korzika
Gæst
|
|
Hulk Kjær ?
Hvad ville du højst betale for en billet til landskampen imorgen? 213 vs. 12 Basket vs. Baseball?
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
En 5'er  12 Basketball! Football eller Fodbold NFC eller AFC New York Jets eller Cleveland Browns 
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Fodbold Den hvor New England er i.  Jets Basserne eller Garfield Shermans lagune eller Statsministerne Zits eller Mads & Misse
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Garfield Aner det ikke. Aner det ikke.
Hvem er FMF's største spammer? Hvem er den mest irriterende bruger på FMF? Er jeg sat?
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepe
Gæst
|
|
Suicide. Mig. Ja!
Hvem vinder næste CL-finale? Anders Fogh eller Helle Thorning? Coca Cola eller Faxe Kondi?
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
AC Milan. I en 5-4 kamp mod Liverpool  Helle :-D Coca Cola  Hvem er FmF's bedste bruger? Hvem er det bedste medlem af crewet? (Du må ikke sige mig, det ville være for nemt  ) Er VK sat`?
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Mig! I er alle gode Det kommer an på hvordan  Pepsi eller Pepsi Max Store bogstaver eller små bogstaver  eller 
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Baves spørgsmål: Puha... Hvis vi tænker på debatforummet så vil jeg sige at sådan nogen som pluto, vk, LFC og DNE bidrager med en del, og er solide debatørrer  Pepe! Også i den grad, han holder jo med Brøndby og Liverpool  Apaches spørgsmål: Pepsi max mojito!  SMÅ BOGSTAVER, JEG BRUGER ALDRIG CAPS LOCK   Hvem er FmF's bedste bruger? Hvem er det bedste medlem af crewet? Er Zone sat?
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
tobi93 ? Tjaah
Eminem vs. TI. Schalke vs. Werder? Frankfurt vs. Dortmund?
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Eminem Werder Bremen Werder Bremen
How i met your mother eller Two and a half men Friends eller King of Queens Simpsons eller Family Guy
|
|
|
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
How i met your mother Friends The Simpsons
Den bedste? Lionel Messi vs. Cristiano Ronaldo Den mest målfarlige? David Villa vs. Fernando Torres Den mest arrogante? Didier Drogba vs. Zlatan Ibrahimovic
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
CR7 Torres Zlatan
Hvor bor du? Hvor ville du helst bo? Hvorfor?
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Danmark Hmmm... Danmark Fordi jeg kan sproget og synes det er et godt land at bo i. Og så er der FCK.
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Danmark Danmark Derfor
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Kolding USA Det er muglighedernes land.
Eminem vs. 50 cent? Family guy vs. Simpsons? Squash vs. Fanta?
|
|
|
|
|
|
|
|