|
N17
|
|
PS3 Nej Koldt
Sommer eller vinter? Kold eller varmt? Sko eller sandaler?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Vinter, for der får jeg flest gaver  (fødselsdag 6/2 og så juleaften) Varmt, men satme ikke over 28 grader! Sko! Får du 6 stykker frugt og grønt om dagen? Hvilken frugt er bedst? Hvilken grøntsag er bedst?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
Gæst
|
|
Ja Banan Agurk
Hvad er fedest i verden? Bruger du mange smileyer i dine indlæg? Er Arsenal bare virkelig nedern lige nu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Amin Jensen Kommer an på hvilken slags indlæg det er. Skal jeg hygge mig, så ja, men skal jeg komme med et pænt og godt debatindlæg, så holder jeg dem væk. Tja, synes jeg ikke.
Er Anders Matthesen Danmarks sjoveste mand? Eller er det Finn Nørbygård? Hvem er den pæneste dame i verdenen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Ja. Nej Det er en af mine bekendte  Serie A eller Bundesligaen? Sverige eller Norge? Kroatien eller Polen i finalen ved VM i herrehåndbold?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
Gæst
|
|
Den var sgu' svær.... Serie A. Norge Kroatien
Millioner eller milliarder? Hvem er smukkest i landet her? Hvad er det sjoveste du har prøvet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Det kommer an på, hvad vi taler om ... men milloner. En, hvis navn jeg ikke vil nævne her.  Må nok være da jeg prøvede snurretoppene i Tivoli 14 gange i træk  Det var spas! Spansk eller engelsk fodbold? Pokaler eller medaljer? Deo eller parfume?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Engelsk Pokaler Deo
Skal du se Super Bowl i år? Hvem tror du vinder? Hvilke ritualer har du før SB?
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Hvis jeg kan holde mig vågen Cardinals Mange. Gider ikke nævne dem.
Stå tidligt op eller stå sent op? Gå tidligt i seng eller sent i seng? Cheerios eller Nesquik?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Stå sent op. Sent i seng. Nesquik
Brun sovs eller bernaise sovs? Mobil eller fast-net? Pommesfrites eller alm. kartofler?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Brun sovs, når den er lavet ordentligt Mobil Pommes
Cowboy eller Pariser toast? Kebab eller Pizza? Skiferie eller Badeferie?
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
sells!
|
|
pariser kebab bade
ris eller pasta? oksekød eller svinekød? lagkage eller islagkage?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Pasta Oksekød Islagkage?
Facebook eller MySpace Flæskesteg eller Flæskesværd Itunes eller Windows Media Player
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
Facebook Sted iTunes
Heroes eller Rome? M! eller FHM? Babyer eller børnehave-børn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Rome M Børnehave
Skole eller arbejde? Spanien eller Italien(ferie)? Parisertoast eller Cowboytoast?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|