home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:28:51 Timsothyreala Baren Odds-tråd
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23535
  0 Brugere, 1115 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Harrylip
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Terror eller Frihedskamp
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Terror eller Frihedskamp  (Læst 23012 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Terror eller Frihedskamp
« Svar #90: 27 Jul 2011, 10:26 »

Nu er udlandet heldigvis andet end USA, ja faktisk er det meste af udlandet andet end USA  Wink

Og er der nogen der er mere højredrejede i deres syn på verden, end Danske medier, så er det vel de Amerikanske.
Logged

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Terror eller Frihedskamp
« Svar #91: 27 Jul 2011, 11:31 »

Jeg har ærlig talt ikke fulgt sagen tæt nok i de danske medier til at kunne diskutere hvorvidt de har taget den ene eller den anden konklusion for hurtigt. Jeg bed bare i mærke i den sætning, og ret skal være ret.

Flere eksempler frs det  store udland (aka usa) http://www.colbertnation.com/the-colbert-report-videos/393042/july-25-2011/norwegian-muslish-gunman-s-islam-esque-atrocity

(amerikanske) Nyheder ville være kedelige uden mænd som Colbert og Stewart.

Det er dog tragisk, at nyhederne er så manipulerende og faktuelt forkerte at der kan være ikke bare ét, men hele to shows af 30 minutter - hver dag - til at diskutere det.

Smiley

Det er som om, at medierne fokuserer for meget på, bare at smide noget ud i luften. Som alle 'eksperterne' ved enhver katastrofe. Der er ikke tid til at vente på, at man ved mere.

Tilbage til de amerikanske medier (Faux News) så er de som præster der prædiker for menigheden. De siger hvad der passer i deres seeres (ignorante) verdens anskuelse. De er ikke værd at bruge seriøs tid på, men det giver god satire..
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Terror eller Frihedskamp
« Svar #92: 27 Jul 2011, 14:31 »

Nu er udlandet heldigvis andet end USA, ja faktisk er det meste af udlandet andet end USA  Wink

Og er der nogen der er mere højredrejede i deres syn på verden, end Danske medier, så er det vel de Amerikanske.

Jo men det er også nemt at kritisere hvis man bare bruger "resten af verden" som eksempel  Wink

Det er dog tragisk, at nyhederne er så manipulerende og faktuelt forkerte at der kan være ikke bare ét, men hele to shows af 30 minutter - hver dag - til at diskutere det.

Smiley


Det er indeed skræmmende.
« Seneste Redigering: 27 Jul 2011, 14:33 af Yessir » Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Terror eller Frihedskamp
« Svar #93: 27 Jul 2011, 14:59 »

Jo men det er også nemt at kritisere hvis man bare bruger "resten af verden" som eksempel  Wink

Det er indeed skræmmende.

De seriøse Europæiske medier så  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010