home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 683 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Shakhtar Donetsk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Shakhtar Donetsk  (Læst 5669 gange)
rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Shakhtar Donetsk
« : 14 Dec 2008, 22:28 »


Tak til Yoggidk for dette fine banner

Shakhtar Donetsk

Nu er det vist på tide at jeg prøver at kaste mig ud i blog verdenen.
Denne blog vil være den første jeg skriver, så i kan desværre ikke forvente en ultra god blog.
Det ville for mit vedkommende være mest ligetil at starte en blog omkring Inter, da det er i den klub mit hjerte ligger, hvad fodbold angår. MEN det ville være for nemt... Derfor har jeg valgt at min blog skal handle om Shakhtar Donetsk, da jeg ser dem som en utrolig spændende klub, med mange kvalitetsspillere.
Jeg spiller med 9.0.1 databasen, og har, grundet en langsom computer, kun valgt den ukrainske liga.
Bloggen bliver delt op i to dele, en af dem bliver managerens dagbog, og den anden bliver avis artikler.

Først og fremmest vil jeg lige præsentere klubben for jer.
Shakhtar Donetsk blev dannet i 1936. Klubben ligger i byen Donetsk, der er hovedbyen i regionen af samme navn. Denne region er kendt for at være en arbejder region, hvor et primære erhverv er mine arbejde. Regionen er relativt fattig.
Shakhtars største rival er Dynamo Kiev. Denne klub ligger i den anden ende af landet, den rige ende, i byen Kiev.
Shakhtar har vundet 18 titler:

Ukrainske Mesterskab: 4
2002, 2005, 2006, 2008

USSR Cup: 4
1961, 1962, 1980, 1983

Ukrainske Cup: 6
1995, 1997, 2001, 2002, 2004, 2008

USSR Super Cup: 1
1983

Ukrainske Super Cup: 2
2005, 2008

La Manga Cup: 1
2007

Hvis der er mere i vil vide under præsentationen må i da lige skrive, så vil jeg tilføje det.  Thumbs Up
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ______

Updates

1 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18590.msg572794#msg572794

2 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18590.msg572982#msg572982

3 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18590.msg573418#msg573418
« Seneste Redigering: 15 Dec 2008, 21:27 af rolighed99 » Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #1: 14 Dec 2008, 22:35 »

hvorfor bliver mit billede "mast" sådan til venstre side Huh
Logged




-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #2: 14 Dec 2008, 22:37 »

fordi du skal skrive [img ] istedet for bare [img]. Wink Fin intro, men hvordan kan Dinamo Zagreb være ærkerival når det er en kroatisk klub?
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #3: 14 Dec 2008, 22:43 »

fordi du skal skrive [img ] istedet for bare [img]. Wink Fin intro, men hvordan kan Dinamo Zagreb være ærkerival når det er en kroatisk klub?

AAARRRHHH kæmpe brøler til at starte med :s, mener selvfølgelig dynamo kiev, ved ikke lige hvad jeg tænkte der

men tak for hjælpen med billedet Smiley
Logged




FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #4: 14 Dec 2008, 22:44 »

-LFC- .. Jeg tror han mener Dynamo Kiev(Dinamo Kijev) Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #5: 14 Dec 2008, 22:44 »

Held dog lykke med bloggen, jeg kender udemærket til det med at skrive sin første blog. Jeg har nemlig selv lige startet min første blog herinde.
Kig evt. forbi den og læg en kommentar. Den hedder Drengene fra heden, og handler om FC Midtjylland.
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #6: 14 Dec 2008, 22:54 »

AAARRRHHH kæmpe brøler til at starte med :s, mener selvfølgelig dynamo kiev, ved ikke lige hvad jeg tænkte der

men tak for hjælpen med billedet Smiley

".. i den rige ende af byen, Zagreb"
Er godt klar over, at du mener Kiev, men det er bare en lille påmindelse Smiley
Logged


rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #7: 14 Dec 2008, 23:06 »

Held dog lykke med bloggen, jeg kender udemærket til det med at skrive sin første blog. Jeg har nemlig selv lige startet min første blog herinde.
Kig evt. forbi den og læg en kommentar. Den hedder Drengene fra heden, og handler om FC Midtjylland.

Det vil jeg da gøre Smiley
Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #8: 14 Dec 2008, 23:07 »

".. i den rige ende af byen, Zagreb"
Er godt klar over, at du mener Kiev, men det er bare en lille påmindelse Smiley

he he, fejl nummer 2 Smiley
Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #9: 15 Dec 2008, 03:36 »



Shakhtar Donetsk


BREAKING NEWS! - Mircea Lucescu, et kokainvrag?

Et længere varigt kokainmisbrug, har formentlig fået bestyrelsen i Shakhtar Donetsk, til at opsige den succesfulde 62 årige Rumæner Mircea Lucescu, fra manager posten i den Ukrainske arbejderklub.
Mircea Lucescu


Pressemødet
Klokken 20:00 i går aftes blev der i fodboldklubben Shakhtar Donetsk indkaldt til et pressemøde, omhandlende den nu tidligere manager i klubben Mircea Lucescu. Den altid travle mange milliardær, og ejer af klubben, Rinat Akhmetov, var mødt op til dette pressemøde, og førte ordet:
"Jeg er glad for at i er mødt op på så kort varsel, og endda så sent på aftenen. Jeg må desværre meddele jer alle at, vi i bestyrelsen har valgt at opsige Mircea Lucescu fra sin post som manager her i klubben.
Præsidenten rejste sig derefter op imens han sagde:
Jeg skal desværre nå et fly til Moskva, da jeg har et vigtigt møde. Sergiy Palkin vil besvare jeres Spørgsmål." Hvorefter han forlod lokalet i en fart.
Det lykkedes desværre ikke at få det helt store ud Sergiy Palkin, omkring hvorfor de havde fyret Mircea Lucescu.
"Hr. Palkin, hvad er grundlaget for at i har givet Mircea Lucescu den kolde skulder?"
"Mircea har nogle problemer, som jeg desværre ikke kan udtale mig yderligere om hvad er. Men jeg kan dog sige at vi i bestyrelsen fandt disse problemer alvorlige nok til at opsige ham."
"Efter at have vundet 6 titler på fire år, er det så ikke lidt et drastisk skridt at fyre ham?"

"Vi mener, i bestyrelsen, at de problemer Mircea har, er alvorlige nok til at hans succes i klubben, ikke er grundlag nok til at beholde ham"
Det lykkedes heller ikke at får det store ud af Sergiy Palkin, omkring nye manager emner.
"Har i fundet en til at overtage posten, efter Mircea?"
"Jeg vil ikke afvise at vi allerede har kigget på personer."
"Kan du fortælle os hvem i har kigget på"
"Nej."
Det rygtes dog at den russiske succes træner Anatoliy Demjanenko, skal være den nye træner, eftersom han for 4 dage siden blev set i Donetsk. Vi kunne desværre ikke få fat på ham.

Lokal Junkie - jeg var hans dealer
I nat blev en tydeligt påvirket ung junkie, fra Donetsk, anholdt efter at overfaldt en journalist kollega på denne avis. Journalisten fortæller:
"Den unge mand antastede mig, med ordene "Jeg var Mircea's dealer, han er et kokain vrag.""
Den unge mand sidder lige nu varetægtsfængslet for overfald.
Kan denne unge mand have ret i at Mircea er et kokain vrag, og var det derfor han blev fyret?
« Seneste Redigering: 15 Dec 2008, 16:41 af rolighed99 » Logged




rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #10: 15 Dec 2008, 14:27 »



Shakhtar Donetsk

Kære Dagbog
Jeg sidder lige nu på mit arbejdsværelse i min villa uden for Torino. Jeg har lige nu en nogle ambivalente følelser, på den ene side er jeg meget glad, og på den anden side er jeg dybt chokeret.
Jeg er utrolig glad fordi selveste Rinat Akhmetov har haft ringet, og forhørt sig om jeg kunne tænke mig et job, som manager i Shakhtar Donetsk. Tænk at skulle starte sin manager karriere i en sådan stor klub, det er helt ufatteligt. Jeg er dog ikke helt sikker på om jeg vil tage jobbet endnu, min kone er jo glad for at bo her hjemme i Italien, og mine børn er her jo også. det vil blive svært at give afkald på så meget. Men nu må vi se hvad min kone siger, det kan jo være at hun er med på idéen, desuden skal jeg vel også snart have noget fornuftigt at lave, alle de penge jeg tjente i min ungdom varer jo ikke evigt.
men kære dagbog, omstændighederne med den gamle manager, hvilket også er grundlaget for min ambivalente følelse, er godt nok chokerende. Tænk at en så succesfuld træner kunne finde på at brænde alle sine penge op på noget så dumt. Det er helt ufatteligt at en mand med så mange penge kan komme i så meget gæld, og endda en gæld til den russiske mafia. Jeg kan personligt godt forstå at han er flygtet til et øde sted, for efter hvad Rinat fortæller, så skulle den russiske mafia vist have sat en pris på hans hoved. Jeg håber ikke det vil ske for mig, hvis jeg tager jobbet.
Nå min kære dagbog, min kone kalder, jeg skal ned og spise hendes, som altid, lækre mad.
S.M.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2008, 16:41 af rolighed99 » Logged




AFC
Gæst
 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #11: 15 Dec 2008, 14:28 »

Kan se det er første gang du laver grafik, right?

Grafikken bryder jeg mig ikke om, men ellers en fin start.
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #12: 15 Dec 2008, 14:40 »

Kan se det er første gang du laver grafik, right?

Grafikken bryder jeg mig ikke om, men ellers en fin start.

nej det er ikke første gang jeg forsøger at laver grafik, jeg er bare ekstrem dårlig til det, og bruger desuden paint da jeg ikke ejer photoshop. Men jeg syntes at en blog bliver for kedelig uden et billede af en art i toppen, desuden kan blog opdateringerne hurtigere genkendes på den måde.
Logged




AFC
Gæst
 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #13: 15 Dec 2008, 14:42 »

Når okay. Så bare sådan ud. Har selv dette: http://photofiltre.en.softonic.com/

Et meget godt starterprogram.
Logged

FKL94
Gæst
 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #14: 15 Dec 2008, 14:42 »

Jeg synes bloggen er rigtig fin Smiley

Det fleste 1. blog plejer at være lidt dålig, men ikke denne!
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010