home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #6 Nantes Les Canaris
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: #6 Nantes Les Canaris  (Læst 9261 gange)
superpew
Landsholdsspiller

#6 Nantes Les Canaris
« : 08 Dec 2008, 12:42 »

Intro

Velkommen til min anden blog i FM2009. Jeg vil gerne beklage, at min blog om Paris Saint-Germain gik død efter 20. spillerunder. Dette skyldtes at min computer gik i hak, og jeg havde derfor kun spillet 8 ligakampe fremfor 20 - det beklager jeg. Jeg vil nu starte på ny, og her med et andet spændende hold fra Frankrig, nemlig FC Nantes. Klubben er en af de største i Frankrig. De har vundet det franske mesterskab ikke mindre end 8 gange. Sidste gang i år 2001. Klubben nåede i årene 1995/96 semi-finalen i Champions League, hvilket må siges at være Nantes' største bedrift. Nantes er nyoprykkere fra Ligue 2, og deres nedrykning sidste år var en kæmpe skuffelse - men de rykkede heldigvis op igen året efter i år 2008. Mit mål med Nantes er at få dem tilbage i toppen af Frankrig, og vinde store trofæer. Jeg er meget ungdoms-minded i og med ungdommen er vejen frem i FM.

Velkommen om bord. Let the journey begin.

« Seneste Redigering: 12 Dec 2008, 14:15 af superpew » Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller

Sv: #1 Les Canaris
« Svar #1: 08 Dec 2008, 12:48 »

Har ikke læst din anden blog, men vil da se frem til den her. Smiley

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #2: 08 Dec 2008, 12:52 »

Har ikke læst din anden blog, men vil da se frem til den her. Smiley

Det glæder mig.. Mange tak (:

.::TheDutchman::.
Gæst

« Svar #3: 08 Dec 2008, 13:22 »

Ked af at din PSG-blog gik død, men glæder mig til at læse mere om Nantes Opstemt

superpew
Landsholdsspiller

#2 Les Canaris
« Svar #4: 08 Dec 2008, 14:10 »

VENSKABSKAMPE

Starten er gået fint, og venskabskampene gik over al forventning ifølge jeg selv. Det har været en noget fin start, og vi har fået lavet et par gode indkøb, og solgt nogle spillere. Dette vil jeg komme ind på senere i updaten. Første venskabskamp blev spillet ude mod Hr. Dragovoljac fra Kroatien, og kampen blev sikkert vundet 0-5. Spillerne virker virkelig opsatte på at gøre et godt stykke arbejde for mig. De andre venskabskampe blev også vundet sikkert med cifrene 0-3, 0-5, 0-3 - mod henholdvis Varteks, Siegen & Varzim. Jeg må sige at det har været en perfekt presæson, selvom de hold vi har mødt har spillet i meget lavere rækker.

LIGUE 1

De gode takter holder stand. Vi har nu spillet 5 kampe i Ligue 1, og vundet 3 af kampene. Vi mødte i første runde Nice på udebane. Det var en kamp som i mine øjne sagtens kunne vindes, men vi tabte uheldigt 0-1 - og fik et tidligt rødt kort mod os. Det største resultat var hjemme mod giganterne fra Bordeaux, som blev vundet med hele 4-2, og nyindkøbte Johan Audel scorede et hattrick på kun 13min. Johan Audel er købt for DKK21M i Valenciennes - en klassespiller. Monaco blev besejret ude 0-3, et noget uforventet resultat for mange. I 4. runde endte udekampen mod upåagtede Le Havre 1-1. Sidste kamp blev vundet 2-1 over Nancy på hjemmebane. Vi indtager i øjeblikket 3. pladsen i den franske liga. Noget bestyrrelsen er imponeret over.

TRANSFERS

IND
Daniel Aquino - Fra Murcia - DKK23M
Johan Audel - Fra Valenciennes CF - DKK21M
Eduardo Costa - Free Transfer - DKK0M
SAMLET DKK44M

UD
Olivier Thomas - Til SC Bastia - DKK5M
Yohann Poulard - Til RC Lens - DKK4M
Mamadou Bagayoko - Til RC Strasbourg - DKK7,5M
SAMLET DKK16,5M

« Seneste Redigering: 08 Dec 2008, 15:38 af superpew » Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller

Sv: #2 Les Canaris
« Svar #5: 08 Dec 2008, 14:12 »

God start for dig, fine køb.
Håber din sæson forløber godt! Smiley

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #6: 08 Dec 2008, 14:29 »

Ked af at din PSG-blog gik død, men glæder mig til at læse mere om Nantes Opstemt

Det glæder mig TheDutchman.. (: Ja er også selv ked af den gik død pga. min lorte pc.

Det her bliver bare bedre Opstemt.. nu er auto-save sat til hehe.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 08 Dec 2008, 14:33 »

Håber dine updates bliver en del længere når du kommer lidt længere frem. Det er ikke nær så spændende at læse, når de er så korte, som den her. Skriv gerne noget mere om kampene.
Din opsætning er rigtig flot undtagen dit topbanner, som er i dårlig kvalitet og generelt ikke så flot. Ellers er opsætningen dejlig overskuelig.

Held og lykke med sæsoen og bloggen Wink

former zoesuckins

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #8: 08 Dec 2008, 14:49 »

Håber dine updates bliver en del længere når du kommer lidt længere frem. Det er ikke nær så spændende at læse, når de er så korte, som den her. Skriv gerne noget mere om kampene.
Din opsætning er rigtig flot undtagen dit topbanner, som er i dårlig kvalitet og generelt ikke så flot. Ellers er opsætningen dejlig overskuelig.

Held og lykke med sæsoen og bloggen Wink

Hej Zeptor. Tak for kommentaren, det tager jeg til mig. Jeg tænkte også selv over det da jeg skrev updaten. Vil prøve at skrive lidt mere næste gang. Ja banneret er ringe - men det ikke min force. Skuffet desværre.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 08 Dec 2008, 15:23 »

Hvis du gerne vil have et nyt har jeg hurtigt prøvet at lave et. Det blev dog til to.

former zoesuckins

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #10: 08 Dec 2008, 15:37 »

Hvis du gerne vil have et nyt har jeg hurtigt prøvet at lave et. Det blev dog til to.

Fantastisk Zeptor..

Tak for det.. Det var pænt gjort af dig.. Vil kigge lidt på dem når jeg kommer hjem fra studiet, og så vælge et Wink..

Lige nu langer jeg mest til det sidste.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #11: 08 Dec 2008, 15:48 »

Jeg har lige læst dine 2 første updates, og jeg må sige at jeg er imponeret, jeg glæder mig meget til at høre mere fra din side.

superpew
Landsholdsspiller

#3 Les Canaris
« Svar #12: 08 Dec 2008, 17:47 »

NANTES' NYINDKØB SÆNKEDE LYON

Vi skulle til aften spille den vigtige udekamp mod Lyon i Ligue1. Vi vidste det var en svær opgave, og jeg fortalte da også spillerne inden kampen, at presset ikke lå på deres skuldre. Derimod var der et utroligt pres på Lyon, som indtil videre ikke har imponeret - så en sejr skulle i hus. Kampen startede i et højt tempo, og Lyon var klart dominerende. Johan Audel fandt dog et hul i Lyon's forsvar efter 25minutters spil, og satte bolden sikkert ind. Dette viste sig at give Lyon's spillere et ekstra boost, og holdets stjerne Karim Benzema scorede på et fladt langskud efter 32minutters spil. I pausen fortalte jeg spillerne at denne kamp kunne vindes, og det viste sig at være sandt. Johan Audel imponerede igen, og afdriblede Lyon's stjerner, og scorede til 1-2 efter 49minutters spil. Vi gik derefter ned i en defensiv formation. Dette viste sig at kanterne på Lyon's mandskab fik lidt mere plads, og Sidney Govou scorede til 2-2 efter 69minutters spil. Vi spillede stadig defensivt, da et 2-2 resultat mod Lyon ville være fantastisk. Der var 5min tilbage, og Daniel Aquino som netop er fyldt 18 år erstattede den kroatiske kæmpe Ivan Klasnic. Daniel Aquino havde været på banen i 30 sekunder, hvorefter han sætter en mand af og scorer på et fantastisk langskud. Sensationen var i hus, og efter kampen fortalte jeg da også spillerne at det var et fantastisk resultat.

LIGUE 1

Tiden går, og spillet går. Vi har nu spillet 10 kampe i ligaen, og ligger flot placeret som nummer 6 i ligaen. Bestyrrelsen havde forinden regnet med at vi skulle kæmpe om at blive i ligaen - men sådan ser det ikke ud lige i øjeblikket. Jeg tænker på europæisk fodbold, måske ikke i år, men i hvert fald næste år. Vi skal forstærke os på et par offensive pladser før vi kan gøre os forhåbninger om europæisk fodbold. Vi mødte AJ Auxerre på hjemmebane i 6. spillerunde, og spillede en kedelig 0-0. Ude mod Valenciennes blev det til en sikker 0-4 sejr i vores favør. Hjemme mod Lorient tabte vi 0-1, og vi spillede ikke god fodbold. Vi vandt derefter klubbens hidtil største sejr under mit styre, i og med vi slog Lyon 2-3 ude. Hjemme mod Le Mans i 10. spillerunde tabte vi overraskende stort til Le Mans 0-3. Vi er placeret på en 6. plads i ligaen, og det er en højere placering end jeg havde regnet med efter 10 runder.

COUPE DE LA LIGUE - SKUFFELSE

Vi spillede i 3. runde mod SC Bastia fra den franske anden division. Vi kom til kampen med en 0-4 sejr ude mod Valenciennes. Selvtilliden fejlede ikke noget, men alligevel knækkede vi. Vi tabte kampen 4-1, og vi spillede mildest talt elendigt. SC Bastia overspillede os i alle spillets faceter - ved halvleg havde vi ikke et skud på mål og Bastia havde 10. Frygteligt. Coupe da la Ligue var noget jeg satsede utrolig meget på, da det ville være en "nem" måde at kvalificere os til Europa på næste år - hvis vi fik en pæn lodtrækning. Der er ikke så meget mere at sige, end at jeg er dybt skuffet.

« Seneste Redigering: 08 Dec 2008, 17:57 af superpew » Logged

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #13: 08 Dec 2008, 17:53 »

Jeg har lige læst dine 2 første updates, og jeg må sige at jeg er imponeret, jeg glæder mig meget til at høre mere fra din side.

Det glæder mig. Skal gøre mit bedste (:

Suckins
Førsteholdsspiller

Sv: #3 Les Canaris
« Svar #14: 08 Dec 2008, 18:16 »

Det ser allerede meget bedre ud skriftligt og specielt længden.
Kan man måske set et SS af startopstillingen?

KIU superpew Smiley

former zoesuckins

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010