home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  [Mac] Spørgsmål og problemer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: [Mac] Spørgsmål og problemer  (Læst 7920 gange)
wipf
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [Mac] Spørgsmål og problemer
« Svar #30: 21 Nov 2008, 08:16 »

nogen der har nogle forslag ??
Logged

DJAD-Puppy
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: [Mac] Spørgsmål og problemer
« Svar #31: 21 Nov 2008, 08:53 »

Hmm.. Det lyder altså mere end almindeligt mærkeligt.. Er din mac fuldt opdateret? Altså firmware, software osv.?
Logged

Mine hold: Brøndby, HSV..
Jeg hader ikke fck. Jeg bryder mig virkelig bare ikke om dem.. Ligesom Bayern München...

wipf
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [Mac] Spørgsmål og problemer
« Svar #32: 21 Nov 2008, 09:19 »

ja, jeg kører godt nok tiger, men det lyder som om nogle har fådet det til at virke på tiger. jeg har 10.4.11
Logged

Victor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: MAC
« Svar #33: 21 Nov 2008, 09:33 »

Jeg får ikke Trænings programmerne frem når jeg lægger dem i Schedules
Logged

Boedker10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [Mac] Spørgsmål og problemer
« Svar #34: 21 Nov 2008, 12:55 »

Hey!
Vi er tre freaks, der spiller det nye manager sammen multiplayer style.
To af os har mac og den tredje har PC. Vi er kommet 5 kampe i ligaen og finder pludselig ud af en STOR bug!
PC-brugeren i vores gruppe tabte sin 3. kamp til Newcastle 0-1, men da jeg tjekker ligaen her efter 4 kampe har han pludselig 3 point mere end han burde have. Vi tjekker derfor hans fixtures liste, hvor der så pludselig står at han VANDT 1-0?!? Med ny målscorer og matchstats og hele molevitten! Så spiller han 5. kamp og vinder 3-0 over West Ham og umiddelbart efter kampen står der at han har vundet 2-0!
Nogen der har oplevet samme KÆMPE BUG?!
Logged

Allan lind
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [Mac] Spørgsmål og problemer
« Svar #35: 21 Nov 2008, 20:53 »

hej jeg kan ikke komme ind og spille kampene spillet fryser fast på min pc
Logged

m-props
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [Mac] Spørgsmål og problemer
« Svar #36: 22 Nov 2008, 22:21 »

Hej alle. Jeg har installeret spillet på min mac. Jeg får bare en hvid/grå skærm når jeg går ind i det. Jeg får den der bold som makør, men den går hurtigt væk igen. Det er en iBook G4 er den ikke god nok eller ? Vil meget gerne igang med at spille så hjælp mig tak  Smiley
Logged

bobby-n1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Mit FM09 virker ikke på min MAC?
« Svar #37: 21 Dec 2008, 23:49 »

Mit football manager 2009 virker ikke længere. Jeg anvender ikke steam, da jeg har haft problemer med før. mit spil har virket fint indtil jeg installerede den nye patch. Så begyndte det at hakke het vildt i 3d kampende. Jeg har en macbook men havde ikke problemer den patch elller med 9.1.0 patchen. Så jeg ville fjere 9.2.0 da jeg mente at jeg gdt kunne leve med 9.1.0'eren. Så installerede jeg spillet igen og nu siger den: Programmet Football Manager 2009 v 9 . 0 . 0 f 23552 sluttede uventet.

Er der nogen der kan hjælpe mig ?
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mit FM09 virker ikke på min MAC?
« Svar #38: 21 Dec 2008, 23:52 »

Logged

bobby-n1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [Mac] Spørgsmål og problemer
« Svar #39: 22 Dec 2008, 00:04 »

jo tak jo tak Smiley. Men jeg har læst det hele .. jeg kan ikke finde noget om hvordan man får spillet til at virke igen, men finde noget hvor der står at personen HAR fået spillet til at virke ?.. ved ikke om jeg bare ikke kigger grundigt nok ?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [Mac] Spørgsmål og problemer
« Svar #40: 22 Dec 2008, 00:08 »

Nu har jeg ikke lige tjekket om der er en løsning på dit problem der, men det er altid en god ide at tjekke Known issues-tråden på SIgames forum:

http://community.sigames.com/showthread.php?t=65678

Hvis ikke der er en løsning, kan du evt. skrive et indlæg derinde og gøre dem opmærksom på problemet.
Logged



bobby-n1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [Mac] Spørgsmål og problemer
« Svar #41: 22 Dec 2008, 00:11 »

okay. tak for hjælpe habibi. Der er ikke andre herinde der har haft samme problem ?
Logged

Skive 4-Ever
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [Mac] Spørgsmål og problemer
« Svar #42: 12 Jul 2009, 20:42 »

Har en macbook white og har lige installeret fm09 men der er fejl på 9.0.0 der kommer total mange skader så vil gerne have den nyeste opdatering har også downloadet den men hvor skal den ligge altså opdateringen Huh?
Logged

Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3

Deux
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Mit FM09 virker ikke på min MAC?
« Svar #43: 12 Aug 2009, 15:39 »

Mit football manager 2009 virker ikke længere. Jeg anvender ikke steam, da jeg har haft problemer med før. mit spil har virket fint indtil jeg installerede den nye patch. Så begyndte det at hakke het vildt i 3d kampende. Jeg har en macbook men havde ikke problemer den patch elller med 9.1.0 patchen. Så jeg ville fjere 9.2.0 da jeg mente at jeg gdt kunne leve med 9.1.0'eren. Så installerede jeg spillet igen og nu siger den: Programmet Football Manager 2009 v 9 . 0 . 0 f 23552 sluttede uventet.

Er der nogen der kan hjælpe mig ?

Jeg har samme problem. Er der fundet en loening paa det? Haaber I kan hjaelpe.  Smiley


Fandt denne her guide. Den hjalp mig:

ok you need to do the uninstall through the game itself by clicking uninstall and letting it uninstall by itself.
Then before re installing make sure you do the following
1. Go to your Macintosh HD folder then click on user shared then delete the sports interactive folder from there.
2. Go to your home folder which is the one in user/ username then choose the library folder
2.1 make sure you delete the sports interactive folder under caches folder.
2.2 make sure you delete the sports interactive folder under logs folder.
2.3 make sure you delete the sports interactive folder under preferences folder.
3. Click on your macintosh HD folder again and go straight to library then go to the receipts folder then you will see FM 2009 package file there and other updates you may have installed then you go ahead and delete all Fm 2009 packages including the the updates too.
4. empty your trash and now you can start a fresh installation.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2009, 16:02 af Deux » Logged

Check www.coolevent.pl if you to have fun in Warsaw. I will give you extra discount.

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010