Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 831 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2009
Kategori: Blogs FM2009
Une histoire d'un français-out pages
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
Forfatter
Emne: Une histoire d'un français-out pages (Læst 5574 gange)
Møller
Reserveholdsspiller
Une histoire d'un français-out pages
«
:
20 Dec 2008, 00:44 »
A.S. NANCY LORRAINE
En dansk træner har netop overtaget sidste sæsons store overraskelse, en fantastisk fjerde plads foran blandt andre Lille, Rennes og Saint Etienne gav klubben en plads i første runde af UEFA Cuppen 08/09. Siden oprykningen i 2005 fra Ligue 2 har Nancy hentet et trofæ i Liga Cuppen i Frankrig, samt den flotte bedrift sidste sæson i Ligue 1 hvor det var meget tæt på en bronze medalje.
En ny manager er nu kommet til klubben, navnet på den nye herre er Mads Nielsen og han komme fra Danmark. Han lovede på hans første pressemøde i klubben, at han ville styrke den offensive del af truppen, samt satse meget samme sted i hans formation. Ind blev hentet to angribere i Rodolfo Bodipo fra Deportive og danske Peter Løvenkrands i Schalke. Derudover blev de to stortalenter Michael Morton hentet i Orlando Pirates og Cheikh Gueye i FC Metz. Sidste indkøb kom på absolut sidste transferdag, hvor endnu en dansker kom til Nancy holdet. I Randers hentede Mads det unge danske målmandstalent Kenneth Stuhr Ellegaard for at styrke målmandsposten gevaldigt.
Dette giver også god grund til flere ansigter har måttet forlade de franske underdogs. Benjamin Brat, Ben Mady Kanté, Valentin Focki, Emmanuel Duchemin, Landry N'Guemo and Momar Faye har alle forladt klubben på fri transfer (fyret). Derudover er Amin Tighazoui lejet ud til Raon-l'Etape og Damien Grégorini til Salzburg.
Bloggen er optimeret med bl.a. flag, som kun kan ses med Mozilla Firefox. Internet Explorer brugere må undlade disse flag.
«
Seneste Redigering: 20 Dec 2008, 12:45 af Hugo
»
Pepe
Gæst
Sv: Une histoire d'un français-out pages
«
Svar #1:
20 Dec 2008, 01:06 »
Lige på og hårdt! Vi får smækket ny manager, historie om klubben og transfers i hovedet i første update, hvilket måske går lidt hurtigt, men du skriver jo udemærket. Der er par grammatiske fejl her og der, men det er ikke sååå slemt. Men jaja, klø på og lad og se, hvad det kan udvikle sig til
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #2:
20 Dec 2008, 01:34 »
A.S. NANCY LORRAINE
En accepteret start af den nye danske træner Mads Nielsen hos Nancy kulminerede i dag med en helt igennem fantastisk og overraskende storsejr over topholdet Olympique Marseille. Sejren fandt sted på Nancy's bane Stade Marcel Picot i hjembyen Nancy foran 20.000 tilskuere i Nancy. Kampens helt store helt var en af de nye, som satte foden på to af holdets scoringer.
Kampen startede helt forrygende for hjemmeholdet, som ellers var under pres i de første 10 minutter. Men efter 13 minutter
fik Nancy holdet vendt presset til den modsatte ende, og danske Peter Løvenkrands havde allerede sendt hjemmeholdet foran med 1-0. En førring der snildt kunne indhentes igen af udeholdet og topholdet Marseille. Men bare 6 minutter senere satte Rodolfo Bodipo foden på Nancy's anden scoring i kampen. En meget vigtig scoring som faldt lige som, det ellers så ud til Marseille, igen ville få et overtag spilmæssigt.
En scoring mere faldt inden pausefløjtet, og igen var det hjemmeholdet der bragte sig på tavlen for tredje gang. Chris Malonga var manden der sendte de omkring 15.000 Nancy fans, der i dag var på lægterne i den syvende himmel. Hjemmeholdet var på vej mod en stor sejr over et af de store hold i Frankrig, og sæsonens første rigtige oprejsning hos Nielsen & co.
Ingen udskiftninger i pausen, men det burde Marseille træner Eric Gerets måske have overvejet alligevel. Nancy styrede spillet, Marseille forsøgte med nogle kontra angreb, som dog aldrig blev til det store. De omkring 5000 medrejste fans skulle se langt efter de mål, som holdet i dag manglede kraftigt. Med 5 minutter igen kunne Nancy's spillere igen sende sine fans op af stolene, denne gang Pascal Bérenguer som sentimenterede sejren med 4-0 scoringen. Kort før slutfløjtet lukkede og slukkede Rodolfo Bodipo med sin anden scoring i kampen til slutresultatet 5-0 for Nancy.
Mon dette er et vendepunkt fra middelmådige resultater i de første 5 kampe, til nu at holdet skal kravle op hvor de legede med sidste sæson. De første 5 kampe endte som følger: Valenciennes (2-2), Lille (0-0), Paris (0-2), Lorient (3-0), Saint-Etienne (0-1) og Stade Caen i Ligacuppen (2-0).
A.S. Nancy vs. Olympique Marseille 5-0 (3-0)
1-0 Peter Løvenkrands, 13 min.
2-0 Rodolfo Bodipo, 19 min.
3-0 Chris Malonga, 35 min.
4-0 Pascal Bérenguer, 84 min.
5-0 Rodolfo Bodipo, 90 min.
MoM:
Rodolfo Bodipo (ASN)
Tilskuertal:
20.079
«
Seneste Redigering: 20 Dec 2008, 12:41 af Hugo
»
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #3:
20 Dec 2008, 02:16 »
A.S. NANCY LORRAINE
To forrygende kampe fra Nancy's side i UEFA Cuppens Første Runde hvor modstanderne var rumænske Unirea Urziceni. Et hold med ikke så mange profiler, men stadig nogle kompetente spillere, som sagtens kan spille fodbold og drille det nye
europæiske Nancy hold. I Rumænien spillede førsteholdet og det faste hold. Mens man hjemme i Frankrig valgte at spare de fleste af profilerne til fordel for mere talentfulde spillere.
Det var nemlig sådan, at A.S. Nancy i Rumænien totalt kørte over Unirea. Med Løvenkrands, her der og alle vegne kom holdet frem til en fornem og flot 6-0 sejr, som gav dem frihed og lov til at koncentrere sig 100% om Marseille kampen, som vi tidligere rapporterede om, blev vundet med hele 5-0. Hjemme i Frankrig valgte Mads så at spare de store profiler, på nær Bodipo som var med i angrebet. Ellegaard fik debut og flere andre bænkevarmere fik lidt spilletid. Om det var det, der var skyld i et 0-2 nederlag vides ikke. Men en flot kamp var det fra hjemmeholdets spillere, som til sidste tabte det hele på bordet og på de sidste 10 minutter kom bagud både 1-0 og 2-0. Katastrofalt, men dog stadig til at overkomme, da Nancy var sikret videre adgang med et 0-2 nederlag. Hvilket betyder klubben er med i Gruppespillet, Mads udtalte følgende til det:
"
Det er en stor dag for mig, og det meste af Nancy's bestyrelse. Videre avancement i UEFA Cuppen er en stor ting i en så lille klub som Nancy. For mig er det ligeledes en stor bedrift, som jeg vil sætte indtil videre næstehøjest på min
Unirea vs. Nancy 0-6
Nancy vs. Unirea 0-2
Samlet: 6-2
liste over bedrifter i Nancy. Første pladsen tilhører stadig 5-0 sejren over Marseille, som jeg betegner som sensationel og helt igennem fremragende, at vi på så kort tid har spillet os sammen og kender hinanden så godt, at vi kan sikre os en så komfortabel sejr over et af de store hold i Frankrig.
"
I gruppespillet er Nancy havnet i den Gruppe H, hvor eksperterne mener alle kan komme videre. Tyske HSV fra 1 seedningslag, Rumænske Rapid fra 2 seedningslag, Italienske Udinese fra 3 seedningslag, Nancy selv fra 4. og Østrigske Salzburg fra 5. seedningslag. En gruppe hvor Nancy helt sikkert har mulighed for at komme videre, til den påtale sagde Mads følgende:
"
Jeg tør godt sige, dette var meget tæt på min ønske lodtrækning. At trække hold som jeg mener vi alle kan slå, er virkelig godt. I mine øjne er det egentlig Udinese der ser stærkest ud i gruppen. HSV er ved at være ovre deres storhedstid, og jeg mener vi sagtens kan drille både Udinese hjemme og HSV i Tyskland. De to andre hold skulle ikke være noget problem for os at slå.
"
sagde den optimistiske Nancy træner.
Om Nancy klarer de to "outsidere" i gruppen, om de driller de to "favoritter" i gruppen og hvordan de i det hele taget klarer sæsonen 08/09, vil vi følge tæt her på siden. Så hold øjne og ører åbne for nyheder og rapportager her fra Frankrig.
HSV
Rapid
Udinese
AS Nancy
Salzburg
«
Seneste Redigering: 21 Dec 2008, 13:45 af Hugo
»
Berendt
Manager
«
Svar #4:
20 Dec 2008, 02:40 »
Rigtig god blog du har fået igang i. Du er jo tilbage med fordomsstyrker...
Glæder mig til at følge Nancy i Europa...
Sproget er godt, og opsætningen er også klasse...
Glæder mig at se..
.. Yes, he is back ..
adam93
Reserveholdsspiller
«
Svar #5:
20 Dec 2008, 10:09 »
Spændende blog, det er helt sikkert! - og meget interessant holdvalg!
'Følger
Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:
Catanzaro - en klub uden historie
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #6:
20 Dec 2008, 12:45 »
Tak til alle for kommentarerne, bemærk at der nu er pyntet med noget grafik og beskeden nederst i Første Indlæg.
Krellz
Landsholdsspiller
«
Svar #7:
20 Dec 2008, 13:04 »
Wicked sick at du kan vinde 5-0 over Marseille!
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #8:
21 Dec 2008, 13:39 »
A.S. NANCY LORRAINE
Endnu en måned er gået i det franske, den uprøvede danske Nancy træner Mads Nielsen fortsætter i flot stil hos ASNL. En lidt tam start med en bundplacering er nu blevet vendt til en fornem 13 plads med sejre over bl.a. Marseille
og Nice. Dog har holdet ikke været ude på de store tests endnu. Heller ikke europæisk fodbold har endnu givet dem kuldegysninger.
Oktober måned startede ud med at Nancy endnu en gang skulle op i mod Stade Caen, denne gang i Ligue 1, selvom Issiar Dia gjorde sit til en sejr med scoringer, endte det hele med et uafgjort 2-2 i Caen. Næste kamp var endnu en udekamp for Nielsen & co. denne gang mod Havre AC, en klub der skulle vindes hvis holdet skulle med topfeltet. Det vblev den heldigvis også, Kim og Michael Morton stod for de to scoringer, som gav en 2-1 sejr til det nye tophold.
Salzburg var næste forhindring for Nancy holdet, men endnu en gang beviste holdet at de kan holde til det, Gastón Curbelo stod for den enlige Nancy scoring i opgøret, men en 1-0 sejr betyder ligeså meget som en 5-0 sejr. Eneste nederlag i denne måned kom hjemme mod Sochaux, som blev tabt 2-3 både ufortjent og heldigt.
Nice blev besejret 1-0, Stade Rennes hentede 1 point med hjem med 1-1 og Auxerre blev besejret 2-1 til sidst på mpneden. En fornem måned er ovre, og dette er min måde at sende det ud til jer.
Stade Caen vs. AS Nancy
2-2
Havre AC vs. AS Nancy
1-2
Salzburg vs. AS Nancy
0-1
AS Nancy vs. FC Sochaux
2-3
OGC Nice vs. AS Nancy
0-1
AS Nancy vs. Stade Rennes
1-1
AS Nancy vs. AJ Auxerre
2-1
AFC
Gæst
«
Svar #9:
21 Dec 2008, 13:42 »
Du er den tidligere Møller ikke?
I så fald, kan man da se at denne blog bare er velskreven og så simpelt sat op. Virkelig dejligt at se. Flot med 5-0 over Marseille, og flot grafisk.
Men i din 3. update. Er der så ikke en fejl? Du skriver Unirea vs. Nancy 0-6
Nancy vs. Unirea 2-0
Samlet: 6-2
Passer det? Skal der ikke stå 8-0?
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #10:
21 Dec 2008, 13:44 »
Jo jeg er den gamle Møller
Tak skal du have, og nej det er der ikke - var lidt i tvivl om hvordan jeg skulle skrive det, men blev enig med mig selv om at 6-2 er fint. Jeg tabte 2-0 hjemme og derfor vinder JEG 6-2
AFC
Gæst
«
Svar #11:
21 Dec 2008, 13:50 »
Når okay. Så det bare iorden. Klø på med nogle flere updates. Du har mig som fast læser!
Knudsholt
Ynglingespiller
«
Svar #12:
21 Dec 2008, 17:13 »
Det er en MEGET flot blog du har sat op, og jeg har fulgt bloggen fast, den er rigtig godt skrevet. Desuden nogle gode indkøb du har lavet.
Bare fortsæt med det gode arbejde!
"Statistik er som et miniskørt. Det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste"
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #13:
22 Dec 2008, 16:45 »
A.S. NANCY LORRAINE
Nancy fortsætter med at imponere journalister og eksperter i Frankrig. Flot fodbold, en solid defensiv og nogle venlige pressemøder både før og efter kampene har gjort danske Mads Nielsen til en meget populær udenlandsk træner i fransk fodbold. Hjemme på Stade Marcel Picot har fans af Nancy heller ikke været utilfredse, et gennemsnit på lidt over 17.000 tilskuere til hjemmekampene, er flot for et hold som Nancy, hvilket vil sige, der næsten er fuld hus hver kamp.
Specielt enkelte spillere gør hele Nancy glade, Gáston Curbelo med hans målnæse i såvel national som international fodbold. 7 kasser har han leveret indtil videre, selvom han i starten måtte se hans plads gå til de to nye
Bodipo og Løvenkrands, har han nu slået danskeren af. I det hele talt deles de godt om scoringer på Nancy holdet, Curbelo med 7, Løvenkrands og Bodipo hver med 6 mål, de to midtbanespillere Bérenguer og Kim hver med 5 træffere og Dia med 5 mål og så derned af. Fremragende statistik på holdet, hvilket viser de ikke bare har 1,2 eller 3 der kan lave mål. Men at de har hele 7 spillere med over 5 mål i denne sæson indtil videre.
Vintertransfervindu
et åbner snart, Jul og nytår er lige ved døren. Men vi skruer tiden lidt tilbage, November måned blev ligeså succesrig som august og oktober havde været. På trods af to nederlag på 0-3 og 0-1, hvilket over var mod hhv. Lyon og Rennes. Lyon som ser ud til at være uovervindelige igen i år, dog med Paris i hælene. Derudover er det blevet til sejre over AS Monaco, som ligner årets flop igen i år, Le Mans som stadig er med i toppen. Rapid blev besejret hjemme i Frankrig i anden UEFA Cup Gruppekamp. Mens vi her i starten af december har set Nancy skabe gode resultater mod Grenoble, Toulouse og på sin vis også HSV hvor man fik 2-2 i Tyskland efter at være nede 2-0. Eneste misser har været Nantes, som igen ligner et tophold i år.
I de sidste 3 kampe stod Nancy holdet overfor Bordeaux, Udinese og Lille. Udinese i en ubetydelig kamp, for Nancy var sikret videre. Men stadig kæmpede om en flot førsteplads i gruppen. Bordeaux ligger lige over Nancy i ligaen, mens Lille er et stykke efter. Derfor var det to meget vigtige kampe, for at holde toppen i line og holde Lille fra toppen. Det blev til et fornuftigt udbytte af de tre sidste opgør i 2008, en flot 2-0 sejr over Bordeaux sendte først holdet op på bronzepladsen, men da de senere kun fik 2-2 mod Lille dumpede holdet ned på femte pladsen hvor de overvintre. I UEFA Cuppen slog man Udinese hjemme med flotte 1-0 cifre, hvilket gør de stadig er ubesejrede i alt efter kvalifikations runderne.
"Det har været et fantastisk første halvår for mig i Nancy. Jeg frygtede, at det værste ville ske med mig som træner. Mit første rigtige trænerjob endte i den bedste franske række, hvem havde troet det? I hvertigfald ikke folkene derhjemme. De skriver konstant: Hvor blev du af? Men nu er jeg her, vi ligger med i toppen af Ligue 1 og er videre i UEFA Cuppen. Hvilket er helt igennem fremragende, at jeg tilmed har fået 2 danske spillere her til, gør det bare tusind gange dejligere hernede."
Sagde en både tilfreds og forvirret Mads Nielsen, da vi fangede ham over telefonen her til aften.
«
Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 16:48 af Hugo
»
AFC
Gæst
«
Svar #14:
22 Dec 2008, 17:04 »
Du fortsætter jo bare på et højt niveau. Igen en rigtig god update fra din side af. Der er ikke noget der skal gøres noget ved, det kører bare som det skal. KIU!
Sider:
[
1
]
2
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »