home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1128 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Er det snyd hvis... "Skriftestolen"
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Er det snyd hvis... "Skriftestolen"  (Læst 13823 gange)
Beee
Førsteholdsspiller

Er det snyd hvis... "Skriftestolen"
« : 08 Dec 2008, 12:29 »

en lille tråd ang. om det man nu sidder og laver er snyd eller ejj i sit manager spil.. hvis folk tør og sige det..

jeg har selv "snydt" på en måde her i dag..
jeg havde spillet en god sæson med Brøndby, bla. kom jeg i kvartfinalen i Uefa cuppen men røg ud der..
Men så F***ede min bærbar op i det så mit spil crashede, men jeg kunne så gendanne mit spil, men kun hvor jeg var nået ½ sæson... og det var da self mega træls...

Så sidder jeg jo og er små sur over alt det jeg har midstet, og det er altså en god sum penge man henter ned der i Uefa cuppen når man nu kommer så langt, i sær hos brøndby/et hvilket som helst sas liga hold..

og så kommer mit spørgsmål: Er det at snyd eller i orden at man "snyder" sig til en sejr for at komme samme sted som sidst, jeg snød mod Werder bremen og og vandt bagefter på ærligt hvis mod everton, og er klar til Kvartfinalen igen, men mod en dårligere modstaner, og mulighed for en Semifanel plads ligepludselig..
Hvad siger i ?
« Seneste Redigering: 08 Dec 2008, 13:35 af Beee » Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller

Sv: Er det snyd hvis...
« Svar #1: 08 Dec 2008, 12:35 »

Synes ikke det er snyd på den måde.

Jeg sad i min første kamp med Man City og havde gemt inden kamp. Jeg fik 4 skader (Robinho og Elano var en af dem), Robinho blev skadet i 8 måneder. Jeg mistede lidt lysten der, og gik så ind og hentede spillet og gik på ferie i kampen og spillede uafgjort.

Er det for meget snyd? (Jeg ved det er lidt snyd) Men er det for meget?

Skal siges, at robinho var den største grund til at jeg valgte at spille med City.  Peace

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #2: 08 Dec 2008, 12:36 »

Altså nu når du har "snydt" dig til den plads du havde før, så vil jeg da mene du skal ryge ud i kvartfinalen som sidst.

SoAP
Gæst

« Svar #3: 08 Dec 2008, 12:37 »

Jeg ved ikke om det er snyd. Men hvis det skete for mig, så ville jeg nok vente lidt med at spille på savet i et stykke tid, pga. foragelse.

Derefter når jeh begyndte igen, ville jeg bare tage den derfra, altså den halve sæson, og se hvad der sker, fremfor at organisere det sådan at det bliver de samme resultater. Smiley

SoAP
Gæst

« Svar #4: 08 Dec 2008, 12:38 »

Synes ikke det er snyd på den måde.

Jeg sad i min første kamp med Man City og havde gemt inden kamp. Jeg fik 4 skader (Robinho og Elano var en af dem), Robinho blev skadet i 8 måneder. Jeg mistede lidt lysten der, og gik så ind og hentede spillet og gik på ferie i kampen og spillede uafgjort.

Er det for meget snyd? (Jeg ved det er lidt snyd) Men er det for meget?

Skal siges, at robinho var den største grund til at jeg valgte at spille med City.  Peace

Det er da klart snyd Peace

du ændre det sådan at manden ikke er skadet

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 08 Dec 2008, 12:40 »

Ja du har nok ret. Har også mistet lidt lysten til savet nu..  Ubeslutsom

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 08 Dec 2008, 12:43 »

Altså nu når du har "snydt" dig til den plads du havde før, så vil jeg da mene du skal ryge ud i kvartfinalen som sidst.

det var også min første tanke nemlig.. jeg har ikke valgt at spille kampen endnu.. for hvis jeg nu går hen og vinder, går videre osv, så er det jo netop at jeg går over til rigtigt at snyde, på en måde..
men samtidigt tænker man jo også hvor fedt det kunne være hvis du så på lovligt vis kunne komme i semifinalen..
men den må jeg lige tænke lidt over.. hælder mest til at ikke skulle gå vidre..

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 08 Dec 2008, 12:49 »

Hvorfor dog oprette emner, og spørger folk, om "...." er snyd?

Det er da helt op til folk selv, hvordan de vil spille spillet.. Hvis folk genstarter spillet, efter hvert nederlag, og på den måde vinder samtlige kampe i sæsonen, er det helt fint, og op til folk selv..

Der er ingen retningslinjer til hvordan man spiller FM, og det er op til folk selv..

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 08 Dec 2008, 12:53 »

Ja, men det er da stadig meget godt, at hører folks mening om det.  Thumbs Up

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9: 08 Dec 2008, 12:56 »

Hvorfor dog oprette emner, og spørger folk, om "...." er snyd?

Det er da helt op til folk selv, hvordan de vil spille spillet.. Hvis folk genstarter spillet, efter hvert nederlag, og på den måde vinder samtlige kampe i sæsonen, er det helt fint, og op til folk selv..

Der er ingen retningslinjer til hvordan man spiller FM, og det er op til folk selv..

Der findes naturligvis ingen retningslinjer for hvad der er "snyd" og hvad der ikke er "snyd". Det er som sådan op til en selv, hvad man finder moralsk korrekt. Hvis du synes at det er okay, at modificere dig frem til kvartfinalen og prøve igen, må det være op til den enkelte om det er i orden.

Til gengæld synes jeg det er helt i orden at han opretter tråden, da han både lægger op til debat om et relevant emne, men også gør det i en FM-relateret facon. Hvis der ikke skulle være plads til en tråd som denne, må vi snart se guidelines for hvornår man må oprette tråde.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 08 Dec 2008, 13:02 »

Der findes naturligvis ingen retningslinjer for hvad der er "snyd" og hvad der ikke er "snyd". Det er som sådan op til en selv, hvad man finder moralsk korrekt. Hvis du synes at det er okay, at modificere dig frem til kvartfinalen og prøve igen, må det være op til den enkelte om det er i orden.

Til gengæld synes jeg det er helt i orden at han opretter tråden, da han både lægger op til debat om et relevant emne, men også gør det i en FM-relateret facon. Hvis der ikke skulle være plads til en tråd som denne, må vi snart se guidelines for hvornår man må oprette tråde.

Ja tak!

sneglen2003
Ynglingespiller

« Svar #11: 08 Dec 2008, 13:11 »

Jeg giver Dig fuldstændig ret.

Og derfor synes jeg at det er fuldstændigt barnligt at bobogol kommer med en så negativ kommentar til den oprettede tråd.
Jeg syntes at den er helt relevant og har et "budskab" for den enkelte bruger.

Kom lige ind i kampen og lad os tænke os om inden vi "sviner" den enkelte bruger til, for at oprette en tråd, omendt at du, som en anden bruger, ikke har noget at bruge denne specifikke tråd til. Den bliver jo ikke oprettet for at spamme dette fora!?
Og det samme gælder hvis en tråd bliver lagt et i et forkert forum, så lad vær med at "svine" brugeren til, fordi den ligger forkert, men fortæl i stedet hvor tråden skal oprettes i stedet, så undgår vi disse såkaldte "forkert placerede tråde" i fremtiden.

Nogle som er helt ueninge i dette synspunkt?

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 08 Dec 2008, 13:18 »

Jeg kan nu ikke se det "barnlige" i mit indlæg? Jeg stiller blot spørgsmålstegn ved hvad forfatteren vil opnå... Jeg må stille mig undrende til, hvor du mener, at jeg "sviner" den pågældende bruger..

Jeg synes da tværtimod, at jeg besvarer Beee's spørgsmål fint, ved at pointere at snyd er individuelt, og at Beee og andre skal spille som de har lyst, og være fløjtende ligeglade med, hvad folk mener om deres spil...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 08 Dec 2008, 13:19 »

Lad os lige få et par ting på det rene.

1. Tråden her har selvfølgelig sin eksistensberettigel se, og jeg tror egentlig bobogols indlæg bare var et udtryk for hans mening om at det er op til folk selv hvordan man spiller spillet. Derfor kan vi jo stadig godt debattere hvad de enkelte mener er snyd.

2. Med mindre der er nogen der har slettet indlæg, er der vist ikke nogen der er blevet svinet til.

3. Denne tråd skal ikke bruges til at diskutere oprettelser af tråde, forkerte forum osv.

DavidMadsen
Manager

« Svar #14: 08 Dec 2008, 13:29 »

Robinho spiller af H til i mit City save Skuffet .
Til gengæld gør Huntelaar det langt over evne Thumbs Up

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010