home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 1108 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: sonenbilk
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: DesignerFreaks FM2009
| | | | |-+  Hvordan får jeg mit skin til at virke?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan får jeg mit skin til at virke?  (Læst 2962 gange)
JeJa
Gæst
 
Hvordan får jeg mit skin til at virke?
« : 16 Dec 2008, 10:34 »

Ja, det siger sig selv. Det handler om skin'et med navnet FLEX09.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvordan får jeg mit skin til at virke?
« Svar #1: 16 Dec 2008, 10:40 »

Som der står inde under downloads udpakker du det såmænd bare her:

Dokumenter/Sports Interactive/Football Manager 2009/skins/

og går så ind under indstillinger - display/lyd og vælger skinnet. Husk at der skal være hak i "Always reload skin on confirm".
Logged



JeJa
Gæst
 
Sv: Hvordan får jeg mit skin til at virke?
« Svar #2: 16 Dec 2008, 11:34 »

Tak Opstemt
Logged

JeJa
Gæst
 
Sv: Hvordan får jeg mit skin til at virke?
« Svar #3: 16 Dec 2008, 18:33 »

Men hvordan åbner jeg den? Nu har jeg lagt den ind Dokumenter/Sports Interactive/Football Manager 2009/skins/, men jeg kan ikke finde den i spillet.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Hvordan får jeg mit skin til at virke?
« Svar #4: 16 Dec 2008, 18:34 »

Man skal vidst sætte "genindlæs altid design ved bekræft" til, for at det virker..
Logged

JeJa
Gæst
 
Sv: Hvordan får jeg mit skin til at virke?
« Svar #5: 16 Dec 2008, 18:37 »

Ja, men jeg kan selt ikke trykke gennemse eller noget? Skal man åbne det med WinRAR eller sådan noget?
Logged

JeJa
Gæst
 
Sv: Hvordan får jeg mit skin til at virke?
« Svar #6: 16 Dec 2008, 19:09 »

Så nu har jeg fundet ud af det Smiley
Logged

Forza Madrid
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan får jeg mit skin til at virke?
« Svar #7: 20 Dec 2008, 13:07 »

Hey .. HAr samme problem.

Har udpakket skinsene på skin osv. Men kan ikke find dem ind i spillet.

Det skal siges at det er en mac computer
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan får jeg mit skin til at virke?
« Svar #8: 26 Jul 2009, 00:09 »

 brug winrar til at åbne dem med højre klik tryk så åben øverst så er mappen åbnet og så smider du den over i mappen skins!
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010