home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1156 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Er det snyd hvis... "Skriftestolen"
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Er det snyd hvis... "Skriftestolen"  (Læst 13853 gange)
umnamename
Lilleputspiller
*

Sv: Er det snyd hvis...
« Svar #15: 08 Dec 2008, 13:32 »

Jeg giver Dig fuldstændig ret.

Og derfor synes jeg at det er fuldstændigt barnligt at bobogol kommer med en så negativ kommentar til den oprettede tråd.
Jeg syntes at den er helt relevant og har et "budskab" for den enkelte bruger.

Kom lige ind i kampen og lad os tænke os om inden vi "sviner" den enkelte bruger til, for at oprette en tråd, omendt at du, som en anden bruger, ikke har noget at bruge denne specifikke tråd til. Den bliver jo ikke oprettet for at spamme dette fora!?
Og det samme gælder hvis en tråd bliver lagt et i et forkert forum, så lad vær med at "svine" brugeren til, fordi den ligger forkert, men fortæl i stedet hvor tråden skal oprettes i stedet, så undgår vi disse såkaldte "forkert placerede tråde" i fremtiden.

Nogle som er helt ueninge i dette synspunkt?

Fuldstændig enig i det du skriver, nogen gange er man næsten nød til at pakke det ind, det man mener, ellers bliver ens indlæg sku slettet!!!

Very nice roman!!

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 08 Dec 2008, 13:33 »

kan vi lige få tråden tilbage på sporet, synes de sidste par beskeder har været lidt væk fra vinduet..

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Er det snyd hvis... "Skriftestolen"
« Svar #17: 08 Dec 2008, 13:37 »

I øvrigt er det diskuteret flere gange her på siden, i diverse tråde om folk der snyder eller ej, samt flere tråde om Scout, Modifier osv.

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=6477.0
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=9923.0
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=6692.0

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #18: 08 Dec 2008, 13:40 »

kan vi lige få tråden tilbage på sporet, synes de sidste par beskeder har været lidt væk fra vinduet..

Jeg synes det er helt iorden at du "spiller dig tilbage til udgangspunktet". Til gengæld, ville jeg (hvis jeg var dig) spille kvartfinalen igen - for at vinde, vel og mærke. Da du ligeså godt kan se hvad det bærer for sig. Jeg ville ikke have moralske kvaler ved at gøre det (Snyd eller ej.)

Echoes, Silence, Patience and Grace

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 08 Dec 2008, 13:42 »

jag tabte 2 - 0 både ude og hjemme.. så ja det er ligesom sidste gang.. heh Opstemt
næste punkt er at få Rafael Sobis og Ederson til klubben igen, den bliver lidt mere vanskelig eftersom ingen er intra i Dehli, Jonson og Holmen i den nye omgang her Skuffet ævv bæv så ikke 100mio i transfers denne gang Skuffet

sneglen2003
Ynglingespiller

« Svar #20: 08 Dec 2008, 13:45 »

I forhold til om det er snyd, er jo noget som Du som enkelt individ afgør.  Wink

Jeg ville nok slette savet, for jeg ville være ked af det, hvis det ikke gik ligeså godt igen, eller havde solgt gamle Thomas R. for 52 mio dkr til Arsenal eller lign.  Grin
Ellers ville jeg måske gemme det så længe, at jeg ikke kunne huske hvordan det var gået.  Wink

Ellers god fornøjelse  crazy

EDIT: SÅ ikke lige det med dine transfers - men super surt.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #21: 08 Dec 2008, 13:51 »

Jeg dropper som regel bare et spil, hvis jeg er så uheldig, at det crasher. Det gør jeg, af den simple årsag, at jeg ser det som snyd, at springe tilbage i tiden, uanset om man så spiller sig til at opnå mere, mindre eller det samme som man opnåede tidligere. Jeg er dog gået over til at køre med autosave en gang om ugen, det får ikke spillet til at køre ret meget langsommere (på min maskine i hvert fald), men til gengæld kan jeg være næsten sikker på højst at miste en enkelt eller to kampe ved crash, så chancen for at jeg ikke mister interessen for spillet er da heldigvis blevet større.

Jeg kan godt lide at spille spillet i sin reneste form, altså efter LLM reglerne (eller i hvert fald noget der minder meget om dem), og det er nok det der gør, at et crash kan ødelægge et spil for mig. Jeg mister simpelthen interessen, fordi der er sket noget unaturligt/urealistisk. Jeg har af og til forsøgt at spille videre på et spil, der har været crashet, men det er meget sjældent, at det ikke ender med at jeg i løbet af meget kort tid bare dropper spillet, og starter helt forfra med et nyt spil.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #22: 08 Dec 2008, 14:16 »

Jeg er overhovedet ikke enig i, at det er op til den enkelte bruger at vurdere hvornår det er snyd. Vi ved jo godt alle sammen hvornår man snyder, og hvornår man ikke gør. Det store spørgsmål er bare, hvor meget den enkelte brugers samvittighed kan holde til.
Jeg brugte engang Genie Scout, og blev på en måde afhængig af det. Jeg kunne ikke hygge mig med et spil hvis ikke jeg vidste hvilke 17-årige talenter som havde en potential ability på over 190. Jeg er heldigvis stoppet med det pjat, og spillet er jo meget sjovere uden diverse hjælpeprogrammer. Ingen tvivl om det. Så kan jeg godt overleve at betale en pose penge til en håndfuld scouts, så længe min glæde ved spillet er i top.
Hvis mit spil var crashet, så ville jeg loade det igen og spille hvorfra jeg sidst havde gemt, som om intet var sket. Jeg ville ikke lade mig selv vinde kampe som jeg havde vundet før, og jeg ville heller ikke tabe kampe som jeg før havde tabt.
Mht. emnets relevans for vores forum, så synes jeg da at emnet er spændende, og lægger op til noget debat.

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 08 Dec 2008, 14:33 »

Jeg er overhovedet ikke enig i, at det er op til den enkelte bruger at vurdere hvornår det er snyd. Vi ved jo godt alle sammen hvornår man snyder, og hvornår man ikke gør. Det store spørgsmål er bare, hvor meget den enkelte brugers samvittighed kan holde til.

Her modsiger du dig slev.. Først er det ikke op til den enkelte, og til sidst er det alligevel op til den enkeltes samvittighed!

Jeg er heldigvis stoppet med det pjat, og spillet er jo meget sjovere uden diverse hjælpeprogrammer. Ingen tvivl om det. Så kan jeg godt overleve at betale en pose penge til en håndfuld scouts, så længe min glæde ved spillet er i top.

Hvorfor er det pjat?

BenMusalho
Gæst

« Svar #24: 08 Dec 2008, 15:00 »

Her modsiger du dig slev.. Først er det ikke op til den enkelte, og til sidst er det alligevel op til den enkeltes samvittighed!

Hvorfor er det pjat?

Jeg tror, han mener, at alle ved, hvornår man snyder, og hvornår man ikke gør, men det er forskelligt fra person til person, hvad ens samvittighed kan holde til.

Det er vel noget pjat at snyde? Hvis man sidder og bruger Modifier til at skaffe spillere, gøre klubbens reputation bedre osv.. Man får langt mere ud af det, hvis man kommer frem til de ting, man ellers ville have snydt sig til, på ærlig vis..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #25: 08 Dec 2008, 15:15 »

Man får langt mere ud af det, hvis man kommer frem til de ting, man ellers ville have snydt sig til, på ærlig vis..

Forkert. DU får langt mere ud af det hvis du gør det sådan, men der er da uden tvivl gamere som får langt mere glæde ud af et spil hvori de snyder.

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 08 Dec 2008, 15:23 »

Der er vel ingen der skal bestemme, om jeg får mere ud af, at snyde?

RiotAct
Ynglingespiller

« Svar #27: 08 Dec 2008, 15:34 »

Det er godt nok plat at beefe på folk fordi de snyder?!

Påtrods af at mange herinde føler sig lidt som 'ægte-trænere', så er det et computerspil!
Når jeg spiller computerspil, gør jeg det for underholdningens skyld!

Jeg snyder generelt meget i mine spil, men har været ligeså glad for de spil jeg ikke har snydt i, som dem jeg har!

Folk nyder forskellige aspekter af FM, men at sige at nogen spiller 'forkert' synes jeg virkelig er fuck'd at sige!!

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #28: 08 Dec 2008, 18:28 »

Hvorfor er det pjat?

Jeg tror, han mener, at alle ved, hvornår man snyder, og hvornår man ikke gør, men det er forskelligt fra person til person, hvad ens samvittighed kan holde til.

Det er vel noget pjat at snyde? Hvis man sidder og bruger Modifier til at skaffe spillere, gøre klubbens reputation bedre osv.. Man får langt mere ud af det, hvis man kommer frem til de ting, man ellers ville have snydt sig til, på ærlig vis..

Tak BenM Smiley
Du vil vist ikke forstå hvad jeg mener bobogol?

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 08 Dec 2008, 18:55 »

@Mernild

Du har stadig ikke svaret på, hvorfor det er noget pjat at snyde?

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010