home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1301 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Frustrationer!!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Frustrationer!!  (Læst 6984 gange)
Jakob..
Juniorspiller
**

Frustrationer!!
« : 08 Dec 2008, 18:08 »

Nu må det fandme snart stoppe! det nye taktiksystem er jo fuldkommen hen i vejret.. det kan ikke være rigtig du ikke kan spille et system i mere end 5 kamp før du skal til at lave store ændringer igen

Selv efter at have læst tactical bible fra fmbritian igennem og fuldt den til punkt og prikket samtidigt med at jeg har taget hensyn til mine spiller typer, er det stadig fuldkommen umuligt at komme ind i stime eller bare undgå at tabe favoritkampe.. de første kampe kan systemet godt fungere, men efter et par kampe begynder nedturen på ny..

jeg er så tæt på at installere 08'eren igen! nogen som evt kan komme med nogen inputs inden jeg helt opgiver ?

Claudio
Førsteholdsspiller

Sv: Frustrationer!!
« Svar #1: 08 Dec 2008, 18:17 »

Jeg hader det også. Jeg er bare begyndt at acceptere at være et midterhold med Lazio Smiley

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #2: 08 Dec 2008, 18:19 »

Jeg hader det også. Jeg er bare begyndt at acceptere at være et midterhold med Lazio Smiley

Er de ik normalt det  Grin

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 08 Dec 2008, 18:22 »

Naarh de plejer nu at kunne kæmpe med i top 4-5.

Jeg har ingen problemer med taktik. Jeg brugte den samme i Aab i 10-12 kampe, vandt stort set alt. Inklusiv sejr over Marseilla i uefa cuppen.

Jakob..
Juniorspiller
**

« Svar #4: 08 Dec 2008, 18:35 »

smid lige en oploader på din taktik så Smiley

Roman1980
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 08 Dec 2008, 20:45 »

Jeg har knas med at holde nullet og kommer ofte bagud.

- derudover fortæller min assistent mig at jeg bør lukke hullet mellem midten og forsvaret. Det kan jeg ikke lure, min fire-backkæde er ikke vanvittigt offensiv og mine to centrale midtbanespillere har ikke hverken pile eller individuelle beskeder om at være meget offensive. Mangler lidt hjælp med det?

Jeg får osse at vide at jeg skal få mine forsvarsspillere til at lukke angribernes gode ben ned, det vil sige tvinge dem til at bruge venstre, hvis de er bedst med højre. Hvordan fanden gør man det?

Byens hold er FCK.

RAppel
Juniorspiller
**

« Svar #6: 09 Dec 2008, 16:55 »

Har lige vundet PL, CL, FA i første sæson med United uden at skifte taktik en eneste gang. Såeh...

United is life. The rest are mere details.

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #7: 09 Dec 2008, 17:00 »

Jeg har da ikke skifte taktik inu og er ved at blive mester med Bayern og komme til semi i cl.

Tror i skal være lidt mere tålmodig

jelle123
Ynglingespiller

« Svar #8: 09 Dec 2008, 17:02 »

Jeg har knas med at holde nullet og kommer ofte bagud.

- derudover fortæller min assistent mig at jeg bør lukke hullet mellem midten og forsvaret. Det kan jeg ikke lure, min fire-backkæde er ikke vanvittigt offensiv og mine to centrale midtbanespillere har ikke hverken pile eller individuelle beskeder om at være meget offensive. Mangler lidt hjælp med det?

Jeg får osse at vide at jeg skal få mine forsvarsspillere til at lukke angribernes gode ben ned, det vil sige tvinge dem til at bruge venstre, hvis de er bedst med højre. Hvordan fanden gør man det?

du kan tvinge en angriber til at bruge det dårlige ben inde under modstanderinstrukti oner inde i en kamp, hvis du vil lukke hullet mellem forsvaret og midtbanen er det en go idé og spille med en defensiv midtbane...

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #9: 09 Dec 2008, 17:05 »

Ligger på 2. i CHL gruppespillet med BIF i 2. sæson, er klart nummer 1 i ligaen og med i pokalkvartfinalen og har ikke skiftet taktik en eneste gang!? Huh

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 09 Dec 2008, 17:15 »

Ideen er, at finde en taktik som passer til det mandskab man har...

Hvis holdet eksempelvis har mange defensive midtbanespillere, vil det være ulogisk at spille ekstemt offensiv, eller hvis dine angribere er meget små, også satse på høje indlæg, det vil umiddelbart heller ikke blive en succes...

Vurdér holdet, og lav en taktik udfra dette, og lad være med at ændre på den hele tiden, da den aldrig vil slå igennem på den måde... Som nævnt flere steder i denne tråd, kan det sagtens lade sig gøre at køre med samme taktik igennem flere sæsoner...

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

johnmøller
Juniorspiller
**

« Svar #11: 10 Dec 2008, 05:07 »

Jeg kan da ikke se pointen i at køre med den samme taktik hele tiden! Hvor ligger udfordringen i dette? Spiller selv med Ac Horsens, og ligger nummer 1 efter 11 kampe, med en målscore på 16-3. Score godt nok ikke for mange mål, men holder jeg mit ejet mål "clean" så går det jo nok.
Jeg bruger en 4-1-2-1-2 taktik som grundstamme, men vurdere nøje min modstander. Skal jeg f.eks møde FCK, kigger jeg på deres hold, og ser hvilke spillere der er godt kørende for tiden. De spillere sørger jeg så for at holde ude fra kampen, ved at sætte mine spillere til at mandsopdække dem. Det hjælper ikke at sætte en langsom FC til at opdække en hurtig AC, man skal hele tiden finde den røde tynde linie, og lad fornuften sejr!
Når jeg kommer foran i en kamp, laver jeg selvfølgelig om på min taktik, f. eks ved at lade den ene AC komme med ned i banen. Har jeg spillet 70 min. og stadig er foran, skifter jeg den ene AC ud med enten en DMC eller FC, samt stiller den personlige mentalitet ned på alle mine spillere. Dette er uhyr effiktiv, og den fejler aldrig!

Pierre
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 10 Dec 2008, 07:22 »

johnmøller - for mig at se har du forstået, hvad det hele går ud på. Nemlig et bruge sin sunde fornuft og give sig tid til at tænke taktikken igennem fra kamp til kamp. Især når man ikke har et af ligaens bedste hold. Jeg har brugt samme fremgangsmåde med mit Everton-hold. Bleb nr. 2,1,1 i de første tre sæsoner. Tabte Champions League-finalen i den tredje. Scorer pænt med mål, lukker næsten igen ind. Det er altså ikke umuligt!

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 12 Dec 2008, 19:09 »

Jeg har det problem at mine spillere løber sig langt mere trætte end nødvendigt: specielt fløjene, ligemeget hvor lavt jeg sætter skærme af.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

johnmøller
Juniorspiller
**

« Svar #14: 12 Dec 2008, 19:15 »

Du kan prøve at sætte dine fløje til at rykke mindre med frem! Har din fløj dårlige stats i udholdenhed, så går de hurtigt trætte. Hvis en fløj skal med frem i angrebet hver gang, Altså "rykke frem" i ofte, så har jeg bedst erfaringer med at han minimum har 15 i udholdenhed. Derimod har han høje stats i accelration, skal han sjællendt løbe med frem. Det lyder måske dumt,men virkningen er at når han løber med frem, har han nøje vurderet situationen, og chancen for succes er meget stor.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010