: 22 Dec 2008, 17:50 »






#3


"Hvad fanden laver knægten...!" Var nok det de fleste United fans tænkte, da de hørte at den nye manager Aron Vidarsson havde solgt to nøglespillere, til Real Madrid, uden at hente en eneste spiller, nemlig Tevez og Vidic og da de så også hørte at Berbatov blev solgt uden at hente noget som helst, så begyndte de at blive endnu surere, men Aron håndterede fansene meget godt og sagde at inden længe så kommer der en meget god spiller ind i klubben. Og det fandt de så ud af i starten af november da Atletico Madrids lille argentiner blev hentet til den hårde engelske fodbold. Og så en uge efter blev måske italiens største talent i nyere tid hentet, nemlig Mario Balotelli, så begyndte deres temperament at falde ned.
Heldigvis så røg det ikke op igen da Ji-Sung Park blev solgt til london klubben Tottenham for 70 millioner, som er næsten dobbelt så meget som hans værdi er.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2008, 15:31 af arongreve » Logged

AFC
Gæst
 
Sv: The Red Army
« Svar #8: 22 Dec 2008, 17:51 »

Syntes måske det er for ''korte'' updates.

Men ellers ser det fint ud. Du behøver ikke gøre dem så korte. Lidt mere kød på, fejler intet Smiley.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #9: 22 Dec 2008, 17:53 »

Den næste update bliver længere så Wink
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #10: 22 Dec 2008, 20:50 »






#3


De allerførste kampe er gået okay, men på den dårlige side af ok. For hvis man tænker på et hold som Manchester United, så er disse resultater ikke acceptable, men United er jo også kendt for deres
dårlige sæsonstart.
Den første kamp var Charity Shield finalen mod Portsmouth, vi taber den kamp 4-1 på straffesparkskonkur rence, men den ordinære spilletid der endte kampen 1-1.
I Premier League var det nu et must at vinde første kamp, for ellers var det en katastrofal start. Men heldigvis så bliver kampen mod Blackburn vundet 1-0. Wigan blev næste offer for Manchester kulden, vi vandt 2-1 en heldig sejr, kan man godt kalde det.
Men i starten af sæsonen, så skulle Manchester United jo spille en til turnering, bedre kendt som Super Cuppen, hvor vi skulle møde mestrene fra Rusland - Zenit Petersburg. Kampen ender 0-0 i ordinær spilletid, men desværre ligesom i Charity Shield så vinder de 4-1 på straffe. Når vi kom hjem fra Monaco, så kun 4 dage senere skulle der spilles mod Fulham, kampen endte 1-1, et meget skuffende resultat! Det skulle det næste resultat ikke ændre på og Everton blev der spillet 0-0 med, en kamp som vi burde have vundet. Dermed var det nu 2 kampe i ligaen uden sejr.
Om onsdagen den samme uge, skulle Aron Vidarsson få sin Champions League debut, hvor han var endt i gruppe sammen med Olympique De Marseille, Werder Bremen og Anderlecht, ikke den sværeste gruppe, og heller ikke den letteste. Vidarsson og co. vandt 3-1 over Marseille.
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #11: 22 Dec 2008, 22:43 »

Hvad er det for nogle salg du har lavetm slet ikke nok beskrivelser.
Men ellers en fin måde du skriver på..
Logged

:-)

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #12: 23 Dec 2008, 12:55 »






#4


Man kan ikke kalde sæsonstarten en katastrofe, men det begynder at gå opad for de røde djævle, det kan man især se, da de ikke har tabt en kamp i 7 kampe i Premier League, og det er helt sikkert et skridt opad
, men altin får en brat ende på et tidspunkt.
Vi skulle møde Aston Villa i den første kamp i England, siden vi havde vundet mod Marseille i Frankrig. Vi vinder kampen 2-0, og starter en god stime. Det skulle Sunderland i tredje runde af ligacuppen ikke ændre på, fordi de tabte 1-0 mod et skadefrydet Manchester United. Tottenham blev næste offer for Manchester Uniteds stime. På White Hart Lane, så vinder Manchester United 2-0 og Mario Balotelli, får sit første mål for Manchester United, desuden så var det hans første mål i 13 timer. Vi skulle ud og vise os foran en million seere i næste kamp, hvor vi skulle møde Werder Bremen i en topkamp i gruppe e, som ender 1-1, Diego får udlignet til sidst.
Derefter blev det tid til at møde Stoke på udebane, vi vinder kampen heldigt, på et sent mål af Agüero, som jo også blev dobbelt målscorer i kampen. Igen skulle vi til London for fjerde gang i denne sæson, for at spille mod West Ham, hvor Manucho scorer det afgørende mål, så kampen ender 1-0.
Igen skulle vi spille i Champions League, og vi manglede kun at spille mod Anderlecht, så havde vi spillet mod alle hold en gang, men vi vinder kampen 1-0. Men så fik vores gode stime en brat ende, da Portsmouth skulle komme på besøg på Old Trafford. De vinder meget heldigt 2-1.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #13: 23 Dec 2008, 14:42 »






#5


Endelig begynder det at gå godt, men der er stadig kampe, hvor vi taber og kunne have vundet, men sådan kan det gå.

Det var tid til at møde de evige ærkerivaler fra Manchester City, som jo havde hentet Berbatov fra United i sæsonens start, men kampen ender 2-2. De fleste United fans blev ikke tilfredse med det resultat, og hvis han ville gøre dem glade, så skulle han vinde næste kamp mod Chelsea, men det gjorde han ikke, istedet så spillede han 1-1, men det går nok. Anderlecht skulle spilles mod i den fjerde Champions League kamp for United's vedkommende i år. Vi vinder sikkert 3-0, men vi skulle ikke blive ved med at vinde da Bolton fik hevet et 1-1 resultat med hjem.
Bristol City skulle vindes mod i næste kamp, det var en nødvændighed, og vi vinder også 3-0 i fjerde runda af ligacuppen. Igen skulle vi møde en ærkerival det var Liverpool, og vores dårlige stime får en ende i denne kamp, da vi vinder 2-1, et meget godt resultat, men nu ligger vi uden for top 4, og det er ikke godt! Og det blev slet ikke ændret mod Arsenal i næste kamp hvor vi taber 1-0. Men Marseille fik en lammer på Old Trafford, da de tabte 1-0 i næste kamp.
Hull var den næste modstander, de er på sidste plads i Premier League, så hvis vi ikke vandt mod dem, så ville det være et meget sort punkt for Aron Vidarsson, og han ville måske blive fyret, men det er der ingen grund til, fordi Aron's hold vinder 3-2. Der manglede kun en kamp i gruppe e imellem Werder Bremen og Manchester United, og United får en ordentlig øretæver i Tyskland. De bliver tæsket 3-0, men da de var videre, så kunne det være ligemeget. Men i stedet for at tabe 3-0 så vandt vi 3-0 mod næste modstander, som kom fra Middlesbrough.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army
« Svar #14: 23 Dec 2008, 14:46 »

Evt. SS af truppen Smiley?
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010