|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Det kan de vel, men de kræver jo de skal forbi både City og et andet mega svært hold... ^^ Ja, jeg tror ikke vi får en så god sæson igen i lang tid.
Dit bud på resultatet af AaB's kamp i Manchester. Dit bud på resultatet af AaB's kamp i Aalborg mod City. Får AaB medaljer i Suppen, og hvis ja, hvilke?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Nej. Ja. Nej.
Har du mange lektier for atm? Gider du at lave dem? Kan du lide marcipan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZackS
|
|
Næ. Helst ikke, men får straf hvis jeg ikke gør  Næ. Skal AaB have tæv iaften? Skal du se kampen? Har du en kæreste? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
nej man selv om man er fck fan så skal de da videre i aften ja ja busted  bor du hjemme? har du en uddanelse ellerer i gang med en? hvilken træner ville du være hvis du var en?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Ja. I gang med Folkeskoleren. Alex Ferguson.
Får Man City nogensinde nogle af alle de stjerner som de offentligt siger at de vil have? Hvor bor Cristiano Ronaldo om et år? Gad du godt at have opfundet Coca-Cola?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mvh6
|
|
Ja selvfølgelig. Men langt fra alle. Det må guderne vide. Mit bud er på et hospital  Ja, selvfølgelig Hvilken fodboldspiller fra din ynglingsklub så du helst forlade klubben. Har du nogensinde haft en fodbold skade Hvilket landshold er dit ynglings, udover Danmark.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.::TheDutchman::.
Gæst
|
|
Andriy Voronin Ja Spanien
Hvilket hold er dit alltime-yndlingshold? I hvilken periode mener du at det hold var størst? Hvem er din yndlingskommentator?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Real Madrid. Under Galacticos. Werge (og Frimann)
Hvornår har du sidst været på restaurant og spise? Hvor var det henne? Hvad fik du at spise?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
2 uger siden, i think. Steak House (Bones) Spareribs og Pomfritter
Betragter du dig selv, som en god fodboldspiller? Hvor meget bruger du gennemsnitligt på computer om dagen? Aldi vs Lidl?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jemil
|
|
I forhold tilandre i min alder på vores hold, så ja. 2-4 timer tror jeg. Alt for meget.. What?
Nationale eller Internationale pokaler? Mesterskab eller cup? Hvorfor synes Andersfa at FCK er bedre end Aab I Europa?
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Nationale Mesterskab. Ved ikke.
Er City nogle retards? Hvorfor? Hvad spiser du lige nu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jemil
|
|
Jepp De er de bare, og har altid været det. Absolut ingenting :-/
Hej eller hej hej? Bye eller farvel? Fuck you eller kneppe dig?
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
|
Urlacher
|
|
Hej Hej Farvel Fuck you!
Hvem vinder i en kamp imellem Superman og Tulip-bjørnen? Hvorfor? Barack Obama eller Tulip-bjørnen?
|
|
|
|
|
|
Long Live Spurs!
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Superman Han er stærkere? Obama
Smager den nye leverpostej fra Tulip med 30% mindre fedt godt? Hvorfor/hvorfor ikke? Hvad skal du i weekenden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|