home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 578 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Team of the year 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Team of the year 2008  (Læst 15799 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller

Sv: Team of the year 2008
« Svar #30: 09 Dec 2008, 14:53 »

Mit bud på Team of the year 2008

Målmand: Iker Casillias. Han imponere mig altid og er igen i år min favorit.

Højre Back: Sergio Ramos. Han har spillet en god sæson, jeg er stor fan af hans offensive evner.
Venstre Back: Patrice Evra. Der var ingen tvivl, der er ingen over og ingen ved siden af, han er genial.
Center Forsvar: Nejmanja Vidic og Rio Ferdinand. Her var jeg lidt i tvivl, der er mange centrale forsvars spillere der har gjort det godt, men valget er faldet på United's solide centrale forsvar.

Højrefløj: Cristiano Ronaldo. Valget stod mellem ham og Steven Gerrard, men valget faldt på Ronaldo, da han har spillet fantastisk i denne sæson.
Venstre fløj: Andrés Iniesta. Jeg mener ikke at der er nogen tvivl om det, han er fantastisk.
Central Midtbane: Cesc Farbregas og Marcos Senna. Senna for sine sit hårde arbejde og store indflydelse, og Fabregas for sine fantastiske evner og gode overblik.

Angrebet: Lionel Messi og Fermando Torres. Begge har spillet en rigtig god sæson. Messi har igen tryllet for barca og han har klart været Barca's bedste spiller. Torres har fået en rigtig god start for Liverpool og har fået scoret en del mål.

Træner: Sir Alex Ferguson. Det står ikke til diskution, han er den bedste træner i verden.
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 14:56 af xaagaard » Logged

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #31: 09 Dec 2008, 15:07 »

Højre Back: Sergio Ramos. Han har spillet en god sæson, jeg er stor fan af hans offensive evner.
Venstre Back: Patrice Evra. Der var ingen tvivl, der er ingen over og ingen ved siden af, han er genial.
Center Forsvar: Nejmanja Vidic og Rio Ferdinand. Her var jeg lidt i tvivl, der er mange centrale forsvars spillere der har gjort det godt, men valget er faldet på United's solide centrale forsvar.

Højrefløj: Cristiano Ronaldo. Valget stod mellem ham og Steven Gerrard, men valget faldt på Ronaldo, da han har spillet fantastisk i denne sæson.
Venstre fløj: Andrés Iniesta. Jeg mener ikke at der er nogen tvivl om det, han er fantastisk.
Central Midtbane: Cesc Farbregas og Marcos Senna. Senna for sine sit hårde arbejde og store indflydelse, og Fabregas for sine fantastiske evner og gode overblik.

Angrebet: Lionel Messi og Fermando Torres. Begge har spillet en rigtig god sæson. Messi har igen tryllet for barca og han har klart været Barca's bedste spiller. Torres har fået en rigtig god start for Liverpool og har fået scoret en del mål.

Træner: Sir Alex Ferguson. Det står ikke til diskution, han er den bedste træner i verden.

Nu følger jeg godt nok ikke Liverpool så tæt, men har Torres ikke været skadet en stor del af sæsonen?

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #32: 09 Dec 2008, 15:11 »

Jeg forstår ikk helt valget af messi, en angriber skal score mange mål, og hvis du skal vælge en spiller fra den spanske, så kinne du da lige så godt tage Güiza, han blev topscorer i den spanske i sidste sæson..

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #33: 09 Dec 2008, 15:15 »

casillas - Ramos, Chiellini, Vidic, Capdevilla - Xavi, Ronaldo, Robben, Lampard - Messi, Villa

korzika
Gæst

« Svar #34: 09 Dec 2008, 15:16 »

Nu følger jeg godt nok ikke Liverpool så tæt, men har Torres ikke været skadet en stor del af sæsonen?

I denne sæson, har han haft en del skades kvaler. Men i sidste sæson, var det helt anderledes.

Torres spillede et flot EM, han scorede ikke så mange mål, men hans hold præstation skinnede igennem. Desuden scorede han 24 Premier League mål, og det er flot af en newcoming.

alek9000
Manager

« Svar #35: 09 Dec 2008, 15:17 »

Casillas

Maicon - Puyol - Vidic - Evra

Xavi

Ronaldo            Robben

Arshavin

Messi - Del Piero

Dick Advocaat

Begrundelse:
Casillas
Verdens bedste målmand. Det er indiskutabelt. Under EM var han fantastisk og var det også i foråret. Faldet lidt i niveau på det sidste, men stadig sikker på den plads.
Maicon
Det er ham der har spillet bedst, i de kampe jeg har set, i forhold til sine konkurrenter; Ramos, Anyukov, Bosingwa og Sagna. Bosingwa har også gjort det godt, men Maicon er den bedste hb lige pt.
Puyol
Barcelonas anfører havde et højt niveau under EM, og det er ikke faldet i efteråret, hvor Barcelona har domineret. Han er i stærk kamp med Ferdinand om denne plads.
Vidic
Uniteds forsvarskæmpe tilspiller sig også en plads på holdet. Med vigtige hovedstødsmål og sikkerheden selv nede bagved, er denne serber valgt til den anden centerforsvarsplads .
Evra
Evra er en klasse for sig på den venstre back, som han dominerer totalt. Med sine fantastiske ryk op ad kanten, har han gjort sig fortjent til denne plads. Han lader sjældent modstanderen komme forbi. Pålidelig.
Xavi
EMs bedste spiller. Uden tvivl. Senna gjorde det godt, men Xavi var suveræn. I efteråret for Barcelona har han været den vigtigste mand sammen med Messi. De to har skabt rygraden på holdet sammen med Puyol. Scoret meget mere end han plejer, og lægger op til en del mål på Barcelonas dødbolde.
Ronaldo
Med 42 mål sidste sæson er der vel ingen tvivl. Teknik, speed, flair og en arrogance som ingen anden. Han har klart fortjent den plads, og var langt bedre end alle hans konkurrenter sidste sæson.
Robben
Har tryllet på kanten for Real når han ikke har været skadet. Når jeg ser Real Madrid spille er Robben en af dem der skiller sig ud. Han er dog stærkt forfulgt af Ribery på den plads.
Arshavin
Han var ikke med i de to første kampe under EM, men efter det så vi det store Arshavin show. I Champions League har Zenit spillet drømmebold på hjemmebane, men bare ikke fået maksimalt udbytte af det. Specielt 2-1 nederlaget til Madrid var uheldigt. Det er kun Lampard, der også kunne være fortjent til den plads udover Arshavin.
Messi
Som tidligere nævnt udgør Messi en altafgørende del af Barcelonas hold. Han har haft et ufatteligt godt efterår, og under OL var han også fantastisk at følge.
Del Piero
Den gamle måltyv er tilbage. Med sin fabelagtige sparketeknik er han en vigtig del af Juventus. Han er dog i skarp konkurrence med Torres om denne plads.
Dick Advocaat
Succeen fra UEFA cuppen kan man vel ikke komme udenom. Klart det største i Zenits historie. Specielt 4-0 sejren over Bayern er værd at bide mærke i.

alek9000
Manager

« Svar #36: 09 Dec 2008, 15:19 »

Jeg forstår ikk helt valget af messi, en angriber skal score mange mål, og hvis du skal vælge en spiller fra den spanske, så kinne du da lige så godt tage Güiza, han blev topscorer i den spanske i sidste sæson..
Scorer han ikke mål? Han har scoret mange mål! Og med hans teknik og flair kan man da ikke komme uden om ham. Og nu spiller Guiza ikke i Spanien mere, og det er jo fra hele året, og han har kun spillet halvdelen af det i en spansk klub.

Rooland
Manager

« Svar #37: 09 Dec 2008, 15:24 »

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #38: 09 Dec 2008, 15:27 »

Bytter du Xavi ud med Senna, så er jeg tilfreds Smiley

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #39: 09 Dec 2008, 15:31 »

I denne sæson, har han haft en del skades kvaler. Men i sidste sæson, var det helt anderledes.

Torres spillede et flot EM, han scorede ikke så mange mål, men hans hold præstation skinnede igennem. Desuden scorede han 24 Premier League mål, og det er flot af en newcoming.

Scorer han ikke mål? Han har scoret mange mål! Og med hans teknik og flair kan man da ikke komme uden om ham. Og nu spiller Guiza ikke i Spanien mere, og det er jo fra hele året, og han har kun spillet halvdelen af det i en spansk klub.

Så skulle det vist være på plads, tak for spørgsmål og svar Thumbs Up

TottenhamHotspur
Gæst

« Svar #40: 09 Dec 2008, 15:41 »

Han havde selvfølgelig et fremragende forår, men vil da mene man kan finde andre der har spillet mere optimalt på begge sider af ferien.

Del Piero spillede også et udemærket EM, og formåede at komme op på 21 liga-scoringer sidste sæson. Og hans nuværende kampform er jo formidabel, så han er da, efter min mening, et bedre bud end Torres.

Men det er selvfølgelig en subjektiv holdning Thumbs Up

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #41: 09 Dec 2008, 15:53 »

Han havde selvfølgelig et fremragende forår, men vil da mene man kan finde andre der har spillet mere optimalt på begge sider af ferien.

Del Piero spillede også et udemærket EM, og formåede at komme op på 21 liga-scoringer sidste sæson. Og hans nuværende kampform er jo formidabel, så han er da, efter min mening, et bedre bud end Torres.

Men det er selvfølgelig en subjektiv holdning Thumbs Up
Kan du selvfølgelig have ret i, men jeg synes bare at 33 mål i 46 kampe i sidste sæson, det taler for sig selv.

..og som sagt så er det jo bare min subjektive holdning Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #42: 09 Dec 2008, 15:54 »

Måske lidt Valencia- og Zenitfarvet Opstemt

Newton Heath
Manager

« Svar #43: 09 Dec 2008, 15:56 »

Iker Casillas (Målmand)
Ja, det er vel det mest åbenlyste valg. Han kronede en god sæson for Real Madrid med den fantastiske præstation i EM. Jeg synes ikke at de andre målmand har været på nivaeu med ham, så det var faktisk en af de nemmeste beslutninger.

Sergio Ramos (Højreback)
Han har spillet ganske udemærket for Real Madrid i år, og jeg elsker simpetlthen backs der kan og tør noget offensivt på egen hånd. Hans eneste problem er at han nogengange glemmer sine defensive pligter, og derved efterlader store huller bag ham. Men ingen tvivl om at han sammen med Dani Alves fra Barcelona er en de bedste offensive backs i hele verden.

Patrice Evra (Venstreback)
Ja, her var der heller ikke så meget at komme efter. Evra har ligesom Ramos store kvaliteter, og især i det offensive er han fantastisk. Jeg mindes mange mål i sæsonen som er skabt af venstresiden der udover en kantspiller har Evra i ryggen. Han tager altid de langt ture til baglinjen, og hans indlæg er jo også i særklasse. To fantastiske offensive bakcs må man sige.

Nemanja Vidic (Central Forsvar)
Det kunne lige så godt have været Ferdinand. Jeg var splittet mellem de to, og fordi at Vidic lige har det ekstra glimt i øjet blev det ham. Han er jo en fantastisk spiller der på få år har formået at skabe sig et navn i engelsk og international fodbold. Og så scorede han jo også et fantastisk vigtigt mål her i lørdags mod Sunderland.

John Terry (Central Forsvar)
Hans betydning for holdet er enorm, og uden ham er der intet Chelsea. Selvom jeg hader ham tør jeg sagtens erkende at han er en spiller der sjældent ses bedre. Hans defensive kvaliter overskygger alle de øvrige forsvarspillere i Premier League, og så scorer han tilmed også mål. Selvom det var fantastisk at se United stjæle sejren over Chelsea, men jeg det var utroligt bittert at glide, og hvis jeg kunne have valgt skulle det ikke have Terry der brændte det afgørende spark.

Cristiano Ronaldo (Højre Midt)
Her er vel ikke nogen diskussion. Ronaldo har været fantastisk i år, og ingen har været bedre. Selvom der var rigtig mange gode spillere til den position var Ronaldo det åbenlyse valg, og man skal virkelig hade ham for ikke at vælge ham.

Andrés Iniesta (Venstre Midt)
Det er ikke fordi at jeg har set voldsom mange af Barcelona's kampe i år, men de få jeg har set, var med Iniesta i en hovedrolle. Han kan jo det hele. Drible, aflevere, afslutte, og løbe. En spiller af sådan karat kan og må ikke overses, og jeg har virkelig altid haft en stor cadeau til ham. Barcelona er ikke en klub jeg holder af, og hvis han valgte at skifte klub kunne han blive verdens bedste spiller.

Marcos Senna (Central Midt)
Hans præstationer på banen kan jo ikke overses. Han er utrolig stærk, og sparker tilmed som en hest. Jeg er overbevist om at han går flere gode år i møde, og hvis han bliver i Villarreal er der intet at komme efter der. Det er en fantastisk klub med de rigtige betingelser for en spiller som ham, og i løbet af blot et år har han udviklet sig utrolig meget på trods af hans fremskredne alder.

Francesc Fabregas (Central Midt)
Puha, det var en af de sværeste. Der er i hvert fald enten Fabregas eller Lampard. Mit had til Frank Lampard er meget stort, og Fabregas er en spiller jeg intet har imod. Jeg går ud fra at det afgjorde min beslutning i sidste ende, for begge spillere er lige gode på hver sin måde. Lampard scorer meget, oplægger meget og kæmper generalt røven ud af bukserne hver eneste gang. Fabregas lægger også op til mange mål, og så er han jo også en stor igangsætter. Begge spillere har stor betydning for holdet, men jeg tror dog alligevel at Fabregas betyder mere for Arsenal, end Lampard gør for Chelsea. De har jo flere og mere kompetente erstatninger end Arsenal har, og dermed får Fabregas jo også automatisk mere betydning.

Fernando Torres (Angriber)
Ja, han er vel verdens bedste angriber lige nu, og han er ikke til at komme udenom. Han scorer en masse mål, og især de vigtige. Det fik vi vist demonstreret meget godt da han scorede det afgørende mål i EM-finalen. Derudover har han jo vist sig at betyde alt for Liverpool, og uden ham og Gerrard er der ikke meget gang i den offensive del af deres hold. Så jeg var aldrig rigtig i tvivl der selvom Messi også var med i overvejelsen. Som angriber havde jeg dog allerede bestemt mig for at tage Torres, og så selvfølgelig min favoritspiller Wayne Rooney. Det skal dog siges at Messi var blevet valgt hvis de havde sat ham på venstrekanten.

Wayne Rooney (Angriber)
Nu er det ikke fordi at Rooney har spillet fantastisk i år. Til den nye sæson er han dog for alvor kommet igang, og det går markant bedre med målscoringen end det gjorde i den sidste sæson.  Den primære grund til at jeg valgte ham er faktisk at han en fantastisk spiller, og min absolutte ynglingsspiller, sammen med Cazorla og Senna.

Sir Alex Ferguson (Træner)
Man skal da være godt dum hvis ikke man har taget Sir Alex. Især når man ser på de øvrige kandidater!

Newton Heath
Manager

« Svar #44: 09 Dec 2008, 15:58 »

Måske lidt Valencia- og Zenitfarvet Opstemt

Hvordan kan du tage Del Piero, frem for spillere som Rooney, Torres, Messi og Ibrahimovic? Huh

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010