home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The White Peacock [#3] Kallon klar, men arbejdstilladelse ikke givet endnu
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The White Peacock [#3] Kallon klar, men arbejdstilladelse ikke givet endnu  (Læst 2997 gange)
Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
The White Peacock [#3] Kallon klar, men arbejdstilladelse ikke givet endnu
« : 20 Dec 2008, 00:55 »

Økonomiske problemer i Leeds
8. Juli 2008 – af Knut Andreas Lone


Leeds er ikke en klub der er kendt for at have sin økonomi på plads, og siden starten af dette årtusinde har klubben været i stor gæld. Med gælden kom også sportslige problemer, og klubben har tage en rutsje tur ned i Coca Cola League 1. Klubben har stadig ikke fået styr på gælden, og det gør ikke deres ønske om at vende tilbage til toppen nemmere.

På et pressemøde i dag fortalte Leeds’ manager Dennis Wise, at klubben, grundet de økonomiske problemer, ikke har mulighed for at bruge ressourcer på nye spillere. Uden nogen ekstra økonomisk støtte fra sponsorer og andre indtægtskilder, må Leeds ud på jagt efter spillere der er uden kontrakt.

”Vi kan uheldigvis ikke købe spillere før økonomien er bedre. Finanskrisen har også indvirkning på fodbolden, da dens virkning på vor sponsorer også smitter af på os. Vi kommer derfor til at satse meget på vores unge spillere, og så jagte de spillere der står uden kontrakt lige nu,” fortalte Dennis Wise til The White Peacock i dag.

Ifølge The Guardian skal den danske midtbanekriger Thomas Gravesen og angriberen Mohamed Kallon være dem der står øverst på Wise’s ønskeliste. Begge spillerne står uden kontrakt, og  skulle ifølge kilder tæt på dem, være i gang med at se på mulighederne i at flytte til Leeds og League 1.



Tak til Berendt for det fede banneret!
« Seneste Redigering: 21 Dec 2008, 00:12 af Sykkelfan 1000 » Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: The White Peacock [#1] Økonomiske problemer i Leeds
« Svar #1: 20 Dec 2008, 01:03 »

Lækkert med en blog om et af yndlingsholdene! Ser frem til mere, andet er der ikke at sige til det Wink
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The White Peacock [#1] Økonomiske problemer i Leeds
« Svar #2: 20 Dec 2008, 02:35 »

Spændende med et gammelt storhold. Glæder mig til at se hvad du kan få ud af The Whites!..

Især er jeg spændt på hvem du får hentet til klubben. Det er altid et lort at starte uden penge at hente for... Wink Hvis jeg var dig, tror jeg at jeg ville justerer budget så du INTET har til transfer, men en masse til løn.. Det gør at du måske kan hente mere interessante navne til, da du kan tilbyde bedre lønninger? Opstemt
Logged


adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The White Peacock [#1] Økonomiske problemer i Leeds
« Svar #3: 20 Dec 2008, 10:16 »

Godt skrevet, og sidst men ikke mindst rigtig godt grafisk..
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The White Peacock [#1] Økonomiske problemer i Leeds
« Svar #4: 20 Dec 2008, 14:16 »

Du skriver igen godt, ligesom du gjorte i din Sevilla blog bare i 08 udgaven..

Glæder mig til at se om du kan føre Leeds tilbage til toppen.. Smiley
Logged


Guldbrand
Gæst
 
Sv: The White Peacock [#1] Økonomiske problemer i Leeds
« Svar #5: 20 Dec 2008, 14:21 »

Meget imponerende start der allerede har fanget min interesse.. Venter spændt på den næste update og håber du holder det høje niveau.   Thumbs Up
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The White Peacock [#1] Økonomiske problemer i Leeds
« Svar #6: 20 Dec 2008, 14:37 »

Uh, denne blog vækker minder til mit bedste spil i FM08, nemlig årets blogkonkurrence. Håber du får strikket noget fedt sammen!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The White Peacock [#1] Økonomiske problemer i Leeds
« Svar #7: 20 Dec 2008, 14:38 »

Rigtig flot grafik, og hader også at læse lange updates, så det er fint sådan der. Dog er der nogle små fejl i teksten.

KIU, det skal nok blive godt Peace
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The White Peacock [#1] Økonomiske problemer i Leeds
« Svar #8: 20 Dec 2008, 14:42 »

Syv kommentarer, Knut... Det flot... Wink især når man tænker over at du altid brokker dig over, at ingen gider kommenterer Peace jeg kan ikke huske hvornår jeg sidste har fået syv efter en update... Og jeg skrev endda månedens blog sidste måned.. Wink KUTGW
Logged


Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
The White Peacock [#2] Gravesen ikke interesseret i Leeds
« Svar #9: 20 Dec 2008, 15:00 »

Gravesen ikke interesseret i Leeds
11. Juli 2008 – af Knut Andreas Lone


Da The White Peacock i dag formåede at komme i kontakt med danske Thomas Gravesen benægtede han, at han er på vej til Leeds, men at Leeds manager Dennis Wise har været i kontakt med ham.

”Jeg er lige pt. ikke interesseret i noget skifte til Leeds. Selvom jeg er arbejdsløs lige nu, så venter jeg hellere, for at se om der kommer nogle mere interessante tilbud op.”

Gravesen har stået arbejdsløs siden maj, da Celtic manager Gordon Strachan fortalte Gravesen, at han ikke var en del af holdet fremtidsplaner.

Selv om Gravesen lige nu har afslået det tilbud han har fået fra Leeds, siger han at det er muligt at han tager kontakt med klubben, hvis nogle andre tilbud ikke dukker op.

Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The White Peacock [#2] Gravesen ikke interesseret i Leeds
« Svar #10: 20 Dec 2008, 15:05 »

Måske lidt urealistisk at Gravesen snakker med pressen? Ej, gas. God update, kan dog ikke se hvorfor der skulle laves en hel update bare omkring dette emne.
Logged

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The White Peacock [#2] Gravesen ikke interesseret i Leeds
« Svar #11: 20 Dec 2008, 15:55 »

Vel grunden til at jeg har skrevet en update om det er fordi nu skriver jeg ud ifra en journalist's synspunkt og da skriver jeg om rygter osv. så derfor har jeg skrevet en update om det.
Logged


Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The White Peacock [#2] Gravesen ikke interesseret i Leeds
« Svar #12: 20 Dec 2008, 16:25 »


Fed stil herfra Opstemt følger helt klart med.
kan godt lide den mere journalistike stil. Dejlig med korte og enkelte updates Smiley
ser frem til du fører leeds frem til noget stort,
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
The White Peacock [#3] Kallon klar, men arbejdstilladelse ikke givet endnu
« Svar #13: 21 Dec 2008, 00:32 »

Kallon klar, men arbejdstilladelse ikke givet endnu

12. Juli 2008 – af Knut Andreas Lone


Efter at Dennis Wise afholdte pressemøde om klubbens økonomi tidligere denne uge, afslørede Wise to af de spillere han var ude efter. Thomas Gravesen der var en af dem gav klar besked om at Leeds var uaktuelt lige pt., mens fra Mohamed Kallon var det ingen der hørte i fra. Men i dag kom beskeden fra Dennis Wise; Kallon er klar for Leeds.

”Ja, jeg kan bekræfte at Mohamed er klar. Det mangler bare nogle formaliteter før han er klar.”

Formaliteterne som Wise taler om er at Kallon ikke har fået godkendt arbejdstilladelse endnu, men Wise fortalte dog at det skulle ikke være noget problem.

Leeds møder Rotherham

Mens Dennis Wise er på intens jagt efter nye spillere, var det i går lodtrækning for den første runden i FA Cuppen. Og da Leeds modstander kom op af skålen stod det Rotherham på det lille papir.

”Rotherham er et hold vi skal og bør vinde over. Vi møder dem på hjemmebane og har dermed supporterne i ryggen, og det skal nok give drengene lidt ekstra motivation.” sagde Dennis Wise om lodtrækningen.

Leeds møder Rotherham på Elland Road 15. August.

Optakten starter i morgen

Uden nogle nye spillere på plads starter Leeds i morgen optakten til sæsonen, der starter om en måned. Klubben møder nemlig Championship-holdet Barnsley, på udebane på Oakwell Stadium i morgen kl. 15.00.

”Jeg tror ikke vi får nogen nem opgave i morgen, men drengene har vist god form på træningsbanen de sidste dage, og jeg tror vi kan give dem god modstand.”

Forventet startopstilling

1. Casper Ankergren

2. Frazer Richardson    6. Lubomir Michalik    5. Rui Marques    11. Alan Sheehan

7. David Prutton    4. Jonathan Douglas    14. Jonny Howson    18. Andy Robinson

9. Jermaine Beckford    10. Luciano Becchio
Logged


Mattias_agger
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The White Peacock [#3] Kallon klar, men arbejdstilladelse ikke givet endnu
« Svar #14: 21 Dec 2008, 01:13 »

Som alt andet fra dig, som jeg har læst, er dette godt.

Bliver meget spændende at følge denne blog.

KUTGW
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010