home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 1114 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  3D match view
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 3D match view  (Læst 2465 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

3D match view
« : 14 Dec 2008, 22:57 »

Guds gave til gameren, eller blot en tidsrøver?

Med inspiration i artiklerne kan I her give jeres mening til kende om den nye 3D-feature!

Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: 3D match view
« Svar #1: 14 Dec 2008, 22:59 »

Jeg synes det har givet FM et dejlig nyt pust. Måden man kan se om en spiller rent faktisk header en bold, laver en glidende takling, eller at bolden springer korrekt er dejlig.

Der er selvfølgelig stadig nogle gange, hvor spillerne laver nogle sindsyg underlige løbemønstre, hvor man faktisk føler de løber mere væk fra bolden, end mod den, men set i en helhed, så er det for mig, et friskt pust.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 14 Dec 2008, 23:01 »

Typisk Spez at kommentere uden at have læst artiklerne! Og nej, det nægter jeg at tro på at du har!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #3: 14 Dec 2008, 23:11 »

Jeg har spillet én kamp, og jeg prøver allerede at finde ud af, hvordan man slår 3D fra og 2D til. Jeg kan simpelthen ikke tage 3D-delen seriøst sådan, som det er lavet. Det er overhovedet ikke min stil. 2D er klasse.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #4: 14 Dec 2008, 23:12 »

Typisk Spez at kommentere uden at have læst artiklerne! Og nej, det nægter jeg at tro på at du har!

Ha! Jeg læste forkert Opstemt Jeg troede han ville have svar til en udformning til en artikel Opstemt

Så må jeg vist lige læse dem Wink

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 14 Dec 2008, 23:29 »

Fin artikel Smiley.
Men jeg har brugt 3d funktionen en gang, hvorefter jeg slog den fra da det tog aaalt for lang tid.
Desuden betyder det visuelle i kampene ikke så meget for mig. Det at man kan komme lidt hurtigere igennem en sæson er meget bedre. For mig og se, kan det ikke blive bedre end 2D Wink

Cesc
Gæst

« Svar #6: 15 Dec 2008, 06:47 »

Sjov og spændende artikel. Tommelfingeren er oppe herfra!
Jeg bruger ikke 3D så meget, da jeg synes den er meget latterlig. Spillerne tæmmer hele tiden bolden med ryggen, og spillet ligner noget sjusk. Ved mine mål, ser jeg dog gengivelsen i 3D, da det giver et bedre overblik over hvor godt Tinga egentlig sparkede bolden i kassen.

Som du nævner til sidst, bliver det nok fuldt realistiske spillere som render rundt. Som siden dog går....

Fornuftigt at tage Ronaldo som eksempel i dive. Det ville jeg også selv have gjort. Hehe..

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #7: 15 Dec 2008, 10:34 »

Jeg var skeptisk da jeg hørte at 3D var en af de nye ting der ville komme med i FM09, og var egentlig heller ikke synderligt imponeret i starten, men jeg er nu alligevel blevet gode venner med det. Det er muligt det er fordi jeg har en hurtig maskine, men jeg oplever ikke, at 3D tager mere tid, end 2D, til gengæld får jeg et bedre overblik over hvor godt mine taktiske ændringer påvirker spillet.

Jaja, det sker at en spiller får en bold i nakken nu og da, og at det er en af de spillere der er længst væk fra bolden, der jagter den, mens dem der står tæt på løber væk fra den, men det er ikke noget nyt, det skete også i 2D. Til gengæld oplever jeg nu, at jeg bedre kan vurdere om en spiller egentlig gør det så skidt som hans karakter antyder, og kan bedre træffe mine taktiske beslutninger ud fra det. Det er ikke sjældent at det er sket, at jeg har ladet en spiller med en elendig bedømmelse (som jeg i de gamle versioner ville have hevet ud) blive på banen, fordi jeg kan se, at de ting han gør faktisk slet ikke er så forkerte. Beslutninger der flere gange har givet bonus i form af scoringer eller oplæg, fra netop disse spillere, eller hvor de i hvert fald har spillet en afgørende rolle.

Modsat kan jeg også lokalisere de spillere, der på trods af en god bedømmelse, laver for mange kritiske fejl, og enten få dem pillet ud, eller give dem nogle andre instrukser. Det er altså ikke nemt, når man bare ser en prik løbe rundt på skærmen, eller en tekst på en bjælke.

Barfoed91
Gæst

« Svar #8: 11 Jan 2009, 17:28 »

Jeg bruger 3D... synes det er fedt. Så lige i en afstemning at de fleste stadig bruger 2D... Men jeg synes nu stadig at 3D er fedest.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010