home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Euro Golden League
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Euro Golden League  (Læst 48525 gange)
Felix
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Euro Golden League
« Svar #90: 11 Dec 2008, 07:34 »

Hey,

Jeg har nu started et spil med Brøndby i Carbon League.

ER stadig i preface - har indtil nu købt:

Daniel Aquino og Rapnik (Venstre back fra Hearts). Mit problem er, at jeg kun har 34 mill, og nu har brug en 14-15 stykker, så har lidt svært ved at vurdere hvor hård modstanden vil være.

Bestyrelsens forventninger var at undgå nedrykning, jeg er dog lidt mer eoptimistisk og siger øverste halvdel af ligaen.

Jeg er meget I tvivl om min højre back - Wass/Randrup er gode nok. Randrup først klar om 2 måneder - og samtidigt om Duncan er alsidig nok til at være "det sikre kort" i angrebet.

Nogle bud?

/Felix
Logged

Felix
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Euro Golden League
« Svar #91: 11 Dec 2008, 08:08 »

Og så forresten lige nogle spørgsmål

1:
Eftersom tingene reelt er bygget på England, betyder det så, at hvis man spiller i carbon League, så vil det være svlrt at hente spillere, eftersom det er så laaaaaaaaaangt nede i rækkerne? (Jeg har ikek haft problemer men...)

2:
Hvad med reserve holdet, vil der være kampe for dem? (Lidt trist hvis ens reserve ikke kan spille kampe overhovedet....

/Felix
Logged

Kodahl
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Euro Golden League
« Svar #92: 11 Dec 2008, 19:32 »

Jeg ved ikke hvor jeg skal ligge databasen henne når den er downloadet?
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #93: 11 Dec 2008, 19:34 »

Jeg ved ikke hvor jeg skal ligge databasen henne når den er downloadet?
Du skal bare ligge den i mappen der hedder db i Football Manager 2009 mappen Smiley Og så udpakke den med Winrar Smiley
« Seneste Redigering: 11 Dec 2008, 19:37 af kasperbp12 » Logged


Kodahl
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Euro Golden League
« Svar #94: 11 Dec 2008, 19:46 »

hm, jeg har databasen derinde nu kan jeg se, men den siger stadig når jeg indlæser spillet at den vil bruge standard fordi den ikke kan finde databasen som er brugt selvom jeg ved den er der.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #95: 11 Dec 2008, 20:33 »

Har du husket at pakke den ud? Brug Winrar til det (www.rarlabs.com).
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #96: 12 Dec 2008, 17:13 »

Så blev jeg færdig med første sæson med Tottenham og endte på en 2 plads..

http://i370.photobucket.com/albums/oo146/kie88/Tottenham.jpg

Jeg købte ikke nogle til første sæson, da jeg følte at jeg ikke havde brug for forstærkning..
Men her hvor jeg lige har afsluttet anden sæson så har jeg fået købt:
Henri Saivet for 30 mio. kr
Mamadou Sakho for 25 mio. kr
Jack Wilshere for 50 mio. kr
Logged


Kodahl
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Euro Golden League
« Svar #97: 12 Dec 2008, 19:58 »

jeg er Rosenborg og det går ikke specielt godt men jeg fortsætter og håber på det bedste Opstemt
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #98: 13 Dec 2008, 17:03 »

Så har jeg lige startet en med Shakthar D. Det har godt nok overrasket mig hvor mange penge de har  Opstemt
« Seneste Redigering: 13 Dec 2008, 17:59 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #99: 13 Dec 2008, 17:08 »

Jeg er først for alvor kommet igang nu efter flere crash. Og jeg har sat jagten ind på en ny venstre kant. Taktikken er blevet valgt som Brodtgaard's 4-2-2-2 som jeg glæder mig meget til at teste.
Der inden denne sæson kun været 2 indkøb:
Matiás Lequi - 0 DKK
Per Ciljan Skjelbrd - 22.000.000 DKK
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #100: 20 Dec 2008, 14:48 »

Kan godt være der har andre der har skrevet det? Men hvordan kan det være man kun har valgt at tage de nordiske hold med i de to laveste rækker? synes det ville være federe hvis det bare var alle lande der også var med der?
Logged


Hylle
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Problem: Euro Golden League
« Svar #101: 21 Dec 2008, 19:00 »

Hejsa,

Jeg er ikke ny herinde, men har for det meste brugt FMFREAKS som en ressource til grafik og andet lir. I den forbindelse er jeg stødt på Euro Golden League savegamet samt DBen.
imidlertid har jeg store vanskeligheder med at få den til at virke, det skal siges at jeg har både savegame og DB.
Jeg kan ikke indlæse savegamet på trods af at jeg har DBen, jeg kan dog godt starte et nyt spil med DBen, problemet består i at lige så snart jeg skal videre fra de første fire beskeder så crasher spillet.
Nogle der ligeledes har problemer med dette eller evt. har en løsning på det?

NB. jeg bruger v. 9.1.0 og har kigget relaterede tråde igennem...

På forhånd tak  Smiley
Logged

kittikatti
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Euro Golden League
« Svar #102: 24 Dec 2008, 23:38 »

Og så forresten lige nogle spørgsmål

1:
Eftersom tingene reelt er bygget på England, betyder det så, at hvis man spiller i carbon League, så vil det være svlrt at hente spillere, eftersom det er så laaaaaaaaaangt nede i rækkerne? (Jeg har ikek haft problemer men...)

2:
Hvad med reserve holdet, vil der være kampe for dem? (Lidt trist hvis ens reserve ikke kan spille kampe overhovedet....

/Felix

Jeg kan i hvertfald svare dig på det første.
Det vil du ikke have problemer med, da de spillere du kan hente, vil til din klub pga. dit reputation og ikke hvor langt nede du ligger i tabellen.

Jeg har spillet en sæson med AaB, og mit reservehold har ikke spillet nogle kampe, til gengæld har u/18-holdet spillet en masse.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #103: 25 Dec 2008, 19:35 »

Nu kommer jeg lige til at tænke over noget..

Hvis man nu forestiller sig at man spiller med AaB, og efter en årrække har man sikret sig oprykning til Golden League.. Hvor gode er ens chancer så for at trække spillere til fra klubber som Atletico og Marseille ?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Felix
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Euro Golden League
« Svar #104: 06 Jan 2009, 10:05 »

Hej,

SÅ er jeg halvvej inde i min 2. Sæson med Brøndby - og for satan hvor det går godt.

Mit 1. års indkøb Daniel Aquino er nu vurderet som en vidunder dreng, og tiltrækker næsten hver uge ros fra EGL hold. Har haft flere forspørgsler på ham, men afvist alle. Han er pt vurderet til 62.5 mil. Hans tal er skiftevis alle stigende, og ligger vel i gennemsnit på en 15 stykker. Det fede er, at han er tilfreds med at blive i klubben.

Jeg købte efter oprykning fra Carbon til Bronzr league 1. år, Frederico Laurito - som nu også betegnes som vidunderdreng. Og har stigene stats all over stort set. Han har spillet en halv sæson, og er godt kørende sammen med Aquino i front.

Lige pt ligger jeg og kæmper om kval til oprykning til Silver fra Bronze - har det dog lidt svært på udebane, men tror jeg klarer den. Har dog et problem.

Økonomi!!!
Der er stort set ingen premie penge at hente i nogle af turneringerne, og det giver altså problemer. Med et gennemsnitligt tilskuertal på ca. 24K til mine kampe, finder jeg det skræmmende at jeg kun har entreindtægter for 7-9 mil hver måned. Alene "ikke fodboldrelateret udgifter" og "kamp udgifter" æder næsten det beløb... efterlader ca. 500.000. Så kommer der jo løn osv. Så jeg kører med kæmpe underskud, og kan intet gøre. Det er ikke engang lønnen. Jeg ligger laaaangt under mit budget, har kun hentet spillere for 7 mill i år, og er lige pt, halvejs inde på -40mill.

Indtægterne efter en halv sæson er de samme som hele sidste år, men udgifterne stiger bare. Vel at mærke udgifter jeg intet kan gøre ved - umiddelbart.

I Euro Golden Cup er jeg nu i Sjette runde, og premie pengene er 1.9 mill for en sejr. Så hvis alt går vel, og jeg vinder golden cup er der premie penge for max 10 mil, pånær der er en kæmpe premie. Det hænger ikke sammen.

Nogen hjælp fra jer - for er bange for at hvis jeg ikke rykker op, så går jeg konkurs. Egenkapital er pt - 36mill (Bestyrelsen er dog tilfreds med min økonomi)

/Felix
« Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 10:13 af Felix » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010