home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Team of the year 2008
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Team of the year 2008  (Læst 15796 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller

Sv: Team of the year 2008
« Svar #45: 09 Dec 2008, 16:00 »

Hvordan kan du tage Del Piero, frem for spillere som Rooney, Torres, Messi og Ibrahimovic? Huh
Jeg er helt enig, og hvordan kan du vælge Marchena, frem for Vidic, Ferdinand og Terry?  Smiley

alek9000
Manager

« Svar #46: 09 Dec 2008, 16:05 »

Sir Alex Ferguson (Træner)
Man skal da være godt dum hvis ikke man har taget Sir Alex. Især når man ser på de øvrige kandidater!
Alex er da self. et oplagt valg, men se på Zenits manager; Dick Advocaat. Zenit har nærmest intet vist før sidste sæson hvor de vandt UEFA cuppen og slog Alex' Manchester United i Super Cuppen. Og så skal man lige have med, at Untied har et mange dobblet lønbudget i forhold til Zenit.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #47: 09 Dec 2008, 16:07 »

Tror du nu at United har dobbelt lønbudget? Tror sgu at de russere hare flere penge end du tror.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #48: 09 Dec 2008, 16:10 »

Hvordan kan du tage Del Piero, frem for spillere som Rooney, Torres, Messi og Ibrahimovic? Huh

Fordi han har gjort det godt, og lavet nogle fantastiske mål. Det er helt personligt, hvordan man stiller sit hold, og jeg har mere fidus til Alex. Og så kan jeg ikke lide nogle af de andre spilere du nævner.

Jeg er helt enig, og hvordan kan du vælge Marchena, frem for Vidic, Ferdinand og Terry?  Smiley

Måske skulle du læse hvad jeg skrev. Jeg har set det med farvede og personlige briller, og så ser jeg altså langt flere kampe med Marchena, end jeg gør med de andre, så jeg har svært ved at bedømme det helt. Og Marchena var helt klart en af de bedste forsvarspillere ved EM.

alek9000
Manager

« Svar #49: 09 Dec 2008, 16:11 »

Del Piero har været fantastisk denne sæson, med mål efter mål. Frisparksmål har specielt været et højdepunkt. Jeg har selv valgt ham til mit hold.

Tror du nu at United har dobbelt lønbudget? Tror sgu at de russere hare flere penge end du tror.
Jeg er ret sikker på, at United har et noget kun højere budget end Zenit har.

Newton Heath
Manager

« Svar #50: 09 Dec 2008, 16:13 »

Bare fordi de slog United i en kamp, hvor vi i øvrigt spillede langt under niveau, betyder ikke at han i år har været en bedre træner. Jeg kan sagtens følge dig i din mening, men når du påstår at Advocaat har udrettet mere end Sir Alex må jeg altså grine. At vinde Uefa Cuppen er jo ikke engang i nærheden af at kunne måle sig med både CL og PL sejre. Nok har United flere penge, men Zenit er i øvrigt heller ikke nogen fattig klub! De har masser af penge.

Dog kan jeg sagtens følge dig, og Advocaat hører da også hjemme på en andenplads i min verden. Altså at kandidaterne.

Newton Heath
Manager

« Svar #51: 09 Dec 2008, 16:18 »

Fordi han har gjort det godt, og lavet nogle fantastiske mål. Det er helt personligt, hvordan man stiller sit hold, og jeg har mere fidus til Alex. Og så kan jeg ikke lide nogle af de andre spilere du nævner.

Måske skulle du læse hvad jeg skrev. Jeg har set det med farvede og personlige briller, og så ser jeg altså langt flere kampe med Marchena, end jeg gør med de andre, så jeg har svært ved at bedømme det helt. Og Marchena var helt klart en af de bedste forsvarspillere ved EM.

Ja, selvfølgelig er det personligt, men bare fordi han har lavet et par flotte mål er han jo ikke berettiget til at være på årets hold. Jeg kan da sagtens nævne spillere som Messi og Torres der også har scoret fantastiske mål, og tilmed flere, men som du siger, det er vel smag og behag.

@alek
I sidste sæson scorede Del Piero 12 mål i 31 kampe. Så ved jeg ikke om du kalder det for mål efter mål. Det er en udemærket statistik, men den er altså ikke blevet bedre i løbet af årene.

SoAP
Gæst

« Svar #52: 09 Dec 2008, 16:18 »

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #53: 09 Dec 2008, 16:19 »

Hvor er Torres og Gerrard ??

Gerrard har været bedre end Arshavin, og Torres langt bedre end Del Piero?

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

alek9000
Manager

« Svar #54: 09 Dec 2008, 16:20 »

Newton@ Har aldrig på noget tidspunkt i mit indlæg skrevet, at Dick har udrettet mere end Sir Alex. Men jeg tænker bare, at du skal se på klubbernes størrelse og sammenligne dem. Der var nærmest ingen herinde der havde hørt om Zenit før de vandt UEFA cuppen, hvilket er en stor præstation. Og hvis du ser på spillermaterialet er det væsentligt bedre i United end det er i Skt. Petersborg. Det er dog på ingen måde dårligt i Zenit, tværtimod.

Ja, selvfølgelig er det personligt, men bare fordi han har lavet et par flotte mål er han jo ikke berettiget til at være på årets hold. Jeg kan da sagtens nævne spillere som Messi og Torres der også har scoret fantastiske mål, og tilmed flere, men som du siger, det er vel smag og behag.

@alek
I sidste sæson scorede Del Piero 12 mål i 31 kampe. Så ved jeg ikke om du kalder det for mål efter mål. Det er en udemærket statistik, men den er altså ikke blevet bedre i løbet af årene.
Det er også mere den her sæson jeg tænker på. Det skrev jeg også, men anyway, har han været fantastisk at følge i Champions League, hvor han har sat frisparksmål ind i en rap.

ManUtd83
Manager

« Svar #55: 09 Dec 2008, 16:24 »

Hvor er Torres og Gerrard ??

Gerrard har været bedre end Arshavin, og Torres langt bedre end Del Piero?

Gerrard kan kun sættes på højrekanten, og den er sgu Ronaldos med hans præstationer sidste år. Det er ikke meget at diskutere synes jeg.

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #56: 09 Dec 2008, 16:26 »

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #57: 09 Dec 2008, 16:27 »

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #58: 09 Dec 2008, 16:27 »

Hvad er det jeg gør galt med mit billede?

SoAP
Gæst

« Svar #59: 09 Dec 2008, 16:38 »

du skal lave mellemrum ved img altså [img ]billedeaddr........ .....
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 16:41 af SoAP » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010