home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1245 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Er det snyd hvis... "Skriftestolen"
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Er det snyd hvis... "Skriftestolen"  (Læst 13866 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: Er det snyd hvis...
« Svar #30: 08 Dec 2008, 18:56 »

Hvorfor dog oprette emner, og spørger folk, om "...." er snyd?

Det er da helt op til folk selv, hvordan de vil spille spillet.. Hvis folk genstarter spillet, efter hvert nederlag, og på den måde vinder samtlige kampe i sæsonen, er det helt fint, og op til folk selv..

Der er ingen retningslinjer til hvordan man spiller FM, og det er op til folk selv..
Det var da en sjov holdning at have, især som crew prospect. Det er vel selve formålet med siden, at kunne debatere områder, hvor der ikke er klare retningslinjer for? Ellers var der jo heller ikke nogen ide i at diskutere fx taktik; der er heller ingen retningslinjer, og det er derfor op til den enkelte bruger. Underligt, underligt!

Mernild
Landsholdsspiller

Sv: Er det snyd hvis... "Skriftestolen"
« Svar #31: 08 Dec 2008, 22:01 »

@Mernild

Du har stadig ikke svaret på, hvorfor det er noget pjat at snyde?

Ååårrh:... Det har jeg da ... Prøv nu lige og læs det igennem som jeg skriver ..
Jeg skriver "Tak BenM Smiley".
Kan du så ikke regne ud at det var fordi han svarede på spørgsmålet præcis som jeg ville have gjort det.

Nu bliver jeg desværre også nødt til at spørge: Hvordan kan du være Crew Prospect. Du opfører dig utroligt barnligt på forumet. Du burde være et godt eksempel. Men okay, det er jo også bare prospect.

BenMusalho
Gæst

« Svar #32: 08 Dec 2008, 22:09 »

Forkert. DU får langt mere ud af det hvis du gør det sådan, men der er da uden tvivl gamere som får langt mere glæde ud af et spil hvori de snyder.

Der er vel ingen der skal bestemme, om jeg får mere ud af, at snyde?

Selvfølgelig ikke, bobogol, der burde jeg nok have skrevet "jeg"... Min fejl.. xD

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #33: 08 Dec 2008, 22:10 »

Ååårrh:... Det har jeg da ... Prøv nu lige og læs det igennem som jeg skriver ..
Kan du så ikke regne ud at det var fordi han svarede på spørgsmålet præcis som jeg ville have gjort det.

Nu bliver jeg desværre også nødt til at spørge: Hvordan kan du være Crew Prospect. Du opfører dig utroligt barnligt på forumet. Du burde være et godt eksempel. Men okay, det er jo også bare prospect.

Der er ingen grund til at begynde at anklage folk for at være barnlige på forummet. Bobogol har en mening og du har en anden, og det må du jo så respektere. Jeg synes ikke Bobogol har fremsat noget der skulle få ham til at virke yngre end han er. Han har argumenteret for hans holdninger, hvilket jo er grundlag nok for indlægget.

Desuden synes jeg stadig ikke dit indlæg er forklaret nok til at det kan være svar på hans spørgsmål, Jeg har stadig ikke forstået sammenhængen i at det først ikke er op til den enkelte, og at det så bagefter afhænger af folks samvittighed.

Jeg skal da gerne være den første til at sige at jeg også tidligere har været fast bruger af programmer som FMModifier mm. Men eftersom jeg er blevet ældre, har jeg fået mere fornøjelse af spillet, ved at spille det på "ærlig" vis. Alligevel vil jeg ikke betænke folk i at benytte programmerne, hvis det er sådan man ønsker at spille.

Echoes, Silence, Patience and Grace

BenMusalho
Gæst

« Svar #34: 08 Dec 2008, 22:17 »

Der er ingen grund til at begynde at anklage folk for at være barnlige på forummet. Bobogol har en mening og du har en anden, og det må du jo så respektere. Jeg synes ikke Bobogol har fremsat noget der skulle få ham til at virke yngre end han er. Han har argumenteret for hans holdninger, hvilket jo er grundlag nok for indlægget.

Desuden synes jeg stadig ikke dit indlæg er forklaret nok til at det kan være svar på hans spørgsmål, Jeg har stadig ikke forstået sammenhængen i at det først ikke er op til den enkelte, og at det så bagefter afhænger af folks samvittighed.

Jeg skal da gerne være den første til at sige at jeg også tidligere har været fast bruger af programmer som FMModifier mm. Men eftersom jeg er blevet ældre, har jeg fået mere fornøjelse af spillet, ved at spille det på "ærlig" vis. Alligevel vil jeg ikke betænke folk i at benytte programmerne, hvis det er sådan man ønsker at spille.

Der er en grænse for, hvornår man kan kalde det snyd, og hvornår man ikke kan. Men det er forskelligt fra person til person, om man har lyst til at overtræde den grænse..

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #35: 08 Dec 2008, 22:24 »

Der er en grænse for, hvornår man kan kalde det snyd, og hvornår man ikke kan. Men det er forskelligt fra person til person, om man har lyst til at overtræde den grænse..

Aha - nu ser jeg sammenhængen.

Han påstår at grænsen ligger fast, og det kun er op til den enkelte at afgøre om vedkommende har lyst til at overtræde grænsen?
« Seneste Redigering: 08 Dec 2008, 22:26 af Kongkahlenberg » Logged

BenMusalho
Gæst

« Svar #36: 08 Dec 2008, 22:27 »

Han påstår at grænsen ligger fast, og det kun er op til den enkelte at afgøre om vedkommende har lyst til at overtræde grænsen?

Præcis.. Wink

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #37: 08 Dec 2008, 22:27 »

@Mernild

Fint, at man blot kan citere andre..

- men jeg kunne dog stadig godt tænke mig at vide, hvorfor netup Du skrev, at det er noget pjat at snyde? - Og ikke BenMusalho

Dine præferencer for mig som person, er i denne diskussion, heldigvis underordnede, og høre vist ikke til topic? Kan vi ikke holde personangreb uden for den netop kørende debat, tak!

sneglen2003
Ynglingespiller

« Svar #38: 08 Dec 2008, 22:48 »

Så vil jeg gerne vide hvor den grænse er!?
For jeg ved det ikke.
Jeg ved hvor min personlige grænse ligger, men jeg ved da ikke om alle andre har samme holdning som undertegnede. Det er nok også derfor at denne tråd blev oprettet - altså for at høre hvor netop Jeres grænser for snyd ligger!?  Smiley

Og lad os nu holde alt det personlige udenfor denne tråd, og i stedet diskutere trådens emne og ikke hvorfor vi ikke/kan lide "X" & "Y". Så kan man skrive en PB og tage den der.

På forhånd tak. Thumbs Up

EDIT: Ovenstående er henvendt til Merrild
« Seneste Redigering: 08 Dec 2008, 23:00 af sneglen2003 » Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #39: 08 Dec 2008, 22:55 »

Så vil jeg gerne vide hvor den grænse er!?
For jeg ved det ikke.
Jeg ved hvor min personlige grænse ligger, men jeg ved da ikke om alle andre har samme holdning som undertegnede. Det er nok også derfor at denne tråd blev oprettet - altså for at høre hvor netop Jeres grænser for snyd ligger!?  Smiley

Og lad os nu holde alt det personlige udenfor denne tråd, og i stedet diskutere trådens emne og ikke hvorfor vi ikke/kan lide "X" & "Y". Så kan man skrive en PB og tage den der.

På forhånd tak. Thumbs Up

Regner du med at JEG kan definere grænsen for dig? Eller citerede du bare forkert?

Det må vel være mernilds opgave at argumentere for hans indlæg?

sneglen2003
Ynglingespiller

« Svar #40: 08 Dec 2008, 22:59 »

Regner du med at JEG kan definere grænsen for dig? Eller citerede du bare forkert?

Det må vel være mernilds opgave at argumentere for hans indlæg?

Jeps. Smiley
My bad.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #41: 09 Dec 2008, 00:12 »

Jeg er overhovedet ikke enig i, at det er op til den enkelte bruger at vurdere hvornår det er snyd. Vi ved jo godt alle sammen hvornår man snyder, og hvornår man ikke gør. Det store spørgsmål er bare, hvor meget den enkelte brugers samvittighed kan holde til.

Jeg har stadig ikke forstået sammenhængen i at det først ikke er op til den enkelte, og at det så bagefter afhænger af folks samvittighed.

Præcis.. Wink

Lidt langsom eller hvad? Wink

--------------------------------

@Mernild

Fint, at man blot kan citere andre..

- men jeg kunne dog stadig godt tænke mig at vide, hvorfor netup Du skrev, at det er noget pjat at snyde? - Og ikke BenMusalho

« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 00:15 af Mernild » Logged

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #42: 09 Dec 2008, 00:20 »

Hvorfor er det noget pjat at snyde??

Hehe jaa ligesom med alle andre spil ser jeg snyd som en ERKENDELSE af man ikke er god nok til at gøre det uden.. Derudover tager det så meget fra spillet at man snyder, men what the hell gider sgu ikke blande mig i om andre snyder.. Gider bare heller ikke høre om deres bedrifter inde i glædestråden når de så har snydt..
Det er ingen bedrift for det er noget ALLE kan ..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #43: 09 Dec 2008, 00:29 »

Hehe det var et retorisk spørgsmål Opstemt

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #44: 09 Dec 2008, 00:31 »

Hehe det var et retorisk spørgsmål Opstemt

Haha okay Smiley
Misforstod det lige så Peace

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010