motZ
Gæst
|
|
Appelsiner Æbler Blommer
Kanal 5 eller kanal 4? FIFA eller PES? Fladskærms TV eller billedrørs TV?
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Kanal5 PES Fladskærm
NFL på 3+ eller TV2Sport? Futsal eller Alm. indendørs? Tennis eller Badminton?
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
Gæst
|
|
3+ (Har set det én gang - og det var der) Futsal Tennis
Fredagshygge eller slik hver dag? Hvor skal du holde jul henne? Hvilken af dine ting er mest glad for?
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hver dag Derhjemme Mit sæsonkort til Parken eller min computer
Har du sæsonkort? Hvis ja, til hvor? Tror du SønderjyskE bliver oppe?
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Nej ... Ja.
Popcorn eller chips? Vingummi eller chokolade? Bærbar eller stationær computer?
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Chips Vingummi Bærbar
Tror du Horsens rykker ned? Hvem slutter højest i SAS ligaen - OB, FCK eller Brøndby? Hvad laver du nu?
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
ja Fck! Er glad over barca's sejr  Vandt barca fortjent? er messi gud? Vinder barca mesterskabet?
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Ja JA! Ja Vinder Chelsea Premier League? Hvem vinder CL? Barca, Man Utd eller Bayern München? Er jeg cool? 
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Nej Man Utd kender dig desværre ikke.  Hvordan er dit humør lige nu efter El Clasico? Er du sulten lige nu? Får du adventsgaver?
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Det er supergodt eftersom BARCA vandt  Ja mega, tror jeg daffer på shell og napper en hotdog eller nogle chips  Nej ikke i år.. Hvorfor vandt Barca El Classico? Tager Barca La Liga-titlen hjem i år? Følger du med i The Julekalender?
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
jemil
|
|
Fordi de havde det nødvendige held, og de var bedre Ja, det er jeg bange for Lidt
Synes du det er synd, at Casillas ikke fik et clean sheet, da han jo stod så fantastiskt og reddede et straffe? Hvilken biltype foretrækker du? Er du verdenshersker om 2 år?
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
-LFC-
|
|
FCK88's spørgsmål: Fordi Barca bare er bedre end Real i år. Real har jo også en milliard skader. Ja. Ja.
Jemil's spørgsmål: Delvist Hmmm...kan godt li' åbne biler Self.
Hvilken danske julekalender er den bedste? Hvilken placering får Villarreal i La Liga? Hvad synes du er sjovest ved Tak For I Aften?
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Mikkel og guldkortet 2 efter barca  radio ren Vil ronaldo blive en succes hvis at madrid køber ham? Har du fået spillet meget fm 09? er frederikke fra mikkel og guldkortet lækker?
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Ja - men ikke på samme niveau som sidste sæson Nej - har det ikke. Aner det ikke - har ikke set det
Hvornår var du sidst ude at mase? Hvad er det bedste ved Sex and the City? Hvem er lækrest i Sex and the City?
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Kan ikke huske. Ser det ikke. ...
Er Casillas verdens bedste målmand? Kommer Real Madrid tilbage i toppen af La Liga? Hvem er sjovest fra The Julekalender?
|
|
|
|
|
|
|
|