home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:39 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Hold guides - til JER
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hold guides - til JER  (Læst 1012 gange)
malliNG
Juniorspiller
**

Hold guides - til JER
« : 14 Dec 2008, 23:10 »

Hej FMFreaks.
Nu står landet sådan at jeg har fået en fejl, der gør at mit spil crasher hvergang jeg når den 29 december, dvs. jeg kan kunne spille en halv sæson af gangen. Dette vil blive rettet i den næste patch, som så vil gøre det muligt for mig at spille igen - hvornår denne patch kommer har jeg ingen idé om.

Istedet for at ende med en milliard save games, så ville jeg bruge min tid på at hjælpe jer der har problemer med at få jeres hold op og køre.
Jeg besidder en del viden inden for de forskellige mentalitets teorier, hvilket jeg gerne vil teste.
Dette er derfor et tilbud til jer, som gerne vil starte et spil med et hold, men ikke lige ved hvilken taktik i skal bruge og/eller ikke ved hvilke spillere I skal købe.

Jeg kan selvfølgelig ikke love fuld success, og jeg kan ikke love at de taktikker og spillerindkøb, jeg foreslår, er det bedste overhovedet, men vil vove at påstå at jeg har en del viden.
Hvis I mener dette er spild af tid, så drop flame, bare lad være med at svare.
Hvis dette er noget der interessere jer, så skriv til mig.
Skriv hvilket hold du gerne vil bruge samt hvilken formation du gerne vil spille - meget gerne også hvilken ambitioner du har. Hvis nogen beder om noget totalt urealistisk, så er det nok ikke deres jeg vil gå igang med i første omgang. Husk her på at jeg kun kan spille en halv sæson, så jeg kan ikke sige om jeg har vundet titler osv., med den pågældende taktik, men jeg kan sige hvordan jeg har placeret mig efter de første 6 måneder.
Jeg kan dog ikke love jer alle at jeg kan nå at finde frem til noget godt, men vil prøve at klare så mange som muligt.

Istedet for at alle skriver deres hold og formationer herinde, så bedes I sende mig en privat besked, med det.
Istedet kan I jo bruge dette forum til at skrive om jeres meninger omkring dette tilbud.

Samtidig må alt ris/ros til de taktikker og andet, jeg nu engang giver jer, gerne komme herinde.
Hvis alle skriver ris/ros i priv, bliver det for meget.
Så ris/ros her, hold/formation i priv.

Håber jeg kan hjælpe nogen.
Dette er dog kun noget jeg vil gøre, til næste patch kommer Smiley

Vi snakkes ved.

-Lars

dan0n
Lilleputspiller
*

Sv: Hold guides - til JER
« Svar #1: 14 Dec 2008, 23:22 »

rigtigt godt tiltag (:

har personligt sendt en "ansøgning" til dig Peace

malliNG
Juniorspiller
**

« Svar #2: 14 Dec 2008, 23:29 »

Nu fik jeg ikke skrevet det.
Mit spil er meget mærkeligt, og nyder godt at mange bugs Smiley
Tyskland kan jeg ikke spille mere end 2 måneder i, før crash, så det svært at hjælpe til der, desv. :/
Har haft sendt mit save game til sigames, og de siger det hele vil virke efter patchen, så det må jeg håbe på.

rose10
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 15 Dec 2008, 17:28 »

Det lyder da som et spændende tiltag. Du kunne godt risikere at få travlt. Der er nok flere der gerne vil have en hjælpende hånd.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010