home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Lukket! - The Black Eagles!
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du havde at jeg skal fortsætte bloggen?
Ja. Ingen tvivl om det. Jeg syntes du laver nogle rigtigt gode updates om et spændende hold.
- 12 (57,1%)
Nej, jeg syntes ikke at du skal fortsætte, Jeg er ikke intresseret i denne blog.
- 9 (42,9%)
Antal Stemmer: 21

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Lukket! - The Black Eagles!  (Læst 12408 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# The Black Eagles!
« Svar #30: 21 Dec 2008, 22:22 »

Det er virkelig lækkert Rooland og en flot sejr over Fenerbahce.. Jeg kan ikke sætte en finger på det - det er for lækkert.. KUTGW!!!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# The Black Eagles!
« Svar #31: 21 Dec 2008, 23:35 »

Det er virkelig lækkert Rooland og en flot sejr over Fenerbahce.. Jeg kan ikke sætte en finger på det - det er for lækkert.. KUTGW!!!!!

Mange tak Wink

Jeg er glad for at blogmesteren kan lide det jeg laver Wink
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# The Black Eagles!
« Svar #32: 22 Dec 2008, 16:37 »



Besiktas vej til gruppespillet

2.10.2008


Den første modstander i kvalifikationsrunde rne var Zilina fra Slovakiet. Besiktas styrede sagerne i den første kamp og var klart det bedste hold. De kom frem til langt flere chancer end slovakkerne. Ugur Inceman kunne score til 1-0 efter 20 min og 7 min senere kunne Inceman score sit 2. mål i kampen til 2-0. Kort tid før pausen kunne Bobô lukke kampen med en flot scoring til resultatet 3-0

Men returkampen blev straks mere spændende. Der skulle kun gå 2 min før Miroslav Geri overraskende kunne bringe Zilina foran. Besiktas kom i ydligere problemer, da Miroslav Geri nemt kunne score sit andet mål i kampen og da Geri kunne fuldende sit hattrick 10 min inde i 2. halveg, så det for alvor galt ud i Bestikas forsvar, men det blev endnu værre. Ibrahim Toraman fældede klodset Geri i straffesparksfeltet og fik direkte rødt kort. Miroslav Geri scorede sikkert sit 4. mål i kampen på straffesparket og så var Zilina foran 4-0.
Besiktas skulle nu score 2 mål på de sidste 20 minutter, for at gå videre og det virkede som en umulig opgave, men tyrkerne gav ikke op. Aquivaldo Mosquera fik headet Besiktas første mål i nettet og 5 min før tid kunne angrebsstjernen Bobô gøre det til 4-2. I overtiden sendte slog Filip Holosko den samlede sejr fast med en frisparkscoring til 4-3. En sand vanvidskamp!

Besiktas 3-0 Zilina  -  Zilina 4-3 Besiktas


Svenske Kalmar FF var næste modstander i kvalifikationen og her var Besiktas aldrig i problemer. Ibrahim Üzülmez blev i en kedelig kamp dagens eneste målscorer. Kampens dårlige nyhed var, at rekord indkøbet Yildiray Bastürk pådrog sig en hofteskade og vil være ude de næste 2 måneder.

Argentineren
Matías Delgado kom i fokus, da Kalmar blev slået 3-0 hjemme på Istanbul Inönü, hvor han med 2 fantastiske frisparks mål og et fantastisk langskud mål var kampens helt store oplevelse. Kalmar prøvede forgæves, at pynte på resultatet, men der kom ikke flere mål i denne kamp.

Kalmar 0-1 Besiktas  -  Besiktas 3-0 Kalmar


Besiktas møder Tottenham, Sparta Prag, Twente og St. Etienne i gruppespillet.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 16:50 af Rooland » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 6# The Black Eagles!
« Svar #33: 22 Dec 2008, 16:43 »

Udmærket blog, men jeg synes ikke det skriftlige er så lækkert, det er meget forudsigeligt, og mangler måske lidt lækre ord. Og i hele det første afsnit har du ikke ét eneste komma, plus at den første sætning(Den første modstander i kvalifikationsrunde r ne fra Zilina fra Slovakiet.) har en klodset fejl.

Men ellers er det udemærket, fint klubvalg og god opsætning og farver! Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# The Black Eagles!
« Svar #34: 22 Dec 2008, 16:52 »

Udmærket blog, men jeg synes ikke det skriftlige er så lækkert, det er meget forudsigeligt, og mangler måske lidt lækre ord. Og i hele det første afsnit har du ikke ét eneste komma, plus at den første sætning(Den første modstander i kvalifikationsrunde r ne fra Zilina fra Slovakiet.) har en klodset fejl.

Men ellers er det udemærket, fint klubvalg og god opsætning og farver! Smiley

Mange tak  Thumbs Up

Jeg forsøger at få forbedret det skriftilige til næste update.
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6# The Black Eagles!
« Svar #35: 23 Dec 2008, 16:48 »

Jeg syntes det er en udemærket blog, gode tekststykker, billeder og Screen Shots Opstemt KUTGW Thumbs Up
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# The Black Eagles!
« Svar #36: 23 Dec 2008, 17:08 »

Jeg syntes det er en udemærket blog, gode tekststykker, billeder og Screen Shots Opstemt KUTGW Thumbs Up

Mange tak Smiley Jeg er rigtig glad for at du kan lide det Smiley

Næste update er oppe ved ni tiden i aften Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# The Black Eagles!
« Svar #37: 23 Dec 2008, 22:35 »



Besiktas fantastiske efterår


Efter en sløv start i ligaen har Besiktas endelig fundet formen og ligger nu på en delt første plads med Galatasaray.


14.9.2008



September



Efter den fanastiske sejr over Fenerbahce var kravet en sejr mod bundholdet Eskisehirspor. Problemerne fra de første kampe var dog vendt tilbage : Den manglende præsicion. Et hav af chancer blev brændt i kampen. Hele 13 ud af Besiktas 16 skud røg forbi mål. Indskiftede Mert Nobre blev dog matchvinder og reddede dermed sin klub for en 3. uafgjort på den 4. kamp

Gaziantespor var semptembers sidste modstander og her kom den unge brasilianske angriber Bobô igen i fokus. Med 2 mål i dagens kamp skød han sig op på 2. pladsen på topscorerlisten i ligaen. Gaziantepspors Yozgatli kunne dog score kampens første mål på en straffespark. Kun 20 min senere kunne Bobô score sit 1. mål på et spekakulært langskud. I 2. havleg fik den tjekkiske midtbanespiller Sivok scoret til 1-2 og 2 min senere scorede Bobô sit 2. mål til resultatet 1-3.




Oktober

Otkober blev en blandet måned for "De Sorte Ørne". Genclerbirligi fik overrasket hentet en uagjort hjem mod Besiktas. Ankara klubben lå efter de første 5 kampe under nedrykringsstregen og havde desperat brug for point. Efter et selvmål bragte Besiktas foran i kampen, ville Genclerbirligi satse alt på en scoring og Besiktas keeper Rustü hjalp til. Den tidligere landsholds målmand kastede bolden direkte ud til en Cenclerbirgili angriber. som nemt kunne score til resultatet 1-1. Rustü blev erstattet af Hakan Arikan i startopstillingen efter den kamp.

De gode resultater begyndte dog langsomt at kommer henover efteråret, selvom angriberne stadig ikke scorede, når der var brug for det, trådte flere offensive spillere i karakter. Matías Delgado og José Sosa er begyndt at spille rigtigt godt for Besiktas. De beviste de da Kocaeliespor blev sikkert slået 2-0 og Oktober måned blev afsluttet med en sejr 2-1 sejr Büyüksehir Bld. Spor.



November

var det tid til et topopgør. Trabzonspor har indtil videre overrasket i denne sæson, hvor de ligger på 3. pladsen sølle 2 point efter ligaens 1'er Fenerbahce. Det var da også Trabzonspor der scorede kampens første mål, da angrebsstjernen Gökhan Ünal kunne heade kampens første mål og dermed bringe sit hold foran. Trabzonspors defensiv havde igennem hele kampen store problemer med den farlige Besiktas 10'er Matías Delgado og de kunne kun holde ham fra at score i enkelt halvleg. Argentineren brød endelig igennem Trabzonspors solide forsvar 10 min inde i anden halvleg og kunne smukt vippe bolden over Sylva i Trabzospor målet. Et skuffende resultat, hvor Besiktas havde fortjent sejren.

Bobô har i de seneste måneder imponeret for Besiktas og flere europæiske topklubber har vist interesse for den unge angriber. Han gjorde da også god reklame for sig selv, da han med 2 mål og 2 assists brillerede i 4-2 sejren over Hacapette. Matías Delgado scorede kampens sidste 2 mål.

Fremgangen i ligaen fortsatte stadig. Konyaspor blev slået med 1-0 og Ankaraspor og Denizlisspor begge blev slået med 2-1. I månedens næstsidste kamp gjorde en ung spiller sig positivt bemærket. Den purunge Batuhan Karadeniz blev kampens eneste målscorer med i 2-0 sejren over Ankaragücü. Det var hans 2 første mål for Besiktas og han kommer sikkert til at score mange flere.

Den sidste kamp i måneden var mod de forsvarende mestre Galatasaray. De var status quo i toppen af ligaen inden kampen. Fenerbahce, Besiktas og Galatasray. Det var et Bestikas hold med en utrolig lang skadesliste, der mødte op til dagens kamp. Den tjekkiske plæneklipper Tomas Sivok, Ugur Inceman, José Sosa, Batuhan Karadeniz og Yildray Bastürk.
Den talentfulde Arda Turan kunne lidt for nemt gøre til til 1-0 i en ellers kedelig første halvleg. Besiktas spillerne kunne gå til pausen med en ordentligt pibekoncert fra fansene.
5 minutter inde i 2. halvleg kunne 1-1 og 20 min senere var Besiktas pludeslig foran 2-1 efter et frisparksmål af Matías Delgado. Men føringen holdt ikke hjem. Indkskiftede Hakan Balta scorede i overtiden og Galatasaray fik hevet sig op på 2. pladsen igen med 2-2.

Fenerbahce
vandt deres kamp mod Cenclerbirlig og har bragt sig i front af ligaen efter alle de nærmest konkurrenter fik uafgjort. Besiktas har endelig fundet formen og spillet hele 3 måneder i ligaen uden et eneste nederlag.



1-0 vs. Eskisehirspor
3-1 vs. Gaziantepspor
1-1 vs. Cenclerbirligi
2-0 vs. Kocaliespor
3-1 vs. Büyüskehir
1-1 vs. Trabzonspor
4-2 vs. Haccapette
1-0 vs. Konyaspor
2-1 vs. Ankaraspor
2-1 vs. Denizlisspor
2-0 vs. Ankaragücü
2-2 vs. Galatasaray
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# The Black Eagles!
« Svar #38: 23 Dec 2008, 23:45 »



Besiktas videre fra UEFA Cup gruppespillet

19.12.2008


Med 1 sejr, 2 uafgjorte og et enkelt nederlag er Besiktas klar til knockoutrunderne

Den første modstander i gruppen var Sparta Prag. Tyrkerne startede klart bedst og kom frem til nogle gode chancer. Tomas Sivok var tilbage på sin gamle hjemmebane og 10 minutter før pausen scorede han til 1-0 mod sin gamle klub. Sparta Prag styrede begivenhederne i resten af kampen og unge Vaclav Kadlec kunne fortjent udligne til resultatet 1-1 et kvarter før tid.

Næste modstander var engelske Tottenham, som skulle slåes på hjemmebane. Tyrkerne var klart bedst gennem hele kampen og kun en storspillende Gomes i tottenham buret kunne forhindre, at det ikke blev en Besiktas sejr med 3-4 mål. Mert Nobre kunne bringe fortjent bringe hjemmeholdet foran efter tolv minutter. Besiktas fastholdt presset på Tottenham gennem hele kampen, men til ingen nytte. Roman Pavlyuchenko blev redningsmanden for Tottenham med en hovedstødsscoring og englænderne kunne ufortjent rejse hjem til London med 1 point på kontoen

Den eneste sejr i gruppespillet blev hentet mod Hollandske Twente. Besiktas lagde perfekt ud med en lynscoring. Matías Delgado på et frispark i det første minut. En halv time senere er den nye kamprekordholder i Besiktas, Ibrahim Ulmulez på spil i venstre siden og lægger et indlæg ind til Bobô, men som istedet rammer en Twente forsvarer, som får den sendt direkte i eget net. 2-0 til Besiktas. Fem min før halvlegen fik José Sosa lukket kampen med et elengart spark direkte over den fremadstormende Twente keeper. Blaise N'Kofu kunne dog pynte på resultatet og gøre det til 1-3 fem minutter før slutfløjt.

Gruppens sidste kamp skulle spilles mod St. Etienne og her kom Besiktas i store problemer. Efter en lille halv time var Besiktas allerede bagud med 0-3. Besikas fik dog næsten kæmpet sig tilbage i kampen med to hurtige scoringer inden pausen, men der skete ikke mere i 2. halvleg.



Sparta Prag 1-1 Besiktas | Besiktas 1-1 Tottenham | FC Twente 1-3 | Besiktas 2-3 St. Etienne

Gruppen
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# The Black Eagles!
« Svar #39: 23 Dec 2008, 23:47 »

I skulle da lige havde en update mere inden Juleaften Wink

Kan i bedre lide denne stil?
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# (Ny stil) The Black Eagles!
« Svar #40: 24 Dec 2008, 12:08 »

Nå, træner i til en update eller er interessen for denne blog fuldstændig forsvundet?

For ellers vil jeg da ikke fortsætte Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# (Ny stil) The Black Eagles!
« Svar #41: 24 Dec 2008, 12:15 »

smid du da bare en update om det tyrkiske mandskab, selvom jeg er mere til Galatasaray derfra Smiley
Ærgerligt at du fik uafgjort mod Tottenham Wink
Havde håbet de havde slået en kontra og vundet Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# (Ny stil) The Black Eagles!
« Svar #42: 24 Dec 2008, 12:24 »

Min personlige mening er at du skal blogge fordi du vil og ikke fordi du gerne vil have kommentare. Lysten driver værket, som man siger, og hvis du kun blogger for at få læsernes respekt, frem for at blogge pga. lysten, bliver det noget halvhjertet noget. Bare et råd.

Bloggen derimod synes jeg er rigtig god, og det samme med holdet. Jeg kan enormt godt lide den nye stil, selvom det ser lidt mærkeligt ud, det fede skrift. Der synes jeg bare du skulle have fundet på lidt mere. Grafikken er rigtig lækker, og der er slet ikke noget der, mens det skriftlige heller ikke hænger. Så keep it coming Andreas!

Håber du tager mit ovenstående råd til dig!
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# The Black Eagles!
« Svar #43: 24 Dec 2008, 12:44 »



Afslutningen på 2008

1.1.09



Besiktas fans har genvundet troen på mesterskabet efter 3 fantastiske måneder uden et nederlag.

2008 blev et godt år for Zico i Besiktas. Den brasilianske legende har nået imponerende ting med sit nye hold og fremtiden ser utrolig lys ud. To smalle 2-1 sejre over Antalayaspor og Kayserispor fik afsluttet et fantastisk fodbold år.
Flere spillere har imponeret for Besiktas i denne sæson og mange større klubber står i kø for at skrive under med de talentfulde Besiktas spillere, men Zico afviser dog at sælge nogle nøglespillere : " Jeg vil under ingen omstændigheder af med nogle nøgle spillere i det kommende transfervindue, fordi at klubbens positive udvikling helst ikke skal stoppe. Vi vil nok tilføje et par spillere til truppen i januar vinduet, men ingen nøglespillere skal forlade klubben midt i sæsonen".

Matías Delgado rygtes blandt andet til Sevilla og Lazio. Den superfarlige 10'er har sammen med Bobô dannet en skræmmende offensiv og sammen scoret 17 ud af de 31 mål, som der er blevet scoret i ligaen. Delgado har dog valgt at forlænge sin kontrakt med Besiktas med ydeligere 2 år og hertil følger en ordentligt lønforhøjelse samt et par indbringende bonusklausuler. Det vil dog ikke stoppe storklubberne til sommer, hvor han helt sikkert vil blive jagtet vildt igen.

De to lejede spillere José Sosa og Aquivaldo Mosquera har slået sig fast på holdet med flere overbevisende præstationer. Frikøbsklausuler er tilføjet i lejeaftalerne og måske er de snart permanente Besiktas spillere. "Jeg har været utroligt glad for José og Aquivaldo i denne sæson. Det ville være dejligt, at kunne få dem tilføjet permanent til truppen, men nu ser vi hvad fremtiden bringer", fortæller Zico.

"De Sorte Ørne" slutter året af på en flot første plads i ligaen, men er dog skarpt forfulgt at Fenerbache og Galatasaray. Den næste ligakamp spilles først den 1.2 og her er Bursaspor modstanderen.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# (Ny stil) The Black Eagles!
« Svar #44: 24 Dec 2008, 12:59 »

Min personlige mening er at du skal blogge fordi du vil og ikke fordi du gerne vil have kommentare. Lysten driver værket, som man siger, og hvis du kun blogger for at få læsernes respekt, frem for at blogge pga. lysten, bliver det noget halvhjertet noget. Bare et råd.

Bloggen derimod synes jeg er rigtig god, og det samme med holdet. Jeg kan enormt godt lide den nye stil, selvom det ser lidt mærkeligt ud, det fede skrift. Der synes jeg bare du skulle have fundet på lidt mere. Grafikken er rigtig lækker, og der er slet ikke noget der, mens det skriftlige heller ikke hænger. Så keep it coming Andreas!

Håber du tager mit ovenstående råd til dig!

Mange tak Smiley

Jeg blogger selvfølgelig af lyst, men det ville jo samtidigt være rart at man havde nogle faste læsere, der kunne lide ens arbejde. Jeg tror heller ikke du kunne finde en blogger på FmFreaks.dk, der ville lave en blog der holdt 2. sæsoner, men kun fik et par kommentarer på det 10 sider han havde skrevet.
Kommentarer er altså også en dejligt positiv beskræftelse på, at folk kan lide ens arbejde og at man ikke bare sidder og laver noget dårligt og fortsat poster den samme stil.
Havde Ghertesas ikke skrevet havde jeg jo slet ikke ændret i skrivestilen og så havde jeg fortsat postet alt for lange updates med kedelig tekst,
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010