home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 564 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Team of the year 2008
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Team of the year 2008  (Læst 15738 gange)
Manchesterutd
Reserveholdsspiller

Sv: Team of the year 2008
« Svar #60: 09 Dec 2008, 17:03 »

Mit hold :
Målmand - Iker Casillas
Højreback -  Sergio Ramos
Venstreback - Patrice Evra
Central forsvar - Nemaja Vidic
Central forsvar - Rio Ferdinand (C)
Central midt - Xavi Hérnandez
Højre midt - Cristiano Ronaldo
Venstre midt - Wesley Sneijder
Offensiv midt - Michael Ballack
Agriber - Lionel messi
Angriber - Fernando Torres
Træner : Sir Alex Ferguson

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

ManUtd83
Manager

« Svar #61: 09 Dec 2008, 17:04 »

Hvordan vil du argumentere for dit valg af Michael Ballack? En mand som ikke vandt og udrettede noget i 2008 og som pt. er langt fra en stamplads på sit hold.

Rafa
Reserveholdsspiller

« Svar #62: 09 Dec 2008, 17:13 »

Mit hold :
Målmand - Petr Cech
Højreback -  Sergio Ramos
Venstreback - Philip Lahm
Central forsvar - Puyol
Central forsvar - John Terry (C)
Defensiv midt - Marco Senna
Venstre midt - Mancini
Offensiv midt - Kaká
Agriber - Lionel Messi
Angriber - Zlatan Ibrahimovic
Træner : Ralf Rangnick

-LFC-
Manager

« Svar #63: 09 Dec 2008, 17:17 »

Forstår godt, at man kan tage Xavi fremfor Senna, men det er satme elendigt at vælge Tymoschuk fremfor Senna... Tunge Her kommer mig eget hold som i nok kan gætte jer til er 100% neutralt.

Målmand: Iker Casillas - Spanien og Real Madrid
Jeg vil ikke sige meget mere end verdens bedste målmand. Synd, at han har så pivringe et forsvar foran sig. Grin
Højreback: Sergio Ramos - Spanien og Real Madrid
Det vælter ikke med højrebacks i topklasse, men Ramos er en af de få. Kunne dog sagtens også være blevet Sagna.
Centerforsvar: John Terry og Rio Ferdinand - England og Chelsea/Manchester United
To kæmpestore ledere med stor styrke og suverænt defensivt arbejde. Desuden er Ferdinand hurtig. Gør dog ondt at vælge dem.
Venstreback: Patrice Eva - Frankrig og Manchester United
Nok den mest sikre position hos mig. Fantastisk spiller uden tvivl. Svært at undgå at blive imponeret af nogle af de ture han tager på af venstrekanten. Ærgeligt, at han spiller dér.
Central/defensiv midtbane: Marcos Senna - Spanien og Villarreal
Senna var imo. EM's bedste, og selvom Xavi har spillet et forrygende efterår, så var han ikke ligeså fremtrædende ved EM efter min mening. Men Senna kontrollerede det hele med stor sikkerhed, rutine og intelligens og viste også flere prøver. Den eneste gang jeg husker han bevægede sig frem ved EM var med 10. min tilbage hvor han var millimeter fra et mål. Suveræn spiller.
Offensiv midtbane: Frank Lampard - England og Chelsea
Arshavin er noget så overvurderet og fatter ikke, at man kan vælge ham fremfor Frank Lampard. Lampard spiller altid stabilt og er tit mand for en tordenkasse.
Højrekant: Cristiano Ronaldo - Portugal og Manchester United
Min absolutte hadespiller, men han var suveræn sidste år og det må man så bare anerkende. Glæder mig dog, at han er så elendig i år! Opstemt
Venstrekant: Franck Ribéry - Frankrig og Bayern München
Vi har set i år, hvor tandløs Bayern Münchens offensiv er uden ham. Frankrigs bedste spiller og en suveræn spiller. Kæft hvor det ærgrer mig, at han spiller dér, hvor han gør, for han er en af mine yndlingsspillere. Suveræn spiller.
Angreb: Fernando Torres og Lionel Messi - Spanien/Argentina og Liverpool/Barcelona
Fernando Torres var med 33 mål i 46 kampe vel nok den giftigste angriber i Premier League sidste år og da Premier League er den bedste liga i verden, så tager jeg ham med sammen med fantastiske Lionel Messi som med stor succes har overtaget taktstokken i Barcelonas offensiv fra Ronaldinho.
Træner: Fatih Terim - Det tyrkiske landshold
Vi har tidligere set Fatih lave mirakler og i år lavede han det med Tyrkiet. Det var ikke kønt, men han må gøre noget specielt ved sine spillere siden de altid kæmper til sidste blodsdråbe. Derudover kan man se hans passion for fodbolden i hans trænerstil der er så udfordrende, at han næsten sveder ligeså meget som sine spillere... Opstemt Shockeret

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #64: 09 Dec 2008, 17:18 »

Ærgeligt så dårligt de har lavet nomineringerne. Hvorfor er en spiller som Gerrard ikke på central midtbane? Forstår heller ikke hvordan to venstrefløje fra samme klubhold kan være nomineret - hvis man da kan kalde Sneijder venstrefløj.

Vis du bytter Ribery ud med Iniesta, og Torres ud med Villa så er vores hold identiske  Peace

19-18!

United-styrer
Gæst

« Svar #65: 09 Dec 2008, 17:18 »

Hvordan kan du tage Del Piero, frem for spillere som Rooney, Torres, Messi og Ibrahimovic? Huh

Med sådan en kommentar kan du ikke have set meget Serie A. Nok er Messi svær at komme udenom, men Del Piero har været fantastisk i år, og det kan sagtens forsvares at vælge ham foran Rooney, Torres og Ibrahimovic.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #66: 09 Dec 2008, 17:18 »

Syns fandme det er fesent man har sat Steven Gerrard op som højre kant.... smut Uefa! lav det om.

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #67: 09 Dec 2008, 17:19 »

Hvordan vil du argumentere for dit valg af Michael Ballack? En mand som ikke vandt og udrettede noget i 2008 og som pt. er langt fra en stamplads på sit hold.
Når han spiller, synes jeg tit han er banens bedste ..

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #68: 09 Dec 2008, 17:19 »

Med sådan en kommentar kan du ikke have set meget Serie A. Nok er Messi svær at komme udenom, men Del Piero har været fantastisk i år, og det kan sagtens forsvares at vælge ham foran Rooney, Torres og Ibrahimovic.
Han har ikk lavet fantastisk mange mål i forhold til Torres. Torres har jo været langt bedre og mere målfarlig i det her år. Rooney har været elendig (udover de seneste par mdr), så kan godt forstå Del Piero er foran Rooney.

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

AFC
Gæst

« Svar #69: 09 Dec 2008, 17:22 »

Mit hold :
Målmand - Iker Casillas
Central forsvar - Nemanja Vidic
Defensiv midt - Cesc Fabregas
Højre midt - Theo Walcott
Venstre midt - Samir Nasri
Offensiv midt - Kaká
Agriber - Lionel Messi
Angriber - Emannuel Adebayor
Træner : Alex Ferguson

ManUtd83
Manager

« Svar #70: 09 Dec 2008, 17:23 »

Når han spiller, synes jeg tit han er banens bedste ..

Tjah jeg kan jo ikke argumentere imod, hvad du personligt mener, men jeg må sige, at jeg er stærkt uenig. Ballack er spillere som Fabregas, Modric og Arshavin underlegne når det kommer til teknik og spilforståelse. Han lever efter min mening udelukkende på styrke i luftrummet og et udemærket spark.

United-styrer
Gæst

« Svar #71: 09 Dec 2008, 17:24 »

Han har ikk lavet fantastisk mange mål i forhold til Torres. Torres har jo været langt bedre og mere målfarlig i det her år. Rooney har været elendig (udover de seneste par mdr), så kan godt forstå Del Piero er foran Rooney.

Jeg er ikke enig. Torres lavede tre mål flere end Del Piero i sidste sæson, hvor Del Piero blev Serie A-topscorer, og der er mig bekendt heller ikke den store forskel i år. Del Piero bidrager dog med meget mere end sine mål. Torres har spillet flot, men han har været meget skadet, og det blev udslagsgivende for mit valg.

Og så ved jeg nu ikke, om Rooney ligefrem har været elendig. Det hører man vist kun fra en Liverpool-fan. Men I burde jo også have forstand på elendighed.
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 17:28 af United-styrer » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #72: 09 Dec 2008, 17:25 »

Kommer det fra en mand som uden tvivl ser alle Uniteds kampe og i øvrigt følger dem tæt. At kalde Rooneys 2008 for elendigt er godt nok noget af det dummeste jeg længe har hørt.

Nistelrooyen
Reserveholdsspiller

« Svar #73: 09 Dec 2008, 19:36 »

Målmand - Buffon
Venstreback - Patrice Evra
Central forsvar - Rio Ferdinand
Central midt - Steven Gerrard
Central midt - Xavi
Venstre midt - Frank Ribery
Agriber - Lionel Messi
Angriber - Fernando Torres
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 19:38 af Nistelrooyen » Logged

GLORY GLORY MAN UNITED

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #74: 09 Dec 2008, 19:38 »

Mit hold :
Målmand - Iker Casillas
Defensiv midt - Cesc Fabregas
Højre midt - Theo Walcott
Venstre midt - Samir Nasri
Offensiv midt - Kaká
Agriber - Lionel Messi
Angriber - Emannuel Adebayor
lidt arsenal mand er man vel

Barcelona

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010