home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Løvernes hule
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Løvernes hule  (Læst 16914 gange)
jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #60: 23 Dec 2008, 17:10 »

billederne i updates er kommet tilbage på et meget skidt niveau i den her update desværre
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #61: 23 Dec 2008, 17:11 »

det bliver nok den sidste update for i dag da jeg skal til julefrokost.
og i skal nok heller ikke regne med nogen i morgen.
så god jul alle sammen.  
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #62: 23 Dec 2008, 17:12 »

billederne i updates er kommet tilbage på et meget skidt niveau i den her update desværre

ved jeg men de er ike så kendt spillerne så det er svært at finde et godt billede
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #63: 25 Dec 2008, 23:34 »



Sevilla for stor en mundfuld for Fck

Da Fck torsdag aften tog imod Sevilla i UEFA cuppens første knockout runde hjemme i Parken, blev det et sandt målorgie på 3 - 3. Det var Fck's Peter Larson der kunne heade det første mål i kassen efter blot 6 minutter. FCK styrede spillet ind til det 20 minut hvor Frederic Kanoute scorede til 1-1 og blot 6 minutter senere scorede Luis Fabiano til 2 - 1. Efter bølgede spillet frem og tilbage resten af halvlegen, men i overtiden af første halvleg blev FCK tilkendt et noget kontroversielt straffespark som Santin iskoldt sparkede ind og de gik dermed til pause med 2 - 2.  I anden halvleg startede FCK som lyn og torden og efter 55 minutter skød Nordstrand københavnerne i front. Det varede desværre ikke særlig længe før Christian Romaric scorede til kampens resultat 3 - 3.

Det var selvfølgelig ikke det bedste udgangspunkt før kampen i Sevilla, men Fck tog kampen op mod de stærke spaniere.
Da de torsdag den 26.2.2009 gæstede Ramon Sanchez Pizjuan. Denne gang kunne Fck overhovedet ikke følge med Sevillas hurtige spillere og derfor løb Jesus Navas fra alle Fck spillerne og scorede til 1 - 0. Det var også resultatet ved pausen. I anden halvleg hang Fck bedre på, men alligevel kunne Frederic Kanoute efter 65 minutter scorer til 2 - 0, som også blev kampens resultat.

Vi snakkede med Axelsen efter kampen.

Hvad er din umiddelbare reaktion på kampen?

Jeg vil ikke sige jeg er skuffet da Sevilla er et langt bedre hold end os og da vi endda kunne spille op med dem i Parken er jeg ret glad.

Hvad har du at sige til Jesper christiansen prætation?

Jesper spillede fremragende og det var hans skyld, vi ikke blev fuldstændig udmyget.
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #64: 25 Dec 2008, 23:49 »

er der ikke nogender vil kommentere?
for det er bare dejlig
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #65: 25 Dec 2008, 23:52 »

Tænk ikke på kommentarerne. De skal nok komme.

Men det er nogle flotte updates du leverer gang på gang. Dog kunne jeg godt tænke mig du satte nogle billeder ind end kun Ekstra Bladet der. Ellers er der ikke andet at sige, end ærgeligt med Sevilla, og KIU!
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #66: 25 Dec 2008, 23:56 »

Alt i alt synes jeg det er en god blog. Dog vil jeg også lige give dig lidt kritik: Jeg synes du skal læse den igennem, inden du publicerer den; der er en del stavefejl i den, og nogle sætninger som ikke rigtig giver mening, men dog kan forstås hvis man tænker sig om.

Men du skal bare klø' på, og fortsætte med at skrive blogs. Så bliver det en fremragende blog en dag. Thumbs Up
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Løvernes hule
« Svar #67: 26 Dec 2008, 00:08 »

Et rigtig godt hold du har valgt at blogge om Smiley

Det var flot at du gik videre i gruppespillet, og godt spillet mod Sevilla. Det er jo første sæson, så man kan ikke forvente at komme så langt, som du allerede er kommet. I ligaen er du jo lige under toppen, sådan som jeg kan se. Men det handler om så få point, så du kan godt vinde mesterskabet Smiley

Angående det skriftlige så ser det godt ud af og til, som Mathié siger. Du skal lige læse det igennem en ekstra gang. Deruodver ærger det mig at når du sætter billeder ind at der så bliver meget mellemrum mellem billederne..

Men jeg glæder mig til at se mere fra dig. Jeg vil i hvert fald følge med Thumbs Up
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #68: 26 Dec 2008, 00:15 »

Et rigtig godt hold du har valgt at blogge om Smiley

Det er et pragteksemplar på relativitet! Djævel
Logged

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Løvernes hule
« Svar #69: 26 Dec 2008, 00:53 »

jeg mener nu ikke der er de store stavefejl længere, men er fuldstændig enig i at sproget kan blive bedre...
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #70: 26 Dec 2008, 01:45 »




We are back


I de seneste 6 kampe har Fck imponeret alt og alle ved at spille fremragende offensiv fodbold.
Deres 4-5-1 har virkelig båret frugt og de har kunnet høste næsten fuld point i de sidste 6 kampe, hvilket vil sige 5 sejre og blot 1 nederlag. I 23. spillerunde er Fck så tilbage på førstepladsen hvilket de helt sikket er meget glade for.
Vi har resultaterne for de seneste 6 kampe:


Randers   -    København  2  -  3

Berg (81. 85)  Nordstrand (44, 75)
                    Sionko (92+2)



København   -   Odense  2  -  0
Kvist (18)
Laursen (31)


Vejle   -      København  1  -  3
Djeziri (25) Larson (30)
                 Sionko (39)
                Nordstrand (90+3)



København  -   Sønderjyske  1  -  0
Santon (23)


Aarhus   -    København  1  -  0
Rafael (43)


København    -   Brøndby  3  -  0
Nordstrand(34)
Santin(43)
Kristensen(90)



Det ser nu ganske fornuftigt ud for Axelsens tropper, hvor de nu ligger rigtig godt til mesterskabet med kun 10 kampe tilbage. Det første af Emils mål er allerede blev indfriet, da de kom i første knockout runde i UEFA og nu mangler han blot at vinde SAS ligaen og så har det været den perfekte sæson.
                                                                                                                                                                     
Vi spurgte Axelsen om, hvordan han ser mulighederne for at Vinde SAS ligaen?

Lige nu ser det ganske fornuftigt ud, da vi er helt med i topstriden, men det bliver ikke let og vi har langt fra vundet noget som helst endnu. Vi vil selvfølgelig gøre vores bedste, for at det skal lykkes.
Logged

2730lillemand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Løvernes hule
« Svar #71: 26 Dec 2008, 01:57 »

Hey meget griner måde at lave blog på Wink
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #72: 26 Dec 2008, 02:02 »

tak
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #73: 26 Dec 2008, 15:48 »

Fck fortsætter de gode takter

Fck fortsætter med at imponere og efter de seneste 5 kampe har de skrabet 10 point sammen.
3 sejre og 2 nederlag.
Især Morten Nordstrand har spillet forrygende i denne periode og ligger nu i top på topscorerlisten.
I de sidste 5 kampe har Nordstrand       scoret hele 6 mål, hvilket må siges er være fantastisk.
Vi har samlet resultaterne for de seneste 5 kampe.



Esbjerg     -     København   2   -   3   

Fribrock (19)   Santin (59, 64)
Rieks(74)       Nordstrand (69)
                     


Nordsjælland     -     København  1   -  4
Dahl (45)                 Santin (4)
                             Nordstrand (64, 85)
                             Ailton (84)



København    -    Midtjylland  0  -  1




Horsens    -   københavn   2   -   1
Mayasi (34)  Nordstrand (84)
Friis (49)


Randers      -       København    1  -  4
Arzumanyan (17) Santin (6)
                         Nordstrand (34, 56)
                         Sionko (76)


Stillingen efter 28 spillerunde





Fck ligger altså stadig på 1. pladsen efter 28. spillerunde og de ligner mere og mere årets SAS ligavindere.

Der er også blevet spillet pokalkampe, hvor Fck skulle møde Aab. I den første kamp var det københavnerne der havde fordel af hjemmebanen. Det udnyttede de ganske godt og vandt sikkert  2  -  0.
I den anden kamp var det så Aab der var på hjemmebane. Dette klarede de også meget flot og vandt 2 - 1, men det var ikke nok til at slå københavnerne ud som nu står i finalen.
I finalen skal Fck møde Fcm.
Fcm som slog OB  3 -  2 sammenlagt i semifinalen
« Seneste Redigering: 26 Dec 2008, 16:40 af dida » Logged

dida
Gæst
 
Sv: Løvernes hule
« Svar #74: 26 Dec 2008, 15:56 »

i er velkommene til at kommentere
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010