home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 821 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)  (Læst 6331 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« : 20 Dec 2008, 11:34 »


Velkommen til en netspilsblog med Rooland og undertegnede. Vi har valgt at lave et netspil, hvor vi spiller med henholdsvis HSV og Werder. Jeg har valgt HSV, mens Rooland så er blevet Werder. I skal ikke forvente massevis af updates her, da vi har vores normale blogs, hvor det meste af fokus selvfølgelig vil være. Men I kan her følge med, når vi har noget vi synes er relevant - spillerindkøb, store kampe etc.

Vi håber I vil kigge lidt med, og så er der ellers bare at sige
Jetzt Sind Wir Bereit für Den Kampf für Die Meisterschaft



UPDATES
Werder
1. Werder Bremen henter to nye og sælger en
2. De første tre måneder

HSV
1. Vorsaison | Ingen penge til indkøb
2. Einen goldenen Monat | August
3. Nenapadno Najbolji | September
4. Ein Albtraum | Oktober
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 23:19 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #1: 20 Dec 2008, 11:37 »

Fedt Initiativ!

Det er for sjældent at folk laver denne slags blogs  Thumbs Up
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #2: 20 Dec 2008, 12:32 »

Ja det lyder rigtig fedt Opstemt bliver spændende at høre mere... Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #3: 20 Dec 2008, 13:01 »

Lyder virkeligt fedt Smiley
vil helt sikkert følge med.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #4: 20 Dec 2008, 13:10 »

Hvis I bruger nok tid for at få det til at blive ordentligt, kan det lykkedes, men hvis i rusher updatesne, kommer det aldrig til at fungere særlig godt. Tror på at du som rutineret blogger Spurs kan løfte opgaven, kender desværre ikke så meget til Rooland, men spændende bliver det i hvert fald. Smiley
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #5: 20 Dec 2008, 18:24 »

Go go Hamburger SV !
Det er jo virkelig et slagerspiel !

Fed ide..
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #6: 20 Dec 2008, 18:25 »

Dejligt med et netspil i Bundesligaen.. Glæder mig meget til at følge med her   Thumbs Up
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #7: 20 Dec 2008, 18:26 »

Nice , vil klart følge med. COME ON WERDER !
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #8: 20 Dec 2008, 18:32 »



Werder Bremen henter to nye og sælger en

Werder Bremens nye danske træner Andreas Jensen har haft pengepungen fremme og hentet 2 markante profiler til Bremen.

Der gik rygter om, at et køb Lukas Podolski, Mario Gomez eller Kevin Kuranyi var grunden til at Werder Bremen havde kaldt til pressemøde den 1. August 2008. Men istedet blev to spillere præsenteret. Pavel Pogrebnyak og Vicente var den nye Werder Bremen manager Andreas Jensen første indkøb og de vakte begestrejring blandt de fremødte journalister.

Pavel Pogrebnyak var en af de helt store profiler for Zenit St. Peterburg, hvor han var med til at vinde UEFA cuppen og sluttede enda øverst på topscorer listen med 10 mål. Den 24 årige angriber har kostet 55 mio og har fået en 4 årig kontrakt. Han forventes at få en nøglerolle på holdet i den kommende sæson.

Den tidligere spanske landsholdsstjerne Vicente skifter til Werder Bremen for 40 mio. Man havde ellers regnet, at han ville tage kampen op mod Silva og Mata om venstrefløjen i Valencia, men spanieren blev træt af den manglende spilletid og vil nu prøve at få karrieren tilbage på sporet i Tyskland.

Med ankomsten af Pogrebnyak blev ivorianeren Boubacar Sanogo skubbet ned som 5. valg i angrebet. Sanogo meldte sin utilfredshed med købet af Pogrebnyak til sin og blev i fælleskab enig med sin manager om at blive sat til salg. Hull endte med at løbe med Sanogo for 28 mio kr.

"Die Grün-Weißen" startopstilling menes nu at kunne måle sig med Bayerns Münchens og dette års bundesliga kan blive en af de mest spændende i mange år.

Pavel Pogrebnyak - Claudio Pizzaro

Diego

Vicente - Clemens Fritz

Torsten Frings

Dusko Tosic - Per Mertesacker - Naldo - Petri Pasanen

Tim Wiese



På bænken kan man blandt andet finde det østrigske stortalent Sebastian Prödl, Daniel Jensen, Mesut Özil, Hugo Al meida og Markus Rosenberg, så Werder Bremen må siges at være godt dækket ind på alle positioner.

Werder Bremens bundesliga sæson sparkes igang mod Gladbach den 16. august
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #9: 20 Dec 2008, 18:35 »


Vorsaison | Ingen penge til indkøb
1-1 Dynamo Kiev
1-1 Ingolstadt
2-0 Freiburg
3-2 Le Mans
8-0 Den Bosch
4-0 Koblenz
Netop overtaget Hamburger SV med forventninger om, at skulle ud og forstærke holdet til den kommende sæsons kamp for mesterskabet. Men skuffet blev jeg, da formanden fremlagde et budget der sagde 0(!) kroner til indkøb. Skuffelsen var derfor stor, men med en i forvejen stærk trup kan dette overleves.

I de første par måneder er der heller ikke sket nogen salg. Vi har behov for en stærk og bred trup, og derfor har jeg valgt, på baggrund af det manglende transferbudget at beholde spillerne, så alle får mulighed for at bevise sit værd.

Set på baggrund af den trup jeg har tilrådighed lige nu, så må startopstillingen være.
4-5-1: Frank Rost - Jérôme Boateng, Joris Mathijsen, Alex Silva, Marcell Jansen - Dennis Aogo, Nigel De Jong - David Jarolim - Piotr Trochowski, Ivica Olic - Mladen Petric
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SoAP
Gæst
 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #10: 20 Dec 2008, 18:37 »

Spændende køb af både Vicente og Pogrebnyak, men hvis jeg var dig ville jeg klart hellere bruge Sebastian Boenisch fremfor Dusko Tosic. Boenisch har et kæmpe potientiale og han er stærkere end Tosic, både offensivt og deffensivt.
Smiley

Men hedder det egentlig ikke "Der Kampf um die Meisterschaft"?

Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #11: 20 Dec 2008, 18:49 »

Rigtig spændende projekt - klart noget jeg vil følge med i.

Til Rooland - En rigtig flot update, dejligt nemt og læse og et par rigtig gode indkøb, kan især godt lide indkøbet af Vicente.

Til JS - Synes godt du kunne have gjort lidt mere ud af din update, ved godt at du os har din Spurs blog kørende. Men skuffende at du ikke fik stillet på penge til indkøb.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #12: 20 Dec 2008, 18:51 »

Til JS - Synes godt du kunne have gjort lidt mere ud af din update, ved godt at du os har din Spurs blog kørende. Men skuffende at du ikke fik stillet på penge til indkøb.

Du skal ikke forvente mere end denne slags updates, da mit fokus helt klart er på Spurs bloggen og denne så er mere hygge Smiley
Og er selv godt tilfreds med den, da jeg får resultaterne med osv. Nu havde jeg jo ikke et eneste indkøb at skrive om, ligesom Rooland f.eks. havde Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Gæst
 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #13: 20 Dec 2008, 19:00 »

Du skal ikke forvente mere end denne slags updates, da mit fokus helt klart er på Spurs bloggen og denne så er mere hygge Smiley
Og er selv godt tilfreds med den, da jeg får resultaterne med osv. Nu havde jeg jo ikke et eneste indkøb at skrive om, ligesom Rooland f.eks. havde Smiley
Nej, det er selvfølgelig os rigtig (: Men rimelig mærkeligt at du slet ikke fik stillet nogle penge til rådighed? Hvis de har ambitioner om at du skal blive tysk mestre, skal de da os give dig et pænt transferbudget.
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Der Kampf für Die Meisterschaft(netspilsblog)
« Svar #14: 20 Dec 2008, 19:13 »

Nej, det er selvfølgelig os rigtig (: Men rimelig mærkeligt at du slet ikke fik stillet nogle penge til rådighed? Hvis de har ambitioner om at du skal blive tysk mestre, skal de da os give dig et pænt transferbudget.

Tror det har noget af gøre med at de har brugt mange penge i sommerpausen? Porsmouth får heller ikke stillet nogen til rådighed
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010