home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  kan ikke se kampene
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: kan ikke se kampene  (Læst 867 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
kan ikke se kampene
« : 13 Dec 2008, 12:14 »

Hey allesammen.

I må meget undskylde hvis der er oprettet en tråd om dette, men sad og søgte lidt efter det og kunne ik finde en. Men mit problem startede da jeg lavede et nyt spil med Real Madrid. De første par kampe gik jo udmærket men da jeg var to træningskampe fra sæson start begyndte min computer ikke at ville vise kampene. Den siger bare klargøre kamp og bliver ved med at sige det mens man kan høre kampen i gang omme bagved, og så kommer den ikke videre. Først troede jeg bare at det var et fejl med dette save, så startede et nyt op med Real Madrid men det samme skete igen. Enten blev den ved med at sige klargører kamp eller også blev skærmen helt sort.
Håber der er nogen der ved hvordan man gør og kan hjælpe mig.

Det skal lige siges at jeg har spillet en masse andre kampe hvor det aldrig før har haft problemer med det.

Men håber der er nogen der kan hjælpe, for det pisser mig virkelig af ikke at kunne se mine kampe da jeg bliver nød til at gå på ferie for at komme videre.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: kan ikke se kampene
« Svar #1: 15 Dec 2008, 18:04 »

nogle der kan hjælpe? for det er virkelig irreterende. Skal siges at jeg netop har startet et nyt spil op med Villarreal hvorefter fejlen skete igen. Virkelig irreterende.. så hvis der er nogle der har en ide så sig endelig til!
Logged

Josef OMaria
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: kan ikke se kampene
« Svar #2: 15 Dec 2008, 22:56 »

Et styks standardsvar:

- hvis du har XP: Gå til Start -> Find "Kør" -> åbn "Kør" -> Skriv %AppData% og tryk enter -> nu popper et vindue op - åbn mappen Sports Interactive, og her sletter du mappen Football Manager 2009.
- hvis du har Vista: Gå til Start -> Skriv %AppData% i søgefeltet og tryk enter -> nu popper et vindue op - åbn mappen Sports Interactive, og her sletter du mappen Football Manager 2009.
Logged


-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: kan ikke se kampene
« Svar #3: 16 Dec 2008, 15:36 »

mange tak for svaret:) skriver tilbage med resultatet senere Peace
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010