home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 557 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Skrive kontrakt med ungdomsspiller
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skrive kontrakt med ungdomsspiller  (Læst 2981 gange)
spørgefuglen
Ynglingespiller

Skrive kontrakt med ungdomsspiller
« : 09 Dec 2008, 16:09 »

Undskyld hvis der er en/flere tråde om emnet, det er ikke lykkes mig at finde den/dem.

Ungdomsspillere man kan skrive kontrakt med uden at skulle igennem klubben står der nu lige pludselig 2 kompensations beløber, under ens kontrakt tilbud. Hvad afgør om den bliver det lave beløb eller stiger?

EDIT: er lidt i tvivl om det var her tråden sku oprettes....
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 16:15 af spørgefuglen » Logged

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

Krellz
Landsholdsspiller

Sv: Skrive kontrakt med ungdomsspiller
« Svar #1: 09 Dec 2008, 16:20 »

Kan du prøve at uploade ss af det?

korzika
Gæst

« Svar #2: 09 Dec 2008, 16:23 »

Ja, forstår det heller ikke rigtigt. Et ss, ville gøre det lettere. Smiley

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #3: 09 Dec 2008, 16:26 »

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #4: 09 Dec 2008, 16:28 »

Argh. Jeg er en spasser til det der. Men hvis i kan se det står der 20 mil kan stige til 52,5 mil

thecatholic
Ynglingespiller

« Svar #5: 09 Dec 2008, 19:27 »

Det er fordi du henter en ung spiller som er tilknytte en klub som har krav på kompensation.. Det er så et skud på hvor meget det kan være vil jeg tro.

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #6: 09 Dec 2008, 21:45 »

Et skud? Der må jo stå endten det ene eller andet i kontrakten og der står jo 20.000.000 KAN stige til 52.500.000. Det jeg vil vide er hvad der gør om det er det ene eller det andet?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #7: 09 Dec 2008, 23:27 »

Uden at vide det med sikkerhed, så kan jeg FORESTILLE mig at når du henter (stjæler) en på en ungdomskontrakt, så skal en hvis procentdel af videresalget gå til hans ungdomsklub.

Er der ikke noget med, at f.eks. så skulle Holbæk ha' penge for C. Poulsen salget?
- Men som sagt, det er bare noget, som jeg kunne forestille mig.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DeeRa
Juniorspiller
**

« Svar #8: 09 Dec 2008, 23:59 »

Han spørger ikke om hvorfor klubben skal kompenseres, men hvad der afgør om han skal betale 20mio eller 52mio

donfrankie
Ynglingespiller

« Svar #9: 10 Dec 2008, 02:01 »

Har signet Saivet på den måde (min første signing i fm09) og du skal betale et engang beløb på 20 millioner, så skal du betale 6,5 millioner når han har spillet hans første landskamp, 675.000 kr pr kamp indtil han har spillet 40 kampe og 15% af overskuddet ved videresalg.
Sådan er det med alle spillere man prøver at hente som ikke har underskrevet en forhåndkontrakt endnu. De 20 millioner er nok hvad han er vurderet til og så er resten af tallene nok nogle procentdele af det.
Men det korte af de lange er at det højst sandsynligt er billigere at købe ham i stedet for at signe ham uden om klubben.

maxwell
Ynglingespiller

« Svar #10: 10 Dec 2008, 14:20 »

Har signet Saivet på den måde (min første signing i fm09) og du skal betale et engang beløb på 20 millioner, så skal du betale 6,5 millioner når han har spillet hans første landskamp, 675.000 kr pr kamp indtil han har spillet 40 kampe og 15% af overskuddet ved videresalg.
Sådan er det med alle spillere man prøver at hente som ikke har underskrevet en forhåndkontrakt endnu. De 20 millioner er nok hvad han er vurderet til og så er resten af tallene nok nogle procentdele af det.
Men det korte af de lange er at det højst sandsynligt er billigere at købe ham i stedet for at signe ham uden om klubben.

52,5 mil for en af spillets bedste angribs talenter er da rimelig billigt sluppet.. det er nok de færreste der kan få ham til mindre... bare min mening.

White and Royal
AGF
Real Madrid

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #11: 10 Dec 2008, 15:08 »

Det har holdt mig fra at skrive kontrakt med den slags spillere i alle mine andre spil, den her gang tænkte jeg fuck det jeg prøver. Tror godt lige i starten man kan få ham for omkring de 50, men er ikke sikker. Det jeg er mest træt af er de 15% af overskuddet, hvilket jeg aldrig kunne finde på at give for en spiller som ham jeg nok bliver nød til at sælge videre på et tidspunkt.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010