home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 917 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Holyfield vs. Valuev
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Holyfield vs. Valuev  (Læst 10072 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Holyfield vs. Valuev
« Svar #45: 20 Dec 2008, 23:56 »

Fesent, at Valuev vandt. Holyfield var langt bedre ihvertfald i de første 6 omgange. Missede dog de sidste 4, mens Valuev kom bedre med i 7&8.

enged
Gæst

« Svar #46: 20 Dec 2008, 23:56 »

nemlig hør på den anden ekspert Wink

N17
Manager

« Svar #47: 20 Dec 2008, 23:57 »

nemlig hør på den anden ekspert Wink

Du kan ikke forvente, at en dommer går ud og modsiger sine kolleger

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #48: 20 Dec 2008, 23:59 »

Uafgjort var passende. Smiley

enged
Gæst

« Svar #49: 21 Dec 2008, 00:00 »

Du kan ikke forvente, at en dommer går ud og modsiger sine kolleger

Hvorfor ikke det? Han noterede point, så han må da have styr på det, som de siger så kan man blive grebet af 'romantikken' med den gamle der kommer tilbage og skal kæmpe mod den nye champ. (var der nogen som sagde Rocky Balboa?) crazy

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 21 Dec 2008, 00:01 »

Kæft hvor han tuder ham den ene på Tv2, bare fordi han er glad for Holyfield.

alek9000
Manager

« Svar #51: 21 Dec 2008, 00:04 »

24 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Det er vel noget nær rekord.

-LFC-
Manager

« Svar #52: 21 Dec 2008, 00:08 »

Nah har set over 40 i samme tråd.

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #53: 21 Dec 2008, 00:14 »

Synes sku det var en svær kamp.. Havde helst set Holyfield som vinder, da han var den eneste bokser i kamper. Valuev er mere en 2,13 meter høj klippe, der slog mere eller mindre tilfældigt, men ramte meget godt..

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

United-styrer
Gæst

« Svar #54: 21 Dec 2008, 00:16 »

Nøgternt set synes jeg egentlig, dommen var fair nok. Holyfield førte i mine øjne før sidste omgang, men i den var Valuevs overtag tilpas stort til, at han skulle vinde.

Men det er jeg naturligvis ked af, at han gjorde, for selvom han måske statistisk set var stærkest, så var det ikke den bedste bokser, der vandt. Holyfield gjorde alt rigtigt, og det var ham, som gjorde kampen værd at se på. Han var teknisk bedst, hurtigst på fødderne og mest trimmet. Jeg er dybt imponeret over hans indsats i betragtning af, at han er 46 år.

Lækkert med sejr til Mads Larsen til gengæld. Jeg håber, han møder Bute. Han er ikke stor nok til Kessler endnu. Slet ikke uden et bælte.

Cristiano-Ronaldo
Gæst

« Svar #55: 03 Jan 2009, 16:49 »

Har set den mener helt klart det  var Holyfield der skulle have vundet...

Men Valuev er sku da Høj og stor synes i ikke... ?

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #56: 03 Jan 2009, 17:16 »

Har set den mener helt klart det  var Holyfield der skulle have vundet...

Men Valuev er sku da Høj og stor synes i ikke... ?

Nej, han er skam en bette mus.

United-styrer
Gæst

« Svar #57: 08 Feb 2009, 10:18 »

Nu vi har en boksetråd, vil jeg benytte denne til at spørge, om nogen eksperter kan forklare mig, hvorfor Chagaev vinder denne kamp? Han fører på point, men kampen bliver stopppet, fordi han bløder for meget fra en flænge over venstre øje. Alligevel tildeles han sejren. Burde det ikke takseres som en teknisk knockout og dermed sejr til udfordreren?

Yessir
Manager

« Svar #58: 08 Feb 2009, 11:30 »

Nu vi har en boksetråd, vil jeg benytte denne til at spørge, om nogen eksperter kan forklare mig, hvorfor Chagaev vinder denne kamp? Han fører på point, men kampen bliver stopppet, fordi han bløder for meget fra en flænge over venstre øje. Alligevel tildeles han sejren. Burde det ikke takseres som en teknisk knockout og dermed sejr til udfordreren?

"
Terminated Bouts.
a. Intentional: If a boxer is injured as a result of an illegal intentional blow
and cannot continue fighting, the offender boxer shall lose the fight by disqualification. If as a
result of an intentional illegal blow a boxer causes an injury to his rival, the referee shall take a
mandatory and automatic two (2) point deduction from the offender. If as a result of that injury
the referee determines that the injured boxer cannot continue fighting in later rounds, the result
of the bout shall be determined by the judges’ scorecards as long as four rounds have been
completed. If the injured fighter is ahead on the scorecards, he will be declared the winner by
technical decision. If the injured fighter is behind or drawing on the scorecards, the fight shall be
declared a technical draw. If the situation described in the above paragraph occurs before the
completion of the fourth round, the fight shall be declared a no decision or a draw. If a boxer
injures himself by attempting to commit an intentional foul to his rival, the referee shall not take
any action in the offender’s favor and the injury shall be considered as a result of a legal punch.

b. Accidental: If a boxer is accidentally injured and cannot continue
fighting before the completion of the fourth round, the fight shall be declared a technical draw.
If a boxer is accidentally injured and as a result the referee determines that he cannot continue
fighting in that or later rounds, the result of the fight shall be determined by the judges’
scorecards as long as four rounds have been completed. The fighter ahead on the scorecards
shall be declared the winner by technical decision. If there is a draw in the scorecards, the bout
shall be declared a draw." -WBA regelsæt
« Seneste Redigering: 08 Feb 2009, 11:32 af Yessir » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #59: 08 Feb 2009, 11:43 »

Den ubevidste skalle, der forårsagede Chagaevs flænge, må dermed falde ind under b. Tak for hjælpen.

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010