home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Euro Golden League
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Euro Golden League  (Læst 48515 gange)
Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #105: 12 Jan 2009, 12:28 »

Jeg er godt igang med min første sæson med AaB, og nu synes jeg så også i skal have lov at følge lidt med..

Jeg ligger på en førsteplads i applicant league, og endnu ikke tabt, (22-23 kampe), elfsborg følger dog godt med mig, og ligger små 5 point efter mig. Jeg havde en del problemer i starten med en masse skader, hvor jeg i alt havde omkring 8-10 skader på en gang, måske pga. et meget tæt kampprogram. 
« Seneste Redigering: 13 Jan 2009, 08:28 af Niicklas12 » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #106: 12 Jan 2009, 20:51 »

Det er genialt det der!
Respekt!
Er lige gået i gang og spiller som Middlesbrough... Vil redde dem fra nedrykning!
Det er herre fedt fundet på!
Hvor lang tid tog det at lave databasen?

Mange tak for din opbakning. Lyder godt med Middlesbrough. Hold mig opdateret!
Lad os bare sige at det tog noget tid Wink Der skulle selvfølgelig stå AGF i den ene, og det er rettet. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.

Jeg er godt igang med min første sæson med AaB, og nu synes jeg så også i skal have lov at følge lidt med..

Jeg ligger på en førsteplads i application league, og endnu ikke tabt, (22-23 kampe), elfsborg følger dog godt med mig, og ligger små 5 point efter mig. Jeg havde en del problemer i starten med en masse skader, hvor jeg i alt havde omkring 8-10 skader på en gang, måske pga. et meget tæt kampprogram. 

Gode resultater, og flot hvordan du holder de nordiske hold væk. Glæder mig til at høre mere.
Logged

Fink
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #107: 12 Jan 2009, 21:47 »

Helt klart det fedeste initiativ/idé længe! Hvis det fortsætter med sådanne genialiteter kommer jeg aldrig til at stoppe med at spille FM!
Logged

"Pain is temporary, glory...lasts forever!"
-George Best

Felix
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Euro Golden League
« Svar #108: 13 Jan 2009, 07:23 »

Hej Alle,

Så fik jeg sluttet min 2 sæson med Brøndby, og klarede lige akkurat oprykning til Silver, via kval kampen imod Getafe og Everton. Kom også i Golden Cup finalen, og løb her ind i AC Milan, der lammetævede mig 4-0 (Jeg fik en udvisning ved 1-0 efter 36 min) - men til trods for det, en MEGET tilfredstillende sæson, hvor nedrykning reelt skulle reddes.

Min økonomi forbedret sig lidt sidst på sæsonen, og jeg sluttede på et minus 40 mill, året før 99 mill i minus. Med oprykningen står jeg foran nogle udfordringer.

1: mine 2 angribere Daniel Aquino og Federico Laurito tiltrækker sig STOR opmærksomhed. Specielt Daniel, med Barca som varme bud på en køber. Rygterne siger de vil byde i omegnen af 150 mil for den 19 årige, snart 20 knægt. På nuværende tidspunkt er han glad for at være i klubben, og viser ingen tegn på at ville afsted, men frygter selvfølgelig et salg.

2: Højre back - bruger stadig Wass/Randrup - omend sidste nævnte bruges en ud af 20 kampe. Wass er bare ikke god nok, og det betyder jeg skal ud og finde en Back. Nogle bud på nogle gode, erfarne backer (24-30 år)

3: Midterforsvar - fungerer fint, ,men mangler hurtighed. MVS og Jönson gør det godt, men som sagt mangler nok en til at tage over efter MVS. HAr en 17 stjerne talent men der er laaaaaang vej. Nogle der har nogle bud? (21-25 år) Så på Thiago Silva fra Fluminese, men han er ikke til at købe fri desværre.

4: PENGE. Hvis man ser på bøgerne, ser det skidt ud, ved dog ikek hvad jeg kan forvente af Silver League. Men klubben skylder penge væk, men er glade for min stramme styring med lønningerne. Jeg har nu mulighed for at købe spillere for, hold så fast, helt op til 82 mill, til trods for, at der er kæmpe minus samlet set.

Har solgt Holmen over sommeren, og hiver over 18 måneder 35 mill hjem på ham, så det burde udligne hullet i den månedelige omsætning en del.

Anyways, blot en lille opdate fra mig, 2 år inde i spillet.

Felix
Logged

GraZiaZ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #109: 13 Jan 2009, 09:21 »

NH
Måske du skulle prøve at ændre præmiepengene?
Der skal jo ENORME tv-indtægter i Golden, osv. samt at Golden nok skal have en første præmie på en 500 mil, og Silver skal vel have en første på ca. 150, Bronze ca. 80 osv.?
Det ville vel være det mest realistiske, samt at ligaernes rep skal sættes op for at kunne trække tilskuerer til?
Logged

GraZiaZ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #110: 13 Jan 2009, 09:30 »

Hej folkens!
Jeg har tænkt mig at eftertjekke databasen, måske smide de forskellige hold i nogle flere "Golden" ligaer. Hvis det har interesse, samt at rette op på indtægter.
I må gerne sige hvis det har stor interesse?

EDIT: Det er måske sværere som så. Jeg kan sagtens få lagt flere ligaer under, men at finde tv-indtægter og præmiepenge, det er mig en gåde.
« Seneste Redigering: 13 Jan 2009, 09:41 af GraZiaZ » Logged

GraZiaZ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #111: 13 Jan 2009, 09:53 »

På den anden side, så er det her en dansk version, hvis man vil spille med alle de andre klubber rundt omkring, så er der et alternativ her:
http://community.sigames.com/showthread.php?t=88229
Han har 400 europæiske klubber, men se selv efter.
Logged

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #112: 13 Jan 2009, 09:54 »

ser sgu spændende ud Opstemt
tror jeg vil prøve det i den nærmeste fremtid Peace
Logged


Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #113: 13 Jan 2009, 10:20 »

Nu er jeg så godt igang med mit andet transfer vindue, og jeg mener selv at dette er gået ud over al forventning. Jeg er rigtigt godt tilfreds med mine indkøb, og indtil videre ser de ud til at yde rigtigt godt.

Solgte spillere:
Siabonga Nomvethe: 30 mill
Caca: 11 mill
Ronnie schwarts: 5 mill
Johansson: 65 mill

Indkøb:
Mikkel tygesen(stav): 17 mill
Djibi fall: 20 mill
Jan simunek: 15mill
Oscar Trejo: 20 mill
Skjelbred (Rosenborg): 25mill

(alle transfers er fra begge de 2 transfervinduer jeg har været igennem, altså sommer og vinter)

Jeg har prøvet på at få mit hold fremtidssikret, og gjort det klar til oprykning til Carbon da det ser ret lovende ud indtil nu. Jeg ligger stadig klart nr. 1, og har endnu ikke tabt. Rosenborg er nu nærmeste efterfølger, med 8 point efter mig. Jeg har kvalificeret med videre til 4 runde af Euro Golden Cup hvor jeg er oppe imod Arsenal, 1-1 på hjemmebane, og venter så på retur opgøret på Emirates. Jeg har slået Recreativo, Brügge og Tottenham ud indtil videre, men det holdt meget hårdt mod tottenham. Er dog bange for at det er slut for mit vedkommende i Euro Golden Cup.

Er virkeligt begejstret for denne DB, det har givet mig lysten tilbage i spillet, da jeg endelig oplever succes i FM09. Lige før at man skulle sige at det har reddet min opfattelse af FM09 Opstemt
Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #114: 13 Jan 2009, 10:23 »

Hej folkens!
Jeg har tænkt mig at eftertjekke databasen, måske smide de forskellige hold i nogle flere "Golden" ligaer. Hvis det har interesse, samt at rette op på indtægter.
I må gerne sige hvis det har stor interesse?

EDIT: Det er måske sværere som så. Jeg kan sagtens få lagt flere ligaer under, men at finde tv-indtægter og præmiepenge, det er mig en gåde.

Held og lykke med det, super godt arbejde med det, det er til stor gavn og glæde for mig Wink
Logged

pals
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Euro Golden League
« Svar #115: 18 Jan 2009, 14:02 »

Skal man bare hente save gamet også lægge det i 'games' mappen også loade det?? Eller skal man noget med databasen?
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #116: 18 Jan 2009, 15:27 »

Har selv lige startet et spil med Vejle. I Den næstdårligste række. Målet er øverstehalvdel af ligaen :p
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

CaptainKicker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #117: 20 Jan 2009, 21:01 »

Glæder mig til at starte et spil op om lidt Smiley
Logged

mininielsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Euro Golden League
« Svar #118: 09 Feb 2009, 00:17 »

Hvad skal man downloade database eller savegame?? Smiley
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Euro Golden League
« Svar #119: 14 Mar 2009, 16:50 »

Den her hopper jeg på  Opstemt

Virkelig godt lavet Thumbs Up

Regner med jeg tager Manchester City Wink
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010