home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 735 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  No. 1
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: No. 1  (Læst 3270 gange)
TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
No. 1
« : 15 Dec 2008, 22:46 »

Jeg har omsider investeret i det nye Football Manager, og dvs. det omsider er tid til noget nyt fra mig på blog-scenen. Dette bliver mit allerførste savegame i spillet, så der skal naturligvis prøves en masse igennem undervejs og dermed sætte mig ind i det nye spil, selvom det umiddelbart ikke ser meget anderledes ud.

Selv de uskarpeste knive i skuffen må have gennemskuet holdvalget, da billeder jo siger mere end 1000 ord. AC Milan, mit absolutte yndlingshold, bliver det første hold der får en tur i TNT's FM-slæde. Jeg vil naturligvis stræbe efter de største trofæer, eftersom jeg sætter mig i spidsen for én af de største klubhold på verdensplan.

Der er massere af plads i FM-slæden, så det er bare at sætte jer til rette, spænde sikkerhedsselen og nyde turen. Jeg håber i hvert fald, at I vil nyde turen med mig bag rettet, der atter skal føre den sort/røde hær til toppen af isbjerget.

Giro, giro!
Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: No. 1
« Svar #1: 15 Dec 2008, 22:48 »

Spændende valg af hold. Hvis du præsterer at skrive en intro der fanger mig, læser jeg helt sikkert med.
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: No. 1
« Svar #2: 15 Dec 2008, 22:49 »

der er ingen tvivl om at jeg læser med her Rosso - bliver spændende Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: No. 1
« Svar #3: 15 Dec 2008, 22:49 »

Spændende Rosso, jeg vil læse med. Elsker dine blogs, nogle gange er længden dog en manglende del af dine blogs. Men jeg er da glad for at du kommer med noget nyt, held og lykke.
Logged


Arsenal Football Club


Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: No. 1
« Svar #4: 15 Dec 2008, 22:50 »

Jeg glæder mig allerede. Lad os håbe på at comeback til FM-Scenen fra din side!
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
No. 2
« Svar #5: 16 Dec 2008, 16:18 »

30.09.08
IL MESE DI APERTURA | DEN STARTENDE MÅNED
SERIE A
1-0 CHIEVO
2-0 BOLOGNA
1-0 SIENA
1-1 SAMPDORIA
1-2 JUVENTUS

UEFA CUP
3-1 SALZBURG


Den nye sæson i italiensk fodbold er omsider kommet godt i gang, selvom vi ikke lige har formået at gøre det samme. Der er hidtil blevet spillet seks kampe i alt, som de højrestillede resultater lige præcis indikerer. Chievo var holdet, som vi skulle tage imod på udebane på Bentegodi stadion. En kamp hvor man sagtens kunne se, at det var en åbningskamp. Vandet lå stille langt henad vejen, og vi skulle helt ud i overtiden for at finde et mål. Målet landede heldigvis i vores hænder takket være RONALDINHO.

Efter fire kampe med nogenlunde succes skulle vores første nederlag stikke hovedet frem. Bagmanden hed Juventus, der har været rigtig stærke på hjemmebane og mod os var der ingen undtagelser, selvom kampen fik, for os, et uheldigt udfald. Juventus kom bedst fra start allerede efter 23 minutters spil, hvor dommer Riccardo Pinzani dømte straffespark efter en uheldig tackling fra Kakha Kaladze på David Trezeguet. Mauro Camoranesi sparkede uden problemer bolden forbi Christian Abbiati og ind i nettet til 1-0. Udligningen dukker op efter 67 minutter efter et flot opspil af Ronaldinho, der afslutningsvis ender hos målscorer
GIANLUCA ZAMBROTTA. Uheldet ramte os som et lyn i overtiden, hvor Juventus formåede at slippe afsted med en sen sejr på et mål af David Trezeguet.

Et rigtig surt nederlag at indtage her til sidst på måneden, men det skal skam ikke sætte vores fart ned. Vores næste modstander i Serie A bliver ærkerivalerne fra (Rom) S.S. Lazio, der gæster San Siro d. 5.10.2008.
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: No. 1
« Svar #6: 16 Dec 2008, 16:21 »

Valgte at lave min første opdatering om til denne, da jeg ikke rigtig var tilfreds med den forrige.

Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: No. 1
« Svar #7: 16 Dec 2008, 16:24 »

Super update, og jeg ser frem til at følge denne her blog!

Jeg vil dog havde skrevet: "Bagmændende kom fra Torino" fremfor "Bagmanden hed Juventus". Da du i den sidste sætning sammenstætter et entalsord med en flertalsbetydning.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: No. 1
« Svar #8: 16 Dec 2008, 16:32 »

Endnu en blog om AC Milan. Jeg har lige overstået min, så jeg vil da lige læse med her. Kan rigtig godt lide din måde at skrive updatesne på. Små og korte og velskrevent, plus at opsætningen bar er super flot sat op. Dog bryder jeg mig ikke om bundbanneret. Resten af grafikken er ellers i høj klasse. Har du selv lavet det?

Ellers vil jeg bare sige: Klø på, for jeg vil klart følge med her Thumbs Up !.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: No. 1
« Svar #9: 18 Dec 2008, 14:37 »

Hvornår kommer der update her?
Logged

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: No. 1
« Svar #10: 18 Dec 2008, 16:44 »

Fin start, følger Smiley
Godt klubvalg
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: No. 1
« Svar #11: 18 Dec 2008, 16:52 »

Ser fint ud.. Grafikken er dejlig simpel, og jeg savner dog lidt mere detaljerede kampreferater..
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: No. 1
« Svar #12: 18 Dec 2008, 16:59 »

Ser virkelig fint ud TNT.. Jeg ville dog vente til den nye patch kom ud, men bare mig hehe Peace.. den kommer jo nok idag!

Men det ser rigtig godt ud.. Simpelt og flot Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: No. 1
« Svar #13: 18 Dec 2008, 18:23 »

Rigtig flot banner og rigtig flot opstæning, Rosso. (:
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: No. 1
« Svar #14: 25 Dec 2008, 14:09 »

Sker der ikke mere her? Skuffet
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010