Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:37:52
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23575
0 Brugere, 739 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
datarecovee
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Roberto Baggio og Sampdoria
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal jeg søge andetsteds når muligheden byder sig, eller skal jeg vente?
Tag afsted!
3 (75%)
Vent
1 (25%)
Antal Stemmer: 4
Sider:
1
[
2
]
Forfatter
Emne: Roberto Baggio og Sampdoria (Læst 5921 gange)
MeeLo
Gæst
Sv: Roberto Baggio og Sampdoria
«
Svar #15:
14 Maj 2006, 14:08 »
Citat af: Bademesteren 14 Maj 2006, 13:13
Hvis du på så kort tid kan få holdet i CL, så har jeg allerede store forventninger til fremtidens Sampdoriahold.
Jo tak, det har jeg også selv!
Håber, virkelig bare at få en lidt bedre økonomi da min balance pt kun er på 10 mio danske kroner. Har spurgt Reggina, hvad de vil have for min og Serie As topscorer Bonazzoli som har været en stor del af min succés. Og de vil have ca 97 mio kr.
MeeLo
Gæst
«
Svar #16:
14 Maj 2006, 15:42 »
Vi skulle i slutningen af januar spille ude mod
Treviso
, og selvom modstanderen er let, er det kampe som denne vi ikke må miste points i, hvis vi skal være med i mesterskabskampen, eller i det hele taget spille med om Champions League. Men der er jo snart ikke noget at bekymre sig om så længe Bonazzoli er med på banen
Han scorede ihvertfald, og det gjorde Colombo også. Dog scorede Treviso også et enkelt mål, men vi fik alle tre points på en
1-2
sejr.
Det var nu tid til at spille
Coppa Italia
igen. Vi skulle spille mod
Roma
i Rom. Eftersom præstationerne i Serie A er gået så godt, prioriterer vi ikke Coppa Italia særlig højt, da vi hellere vil koncentrere os om ligaen, hvis den kan vindes. Dette sås også tydeligt på en sikker Romasejr på
2-0
med mål af rutinerede Montella og Totti.
Inden kvartfinalekamp nr. 2 skulle vi hjemme tage imod
Siena
, og det skulle blive en målrig oplevelse for de næsten 26.500 tilskuere der var mødt op. De to angribere Flachi og Bonazzoli scorede et mål hver, samt at fløjspiller Diana kom på måltavlen inden han blev skiftet ud til fordel for Legear. Kampen vandt vi
3-0
I anden kvartfinalekamp mod
Roma
, gik vi heller ikke ind til den med fuld styrke. Dog havde jeg sat Bazzani ind i startopstillingen, da han skal have lidt kampform efter at have været ude med en skade igen. Denne mulighed svarede han tilbage på med et mål, men det var ikke nok til at gå videre i Coppa Italia. Egentlig er jeg glad for det, så jeg kan koncenterere mig om ligaen og UEFA-Cuppen. Kampen blev altså vundet
1-0
Så er der nyt på spillersiden igen. Det drejer sig om Juventus's
Andrea Gasbarroni
(til højre), som vi har haft på lån i denne sæson. Hans kontrakt udløb til sommer, men han har nu underskrevet en ny kontrakt der binder ham til vores klub til år 2009. Gasbarroni kan spille på begge fløjpladser men er allerbedst på den offensive midtbane. Han har været brugt som reserve i denne sæson, og kan måske sælges for en skilling senere i spillet.
Så var det tid til en hjemmekamp mod
Livorno
, som på papiret så temmelig let ud. Det blev den dog ikke og selvom vi efter 12 minutter var foran 3-0 smed vi det hele væk og lod tre mål gå ind, hvoraf det ene var et selvmål af Falcone. Set udefra spillede vi kun godt i de første 12 minutter. Derfra overtog Livorno det hele og skabte resultatet
3-3
Nu skulle vi så til Udine og spille mod
Udinese
. Igen kom vi hurtgit foran, først med et mål af Diana, og senere scorede Bonazzoli sit 27. mål i denne sæson. Dette var dog ikke nok, og ligesom i den sidste kamp fik modstanderen udlignet. Målscorerne var Pepe og Iaquinta.
2-2
Så var det endelig tid til at spille UEFA-Cup igen, og for dem der ikke kan huske det var det mod
Monaco
. Det var på hjemmebane, så det var en kamp der helst skulle vindes, og som sagt så gjort. Flachi scorede to mål, Bazzani et mål og Gasbarroni også et. Dog scorede Monaco også to mål, og det var italieneren Di Vaio som kom på måltavlen.
4-2
Francesco Flachi
, er en mand op i årene. 30 år er han helt præcist, men trods det er han stadig en mand med mål i støvlerne. Det har han bevist i denne sæson ved at score hele 17 gange indtil videre. Dette har gjort at en anden stor klub i Italien nu viser interesse for ham og det er ingen ringere end
Internazionale
, og jeg er bange for at jeg sælger ham hvis jeg får det rette tilbud.
Så har jeg lavet en ny afstemning som går på, om jeg skal sikre mig Bonazzoli på en permanent aftale eller om jeg skal købe Udineses Vincenzo Iaquinta.
Emiliano Bonazzoli
er en rutineret italiensk herre på 27 år. Og mål, ja det er nok ved at være kendetegnet ved ham. Han har i denne sæson spillet 24 kampe fra start, og har været indskiftet 6 gange. I de kampe har han tilsammen scoret 27 mål, og lagt op til 10 af slagsen. Jeg har forespurgt Reggina, som han er udlånt fra hvad de vil have for ham på en permanent aftale og deres var lå på omkring de 100 mio. danske kroner.
Vincenzo Iaquinta
kender vi jo alle. Også for mål, men i denne sæson har han skuffet en lille smule. Ihvertfald har han spillet 31 kampe fra start, og scoret 10 mål og lagt op til 8. Dette alene vil jo ikke få mig til at købe spilleren, men kigger man på hans profil er han jo en god spiller, og at Udinese har skuffet i denne sæson og ligger helt nede på en 13. plads kan vel også have noget at gøre med det. Han skal jo have nogle bolde op før han kan score. Iaquinta vil højst sandsynligt koste noget i samme retning som Bonazzoli.
MeeLo
Gæst
«
Svar #17:
14 Maj 2006, 19:34 »
Igen skulle vi spille mod
Roma
, og man må sige at de piftede vores mesterskabsdrømme en smule. De vandt ihvertfald
5-3
, og det betød at vi nu kun ligger 1 points over Juventus som nr. 2, og i næste kamp venter Milan, så det bliver svært. Mine målscorere var Bonazzoli og Bazzani.
I UEFA-Cuppen, skulle vi igen spille mod
Monaco
, og vi viste at vi havde rystet de to udebanemål Monaco fik af os. Denne gang var det vores tur til at lave udebanemål. Og gamle Francesco Flachi viste klasse. Virkelig klasse. Han viste simpelthen på sin egen måde at han selvom han er 30 år, stadig har mål i støvlerne. Dette gjorde han med ikke mindre end fire mål, hvoraf det ene var på direkte frispark. Var jeg italiensk landstræner, ville jeg helt sikkert overveje Flachi i min trup. Resultatet blev
0-5
og vi er videre i turneringen, hvor vi næste gang skal møde hollandske AZ Alkmaar.
Nu skulle vi så spille imod
AC Milan
. Sidste kamp vandt vi jo, så det var vel også lidt af det vi forventede idag. Det ville Milanspillerne dog ikke, og tre mål af Inzaghi, Shevchenko og Kaká smed besejrede os, og jeg har også på fornemmelsen af det var farvel til scudettoen. Resultatet blev
1-3
Efter nederlaget mod Milan, gik turen til Reggio Calabria, hvor vi skulle møde
Reggina
, som overraskende ligger som nr. 11 i ligaen. Reggina kom også overraskende hurtigt foran efter kun to minutter, men Bazzani scorede tre mål, og Flachi scorede to mål, og så kunne Reggina ikke stille meget op med deres to mål.
2-5
Første kamp mod
AZ Alkmaar
, gik lidt ligesom første kamp mod Monaco. Vi lukkede desværre to dumme udebanemål ind, scoret af Huysegems og Ernesto Pérez. Vi sikrede os dog sejren med tre mål scoret af Colombo, Bonazzoli og Mingozzi, men de to udebanemål kan blive fatale, hvis vi ikke spiller korrekt i den næste kamp.
3-2
Så skulle vi have besøg af
Cagliari
fra Sardinien, og spørger man dem, kunne de nok ligeså godt være blevet hjemme. Det blev en hård afstraffelse som, topscorer Bonazzoli stod i spidsen for. Han scorede nemlig hattrick, hvorefter både Gasbarroni og Mingozzi kom på måltavlen. Alt i alt blev det til en
5-0
sejr.
Well, så er
AZ Alkmaar
videre i UEFA-Cuppen. De slog os på hjemmebane med
2-1
, hvilket lige akkurat var godt nok til at gå videre. Det er på sin vis godt nok, da jeg nu kan koncentrere mig fuldt ud på Serie A, så vi kan få en ordentlig placering. Vi har bl.a. kampe mod Inter og Juventus i vente.
Inden jeg slutter helt af kan jeg lige bringe et nyt billede af, hvordan det ser ud i ligaen pt. Det ser stadigvæk okay ud for mig, men der vil være stor chance for at jeg samlet mister mindst 6 points i kampene mod Inter og Juventus:
Sampdoria - 66pts
Juventus - 64pts
Milan - 64pts
Inter - 62pts
MeeLo
Gæst
«
Svar #18:
14 Maj 2006, 23:43 »
Vi skulle nu til
Empoli
på Carlo Castellani stadium, og det skulle blive en kedelig affære. Kampen forblev helt målløs, og de næsten 20.000 fans der var mødt op fik ikke meget for pengene. Jo, vi havde da et par chancer og det havde Empoli også, men det var slet ikke godt nok for nogen af holdene.
0-0
Da vi hjemme tog imod
Chievo
, var Bonazzoli igen helt i topform. Således scorede han to mål, hvoraf et af dem var før der var gået et minut af kampen. Det andet kom et godt stykke hen i første halvleg. I starten af anden halvleg scorede Chievos Matteo Brighi på et straffespark. Vi fik dog stadig en sejr på
2-1
Så kan jeg informere om at jeg her til aften fredag den 31. marts har underskrevet en ny kontrakt med klubben. Jeg har fået en lønforhøjelse på 15.000 om ugen, og kontrakten binder mig til år 2010. Derudover meldes Zenoni(højre) glad for at jeg har underskrevet. Han citeres for at sige, at klubben har truffet det rigtige valg i at forlænge med mig.
Efter kontraktforlængelse
n skulle jeg bevise at jeg også kan opnå resultater, når min røv er sikret
Vi skulle til
Ascoli Piceno
, og det blev en forholdsvis nem opgave. Vi vandt
0-2
. Målene blev scoret af Bazzani og Bonazzoli.
Senere skulle vi til
Parma
og spille. Det skulle blive en kamp der var starten gik op af bakke eftersom Kily González allerede efter 2 minutter scorede på straffespark. Det var Mingozzi der reddede os ved også at score på et straffespark i kampens 72. minut. Resultatet blev
1-1
Nu skulle vi så tage kampen op imod
Palermo
og César Delgado. Diana var kampens første målscorer efterfulgt af Bonazzoli og Mingozzi. Derefter begyndte Delgado at score. Han nåede at score to mål, og jeg sad godt nok og frygtede at han ville score det tredje også, men heldigvis for os forblev resultatet
3-2
Så er det sket. Vi har mistet en af vores angribere fra næste sæson. Det drejer sig om Francesco Flachi, hvis kontrakt udløber til sommer. Han nægtede at skrive under på en forlængelse, og har altså nu skrevet under på et tilbud han fik fra Roma. Nu ser det ud til at jeg skal have fat i to angribere, så det kan være at det bliver til både Bonazzoli og Iaquinta!
Mesterskabskampen er blevet intensiveret, nu da kampen mod
Juventus
er fortid. Juventus lagde ud med et hurtigt mål af Ibrahimovic, men senere i anden halvleg scorede Mingozzi på straffespark og kort efter gjorde Bazzani det til en føring. Dette varede dog ikke længe da Emerson udlignede i overtiden til
2-2
. Men nu deler vi førstepladsen med Juventus, med to points ned til Milan på tredjepladsen og fire points til Inter på fjerdepladsen.
MeeLo
Gæst
«
Svar #19:
15 Maj 2006, 19:01 »
Der var tre kampe tilbage, og de skulle altså helst vindes allesammen, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at vinde mesterskabet, og før den svære kamp mod Inter, skulle vi hjemme tage imod
Lazio
. Det blev ikke så stor en udfordring som jeg havde frygtet, Bazzani scorede nemlig to mål, og Diana et. Dermed vandt vi
3-0
I den svære udekamp mod
Inter
, måtte vi desværre lide nederlag. Deres to farlige angribere Adriano og Martins gjorde det til 1 og 2-0, og senere kunne Javier Zanetti gøre det til 3-0. Bazzani scorede i anden halvleg til det endelige resultat
3-1
. Juventus vandt deres kamp mod Lazio, så de har pokalen med den ene hånd. Dog har de en svær kamp mod Inter i næste uge, hvor vi kan håbe at Inter vil hjælpe os.
Som årets sidste kamp, skulle vi hjemme spille mod
Lecce
, og for at vinde mesterskabet, skulle vi selv vinde, samt Juventus tabe, og så skulle vi have en bedre målscore end dem. Da var oddsene virkeligt imod os, og det blev desværre heller ikke til noget. Vi gjorde vores arbejde ved at vinde
3-1
, men Juventus vandt desværre også deres kamp mod Inter 1-0.
Nu er sæsonen som bekendt færdig, og jeg vil lige gøre lidt statistik over den.
Kampe spillet
: 52
Mål Scoret:
129 (2,5)
Mål lukket ind:
60 (1,2)
Gule kort:
33 (0,6)
Røde kort:
2 (0,0)
Gennemsnitligt tilskuertal:
31.505
Topscorere:
1. Emiliano Bonazzoli, 38 i 38 kampe
2. Francesco Flachi, 24 i 30 kampe
3. Fabio Bazzani, 21 i 26 kampe
4. Sergio Volpi, 10 i 35 kampe
5. Aimo Stefano Diana, 7 i 38 kampe
Oplæg:
1. Emiliano Bonazzoli, 16
2. Francesco Flachi, 15
3. Fabio Bazzani, 14
4. Aimo Stefano Diana, 11
5. Andrea Gasbarroni, 8
Gennemsnitsbedømmel
se:
1. Fabio Bazzani, 7.86
2. Emiliano Bonazzoli, 7.64
3. Sergio Volpi, 7.60
4. Angelo Palombo, 7.59
5. Aimo Stefano Diana, 7.54
Serie A TIM:
Sølv
Coppa Italia TIM:
Kvartfinaler
UEFA-Cup:
2nd Knockout Rnd
Mine kommentarer til denne sæson, er at den har været helt utrolig. Ingen havde forventet at Sampdoria ville blande sig med de bedste, men jeg beviste altså teorien om at i fodbold kan alt ske, og næste år vil jeg blot forvente mig endnu mere. I Serie A har vi vundet store sejre, vi har ofte vundet kampe med 4-0, og lignende, men i kampene mod de tre store; Juventus, Milan og Inter har vi haft store problemer. Det skal der arbejdes på, og der skal også arbejdes på Europa, da jeg ikke kom specielt langt i UEFA-Cuppen, og næste skal jeg altså i Champions League, hvor niveauet er meget højere.
United-styrer
Gæst
«
Svar #20:
15 Maj 2006, 19:04 »
Synd, du ikke fik mesterskabet, men stadig en flot sæson
MeeLo
Gæst
«
Svar #21:
15 Maj 2006, 19:43 »
Citat af: United-styrer 15 Maj 2006, 19:04
Synd, du ikke fik mesterskabet, men stadig en flot sæson
Jo tak!
MeeLo
Gæst
«
Svar #22:
16 Maj 2006, 08:31 »
Optakten til den nye sæson, er så småt igang og jeg har som enhver anden respektiv klub gjort mig nogle indkøb!
Vitaly Kutuzov:
I sidste sæson ejede jeg kun 50% af Kutuzov, som gjorde det upåklageligt. Tiden kom til at vi skulle byde højst på ham, og det endte altså med at jeg fik ham for 22 mio. kr.
Andrea Gasbarroni:
Han spillede også hos os i sidste sæson. Som bekendt var han på lån fra Juventus, men vi fik ham altså på fri transfer, da han er en alsidig offensiv spiller der kan spille på begge wingpladser.
Willian Lanes de Lima:
Eller bare Lima. Dette er et stort brasiliensk forsvarstalent, jeg fandt i Atlético Mineiro. Manden er 21 år, og har allerede nogle fantastiske evner. En spiller jeg forventer meget af.
Belözoglu Emre:
Emre vender tilbage til Serie A. Han var godt nok på lån i Lazio i sidste sæson, men Newcastle følte heller ikke at du kunne bruge ham i denne sæson, så jeg købte ham for 29 mio. kr. - Jeg forventer at Emre vil være en stabil afløser, når enten Volpi eller Palombo ikke kan spille.
Raffaele Palladino:
Palladino er en ung italiensk offensiv spiller, jeg købte fra Juventus. På trods af hans store talent, spillede han på deres reservehold, så jeg købte ham for 41 mio. kr. Denne spiller kan spille offensiv venstrekant og angriber.
Marco Boriello:
Endnu en ung italiener. Han er 24 år og er blevet købt i Milan for 30 mio. kr. Boriello kan spille angriber, men samtidig også på begge wingpladser.
Vi bød faktisk på både Bonazzoli og Iaquinta og fik accepteret, men spillerne ville desværre ikke til klubben. Hvorfor ved jeg ikke, Bonazzoli endte med at tage til Inter som endte under mig i sidste sæson. Derudover meddelte Diana at han ville prøve noget andet, og blev derfor efter eget ønske sat på transferlisten og derefter solgt til Tottenham for 100 mio. kr.
Jeg har rykket tre ungdomsspillere op på førsteholdet fra reserveholdet. Alle tre er italienere. Det drejer sig om et stort angrebstalent med navn
Salvatore Foti
. Foti er 18 år, en hurtig angriber med en sublim skudteknik og smidighed. På midtbanen drejer det sig om
Vincenzo Ranieri
. Ham her, er en central midtbanespiller, men vil nok begå sig bedst med offensivt ansvar. Trods hans alder på 20 år, har han nogle gode pasninger og en god teknik. Derudover er han hurtigere end bar fanden. Den sidste spiller er en målmand, som jeg har rykket op til fordel for den aldrende Antonioli.
Lorenzo Ceccarini
som han hedder har fantastiske reflekser, kasteteknik, og er god til at fare ud mod den løbende angriber. Allerede nu, er det svært at holde Ceccarini for mig selv, storklubberne overrumpler mig med bud.
Vi har spillet
6 venskabskampe.
Schaffhausen - Sampdoria 2-3
Oostende - Sampdoria 0-4
Berwick - Sampdoria 0-6
Clyde - Sampdoria 1-3
Inverness CT - Sampdoria 1-2
St. Mirren - Sampdoria 0-4
Foretrukken startopstilling:
Bazzani Colombo
Kutuzov Gasbarroni
Volpi Palombo
Pisano Falcone Lima Zenoni
Castellazzi
Champions League:
Grupperne til Champions League er nu trukket, og jeg skal spille i en overkommelig gruppe. Det første hold er dog ikke overkommeligt. Det er mestrene fra London; Chelsea. Resten af gruppen består af Anderlecht og Benfica, hvilket jeg ser som overkommeligt til at rykke videre som også er min målsætning.
Serie A TIM:
Oddsene for Serie A TIM ser således ud:
Juventus:
2.50
Milan:
2.50
Inter:
2.75
Roma:
3.00
Sampdoria:
17.00
Fiorentina:
26.00
Jeg skal vise dem at de tager fejl!
Min målsætning for denne sæson, er igen at kvalificere os til Champions League i en top3 placering.
MeeLo
Gæst
«
Svar #23:
16 Maj 2006, 08:48 »
Glemte en lille del!
Assistent Træner:
Jeg fyrede den gamle assistent træner, da jeg ikke mente at han var god nok til mine ambitioner. Til gengæld hyrede jeg den nu forhenværende Milancoach
Franco Baresi
, så nu består vores trænerteam af hele to gamle italienske stjernespillere.
MeeLo
Gæst
«
Svar #24:
16 Maj 2006, 19:02 »
Så skulle vi allerede i dag den 27. august spille vores første ligakamp. Den skulle spilles på hjemmebane mod
Modena
, og det skulle blive et sandt målorgie. Bazzani åbnede festen med en scoring allerede efter 11 minutter efter fulgt af Kutuzov, som scorede på en flot helflugter. Colombo så træt ud i pausen, så jeg tog ham ud og gav Salvatore Foti(højre) chancen. Den må man sige at han greb, han scorede ihvertfald et hattrick og jeg må sige at jeg er imponeret.
5-0
Efterfølgende skulle vi gæste Omobono Tenni stadium og møde
Treviso
. Det blev en dramatisk kamp med tre mål, et straffespark og en udvisning. Bazzani startede med at score, hvorefter Treviso fik et straffespark. Målmanden reddede, men Octávio scorede på riposten. Senere scorede Bazzani igen til
1-2
Allerede efter to hjemmekampe, er vi ved at få stablet et ry der gør at holdene i Serie A vil frygte at komme til Luigi Ferraris. Således vandt vi i kampen mod
Livorno
4-0
. Målscorerne var blandt andet Bazzani og Colombo, men også fløjspilleren Gasbarroni kom på måltavlen. Livorno fik ikke en chance.
Den 13. september skulle vi spille vores første Champions League kamp. Det var mod
Chelsea
, og vi fik en øretæve der kan mærkes.
4-0
vandt de, og vi scorede endda et selvmål. Det var Terry, Drogba og Robben der stod bag de andre mål.
I ligakampen efter Chelseakampen, skulle vi til Milano og spille mod
AC. Milan
. Det blev en svær kamp, men vi viste klasse og styrede faktisk det meste af spillet. Kampen var dog målløs indtil der var gået 83 minutter, hvor den unge Salvatore Foti(højre) scorede to mål på to minutter. I minuttet efter scorede Seedorf for Milan, men Volpi gjorde det i overtiden klart at vi skulle have den sejr, med et mål på straffespark.
1-3
Den efterfølgende kamp mod
Roma
, gik ikke specielt godt. Vi tabte
1-4
, og vores gamle måltyv Francesco Flachi scorede tilmed mod os. Derudover scorede Cerci to mål og Gudjohnsen et enkelt. Vores eget mål blev scoret af den forhenværende Juventusspiller Palladino. Apropos Juventus, er det dem vi skal møde i næste spillerunde.
Kampen mod
Juventus
blev også et nederlag desværre. Vi fik dog scoret to mål, imod at de scorede det dobbelte mod os. Altså
4-2
. Salvatore Foti og Ljungberg stod bag mine mål, mens Trezeguet, Nedved og Ibrahimovic stod bag Juventus mål.
MeeLo
Gæst
«
Svar #25:
16 Maj 2006, 22:58 »
Anden kamp i Champions League var mod
Benfica
, og der lykkedes det os desværre ikke at hente de tre points hjem som vi helst skulle have. Det blev en målrig kamp, hvor Palladino fik scoret to mål. Unge Foti scorede også et enkelt, men Benfica scorede desværre også tre mål, og gjorde det altså til
3-3
.
Så skulle vi spille Serie A igen. Kampens modstander hed
Lecce
og de skulle spille på hjemmebane. Det skulle dog ikke hjælpe dem synderligt meget, endda selvom Vucinic gjorde det til 1-0. Bazzani, Kutuzov og Emre gjorde det bare til 1-1, 1-2 og
1-3
som blev kampens endelige resultat.
Den 15. oktober skulle vi så til Verona og spille mod
Chievo
, og det gik udemærket. Vi lagde uheldigvis ud med at score et selvmål, men fik efterfølgende scoret tre mål. I starten af anden halvleg scorede Chievo så, men Kutuzov øgede vores føring til resultatet
2-4
.
Igen skulle vi spille i Champions League. Denne gang skulle vi til Belgien, nærmere betegnet Bruxelles, hvor vi skulle møde
Anderlecht
. I denne kamp viste Salvatore Foti igen sit imponerende talent med en scoring, og han begynder virkeligt at bevise hvorfor han blev rykket op på førsteholdet. Derudover scorede Bazzani to mål og gjorde resultatet til
2-3
I hjemmekampen mod
Messina
, kom vi forholdsvist hurtigt bagud ved et mål af Sergio Floaccari. Kort efter udlignede Bazzani og derefter var det en hård kamp for at få det afgørende mål, men det kom endelig efter 79 minutter og gjorde resultatet til
2-1
. Pt. ligger vi nr. 3 i ligaen med fire points op til Inter på førstepladsen.
MeeLo
Gæst
«
Svar #26:
17 Maj 2006, 23:24 »
I hjemmekampen mod
Reggina
, fik den unge midtbanespiller Vincenzo Ranieri chancen på midtbanen, da Volpi og Emre var ude med en skade. Denne tillid takkede han flot med et overraskende mål. Derudover scorede Bazzani og Corrado Colombo også et mål hver, og gjorde dermed resultatet til
3-0
Senere skulle vi spille mod oprykkerne
Vicenza
på udebane, og det skulle blive kampen, hvor vores nye forsvarskomet skulle score sit første mål. Vi vandt
1-3
, og de andre målscorere var Mingozzi og Bazzani. Fra Vicenza kom Sgrigna på scoringstavlen.
I Champions League hjemmekampen mod
Anderlecht
blev der scoret ikke mindre end syv mål.Bazzani lagde ud og åbnede festen lige før pausen. Efter pausen fortsatte han og scorede i anden halvleg yderligere tre mål. Derefter fik Anderlecht to mål scoret af Akin Serhat og argentinske Nicolás Frutos. Til sidst scorede Palladino og lukkede festen til
5-2
Så skulle vi igen spille mod et oprykkerhold. Denne gang stod den på
Ternana
, som vi skulle tage imod på hjemmebane. 23 minutter inde i kampen, scorede det brasilienske forsvarstalent sit andet mål for klubben, og senere kort før pausen, fik unge Salvatore Foti igen et mål ind for klubbens førstehold. Den knægt er virkeligt et stort talent. Men slutresultatet blev
2-0
.
Udekampen mod
Fiorentina
blev et brag af en kamp. Et virkeligt lige opgør, hvilket også tydeligt ses af resultatet på
2-2
. Luca Toni startede med en hurtig scoring efter kun tre minutter. Derefter udlignede Bazzani senere i første halvleg. I anden halvleg skete nøjagtigt det samme. Toni scorede hurtigt, mens det denne gang var Volpi der kunne udligne.
I den svære Champions League kamp mod
Chelsea
, kom vi lidt mere med i spillet end i den sidste kamp i London. Godt nok scorede de to mål i hhv. 24. og 26. minut, men derefter fik vi lagt et okay pres på dem, og Ingebretsen endte da også med at score et enkelt mål i det 76. minut. Resultatet blev
1-2
.
Efter Chelsea-kampen skulle vi på hjemmebane tage den svære udfordring op mod
Inter
, som indtil videre har ligget nr. 1 i tabellen. Det blev en hård kamp med chancer i begge ender, men jeg føler at vi havde kontrollen, og i det 76. minut kom forløsningen da Bazzani scorede. Kort efter scorede midtbanespiller Angelo Palombo, og derefter reducerede Maxwell altså til slutresultatet
2-1
. En sensationel sejr, der sætter os som nr. 1 i ligaen. Dog har vi lige så mange points som Inter.
MeeLo
Gæst
«
Svar #27:
19 Maj 2006, 09:55 »
Så er der lige en pause på min blog kan jeg fortælle. Da jeg kom hjem fra skole opdagede jeg at min skærm ikke virker. Den kan simpelthen ikke tænde :
Så ingen blog indtil den er fixed eller jeg har købt en ny.
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #28:
19 Maj 2006, 13:01 »
Det var en skam din skærm gik i stykker. Det er ellers en spændende Blog du har fået lavet MeeLo. Jeg glæder mig til at følge med i den. Held og lykke fremover..
Sider:
1
[
2
]
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »