|
ZackS
|
|
Forstår det ikke  Næ Ja Glæder du dig til sommerferien? Ronaldo eller Messi? BIF Eller FCK?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Det gør mand vel altid!  Messi Eller Har du stjålet før? Har du arbejde? Hvor henne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Nej Nej Det ved jeg virkelig ikke!?
Hvem rykker ud af PL? Ender Aston Villa i top4 i PL? Hvilken plads ender Arsenal på i PL?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Woodfarm
|
|
WBA, Stoke, Hull Nej Nr. 4
Hvem vinder Bundesligaen? Hvem rykker ned fra Superligaen? Hvem rykker op i Superligaen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
HSV AC Horsens og Sønderjyske Silkeborg og Viborg
Hvem tror du der vinder af Brøndby og FCM? Hvem vinder Superligaen i år? Hvem vinder PL i år?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Woodfarm
|
|
Brøndby FCK Man Utd
Hvem vinder den danske pokalturnering? Hvem vinder La Liga? Hvem vinder CL?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Brøndby IF Real Madrid Manchester United
C. Ronaldo eller Messi C. Ronaldo eller R9 CR7 eller CR9
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Ligeglad Ligeglad Didn't you get the message? L I G E G L A D!! Hvad synes du om min sign lige nu? Hvad er godt/skidt? Hvorfor er Z 99 så irriterende? 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Synes den er underlig Det ved jeg ikke Han er da ikke irriterende  Hvad er dit yndlingshold? Vinder de ligaen i år? Hvad ligger de i ligaen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Real Madrid. Ja. 2.
Har du arbejde? Hvilket? Hvad får du i løn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Nej men får snart Mulig kioskekspedient Ved jeg ikke endnu
Ser du Anna Pihl? Vil du søge i crew? Hvad kan du lide af fanta eller coca cola?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
Nej. Kan ikke udelukkes. Cola.
Det bedste hold du har spillet med? ...og det værste? Det længste antal sæsoner du har spillet?
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Nancy Aston Villa Indtil videre er det 2012 i Fm09, men i Fm08 var det til 2017
Hvem kan du bedst lide at være i FM? Hvorfor? Køber du store stjerner, eller ungt eller blandet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
mellemklubber(næsten uden penge) som Everton eller små llm klubber. udfordringen i at rykke op med llm holdene. vinde som underdog med mellemklubber billige stjerner(transferlistet) for det meste men handler bestemt også talenter
Hvor lang tid bruger du om ugen på fm09? snyder du på nogle måder i fm09? hvem vinder mesterskabet(sas) i år?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Ca. 5-6 timer vil jeg tro. Nej Brøndby IF
Følger du med i Paris-Nice? Hvem vinder løbet? Hvad skal du i sommerferien?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|