home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 811 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Brodtgaard's 4-2-2-2
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Brodtgaard's 4-2-2-2  (Læst 35585 gange)
superpew
Landsholdsspiller

Sv: Brodtgaard's 4-2-2-2
« Svar #15: 16 Dec 2008, 15:16 »

Hey Brodtgaard.. Kiggede lige på din opsætning af taktikken..

Jeg har bruger stort set samme taktik.. Det var satme da weird.. Den eneste forskel er at mine backs løber med frem ofte.. men også min højre midt central løber frem hvorimod den anden er lidt mere defensiv.. :b

Det slog mig lige da jeg så taktikken.. Synes det var meget sjovt.. Spillerindstillinge rne er ikke helt identiske men minder meget om hinanden..

Selve 4-2-2-2 taktikken er i sig selv den bedste jeg hidtil har prøvet i FM09.. Endte på en 8. plads med de franske oprykkere Nantes, og ligger pt. 5'er i anden sæson.. Det er så med min egen taktik men stadig en 4-2-2-2 Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 16 Dec 2008, 16:05 »

Hvem har du sat til Target Man i taktikken? Jeg kan se at du har sat dine indstillinger for bolde til target man til stikning i dybden. Men bruger du begge angribere som target men eller kun den ene af dem?

Brodtgaard
Manager

« Svar #17: 16 Dec 2008, 22:41 »

Hey Brodtgaard.. Kiggede lige på din opsætning af taktikken..

Jeg har bruger stort set samme taktik.. Det var satme da weird.. Den eneste forskel er at mine backs løber med frem ofte.. men også min højre midt central løber frem hvorimod den anden er lidt mere defensiv.. :b

Det slog mig lige da jeg så taktikken.. Synes det var meget sjovt.. Spillerindstillinge rne er ikke helt identiske men minder meget om hinanden..

Selve 4-2-2-2 taktikken er i sig selv den bedste jeg hidtil har prøvet i FM09.. Endte på en 8. plads med de franske oprykkere Nantes, og ligger pt. 5'er i anden sæson.. Det er så med min egen taktik men stadig en 4-2-2-2 Smiley

Hej

Ja det var da sjovt at vi næsten har samme taktik.  Jeg har også prøvet at have pil frem på mine backs, men jeg synes ikke rigtig at det fungerede.

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Brodtgaard
Manager

« Svar #18: 16 Dec 2008, 22:42 »

Hvem har du sat til Target Man i taktikken? Jeg kan se at du har sat dine indstillinger for bolde til target man til stikning i dybden. Men bruger du begge angribere som target men eller kun den ene af dem?

Jeg har ikke sat flueben i Targetman. Men hvis jeg en sjælden gang spiller med targetman, er det Gilberto.

Youth-IG
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 17 Dec 2008, 13:46 »

Vil helt klart teste din taktit, tak skal du ha' mate Wink
Efter en håbløs halvsæson med Sheffield Wednesday og en brækket finger har jeg mod på at teste alt! Blive endelig ved med at sende taktikker ind, I hjælper mates i nød Wink

Københavns Ungdom - Hader Brøndby

2730lillemand
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 17 Dec 2008, 17:24 »

Suk din taktik virker ikke til mit fck hold har tabt 2 kampe i træk...

Asher
Lilleputspiller
*

« Svar #21: 17 Dec 2008, 19:21 »

2730lillemand - du kan ikke se efter 2 kampe, om den virker. tag dig tid Smiley

ulle2408
Ynglingespiller

« Svar #22: 17 Dec 2008, 19:54 »

Denne taktik 4-2-2-2 er super, jeg spiller med mine egne også, jeg har en off og def taktik, det virker bare super, bruger også hjørnespark taktikken, som er lavet af ham der med V, den er bare super også i 09.. Jeg er Doncaster Rovers, skal som minimum undgå nedrykning, men indtil de 10 sidste kampe, lå jeg med i toppen og lå til play-off, men så begyndte jeg at satse p mine unge spillere, og tabte lidt, men sluttede som nummer 12, det var fedt da.. Så super taktik..

Doncaster Rovers på vej i PL..

Kunz
Lilleputspiller
*

« Svar #23: 17 Dec 2008, 20:02 »

Jeg er fuld af beundring... Kort sagt..

Jeg har oprettet ca 7 spil i FM09, og i alle spil er det virkeligt gået elendigt. Jeg har spillet CM samt FM siden CM2, men denne gang kunne jeg bare ikke få et spil til at fungere.

Jeg prøvede så denne taktik, og vupti - så kørte det hele på skinner...

Jeg spiller med SønderjyskE i Euro Golden League updaten (hvilken også er fantastik) og jeg endte som nummer 8 i første sæson hvilket er et super resultat for klubben.

Jeg var så tæt på at opgive FM09, men nu har jeg fået en enorm lyst til spillet igen, da det nu er bevist, at det ikke var bugs eller andet der gjorde at jeg ikke kunne få det til at fungere. Jeg var simpelthen bare ikke god nok selv.

Tak for det Smiley

2730lillemand
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 17 Dec 2008, 20:31 »

2730lillemand - du kan ikke se efter 2 kampe, om den virker. tag dig tid Smiley

har fundet en ny taktik herinde som jeg har vundet med 3 kampe i træk

philipo
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 17 Dec 2008, 20:36 »

har fundet en ny taktik herinde som jeg har vundet med 3 kampe i træk

Og hvad er det så for en?

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Brodtgaard
Manager

« Svar #26: 17 Dec 2008, 23:16 »

Denne taktik 4-2-2-2 er super, jeg spiller med mine egne også, jeg har en off og def taktik, det virker bare super, bruger også hjørnespark taktikken, som er lavet af ham der med V, den er bare super også i 09.. Jeg er Doncaster Rovers, skal som minimum undgå nedrykning, men indtil de 10 sidste kampe, lå jeg med i toppen og lå til play-off, men så begyndte jeg at satse p mine unge spillere, og tabte lidt, men sluttede som nummer 12, det var fedt da.. Så super taktik..

Jeg er fuld af beundring... Kort sagt..

Jeg har oprettet ca 7 spil i FM09, og i alle spil er det virkeligt gået elendigt. Jeg har spillet CM samt FM siden CM2, men denne gang kunne jeg bare ikke få et spil til at fungere.

Jeg prøvede så denne taktik, og vupti - så kørte det hele på skinner...

Jeg spiller med SønderjyskE i Euro Golden League updaten (hvilken også er fantastik) og jeg endte som nummer 8 i første sæson hvilket er et super resultat for klubben.

Jeg var så tæt på at opgive FM09, men nu har jeg fået en enorm lyst til spillet igen, da det nu er bevist, at det ikke var bugs eller andet der gjorde at jeg ikke kunne få det til at fungere. Jeg var simpelthen bare ikke god nok selv.

Tak for det Smiley

Tak for tilbagemeldingerne til jer begge to. Dejligt at høre at det går godt Smiley

ulle2408
Ynglingespiller

« Svar #27: 18 Dec 2008, 01:18 »

Det var så lidt da, men synes til dem der bruger denne taktik, at de lige skal huske at ændre lidt, så den passer til ens egne spillere, men klart et super udgangspunkt til sin egen taktik, så må man jo selv ændre alle de små ting, som jeg synes er vigtigt..Opstemt

Doncaster Rovers på vej i PL..

murphy
Juniorspiller
**

« Svar #28: 18 Dec 2008, 01:32 »

sådan sådan sådan brodtgaard

takket være dig ligner det oprykning til birmingham Opstemt

Vaartdrengen
Lilleputspiller
*

« Svar #29: 19 Dec 2008, 09:20 »

Hvordan har du sat din forsvar? til at forsvare? Smiley

syns godt nok jeg lukker mange mål ind,  Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010