home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1196 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Rygter
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: Rygter  (Læst 259967 gange)
aikon
Ynglingespiller

Sv: Rygter
« Svar #870: 13 Maj 2008, 12:39 »

Tror mere på klubber som

Valencia der skal have rettet op efter en miserabel sæson.
Barcelona hvis de endelig er blevet træt af Valdes udsving.
Milan med alt respekt for Kalac & Dida, så mangler de en klasse målmand.
Bayern München der måske ikke tror helt på Rensing alligevel.
ja det helt sikkert også nogen gode bud, Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #871: 13 Maj 2008, 12:41 »

ja det helt sikkert også nogen gode bud, Smiley

Kunne være rart hvis vi (Milan) købte ham. samt en bomber.  Smiley

It's all, part of the plan.

aikon
Ynglingespiller

« Svar #872: 13 Maj 2008, 12:44 »

Kunne være rart hvis vi (Milan) købte ham. samt en bomber.  Smiley
ja men i har jo inzaghi, den evige bomber , han er super lige for tiden, hva ang cech så tror jeg han vælger at blive i england

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #873: 13 Maj 2008, 12:51 »

ja men i har jo inzaghi, den evige bomber , han er super lige for tiden, hva ang cech så tror jeg han vælger at blive i england

inzaghi duer sku ikke i forhold til drogba, villa, torres, rooney, tevez, zlatan, osv. de er en helt anden klasse, mener jeg. og sådan en spiller mangler Milan siden salget af mit idol Andriy Shevchenko.

og det kan godt være.. men de mangler stadig en målmand, så det ville være fint hvis det var.

aikon
Ynglingespiller

« Svar #874: 13 Maj 2008, 12:57 »

inzaghi duer sku ikke i forhold til drogba, villa, torres, rooney, tevez, zlatan, osv. de er en helt anden klasse, mener jeg. og sådan en spiller mangler Milan siden salget af mit idol Andriy Shevchenko.

og det kan godt være.. men de mangler stadig en målmand, så det ville være fint hvis det var.
ja det har du ret i, jeg syntes milan har manglet en god målmand de seneste år. dida, været meget svingende.

aikon
Ynglingespiller

« Svar #875: 13 Maj 2008, 13:00 »

hva der egentlig blevet af gilardino, syntes ikke man har hørt noget til ham i meget meget lang tid, har han været skadet? (følger ikke så meget med i italiensk bold )

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #876: 13 Maj 2008, 13:03 »

hva der egentlig blevet af gilardino, syntes ikke man har hørt noget til ham i meget meget lang tid, har han været skadet? (følger ikke så meget med i italiensk bold )

jeg mener han har været skadet pt, ja, men hæng mig ikke op på det. men jeg synes nu også han har været et flop, og ikke den bomber vi håbede, for han var jo syg i parma. han skal ud.

aikon
Ynglingespiller

« Svar #877: 13 Maj 2008, 13:12 »

jeg mener han har været skadet pt, ja, men hæng mig ikke op på det. men jeg synes nu også han har været et flop, og ikke den bomber vi håbede, for han var jo syg i parma. han skal ud.
ja jeg syntes heller ikke han har været, sindsyg god, for som du selv skrev var han for vild i parma, men ham borrielo, er han ikke udlejet fra milan ? kan jo være han kan forsætte sin målstime for milan i næste sæson

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #878: 13 Maj 2008, 13:15 »

ja jeg syntes heller ikke han har været, sindsyg god, for som du selv skrev var han for vild i parma, men ham borrielo, er han ikke udlejet fra milan ? kan jo være han kan forsætte sin målstime for milan i næste sæson

ja det var han.. men ikke mere :s..

jo det er han, men igen, tror sku ikke på han har samme klasse som de herrer jeg nævnte før, og det mangler de!  Huh

aikon
Ynglingespiller

« Svar #879: 13 Maj 2008, 13:24 »

ja det var han.. men ikke mere :s..

jo det er han, men igen, tror sku ikke på han har samme klasse som de herrer jeg nævnte før, og det mangler de!  Huh
nej men syntes tit at når store stjerner kommer til andre stor klubber falder de lidt af på den, ved godt en spiller som torres har klaret sig over alt for ventning, men man kan også se de kan gå ligesom henry, tror de skal satse lidt på egne spillere Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #880: 13 Maj 2008, 13:27 »

nej men syntes tit at når store stjerner kommer til andre stor klubber falder de lidt af på den, ved godt en spiller som torres har klaret sig over alt for ventning, men man kan også se de kan gå ligesom henry, tror de skal satse lidt på egne spillere Smiley

tjae. det kommer mere an på om spilleren passer til den klub han kommer til. dét gør henry ikke  Wink og derfor ryger han nok også til sommer, sammen med en bunke andre fra Barca. De skal købe en spiller som passer til Milan og måden de spiller på, en type som Shevchenko, som passede perfekt til dem. Det gør Gilar ikke, og derfor skal han ud.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #881: 13 Maj 2008, 13:35 »

men egne spillere er selvfølgelig også godt, og Milan har sikkert mange talenter  Wink

aikon
Ynglingespiller

« Svar #882: 13 Maj 2008, 13:37 »

tjae. det kommer mere an på om spilleren passer til den klub han kommer til. dét gør henry ikke  Wink og derfor ryger han nok også til sommer, sammen med en bunke andre fra Barca. De skal købe en spiller som passer til Milan og måden de spiller på, en type som Shevchenko, som passede perfekt til dem. Det gør Gilar ikke, og derfor skal han ud.
men må indrømme, jeg syntes det var en KÆMPE fejl af milan og sælge sheva, men det jo også svært  når de  siger nej til en masse millioner kr. men det derfor jeg HADER chelsea, de køber og køber, fordi de har en masse penge, og ødelægger nogen store stjerner, , syntes de har ødelagt sheva, ballack, maluda, whright philips. desværre

aikon
Ynglingespiller

« Svar #883: 13 Maj 2008, 13:39 »

men egne spillere er selvfølgelig også godt, og Milan har sikkert mange talenter  Wink
ingen tvivl om de har det, savner bare der kommer et kæmpe talent fra dem , ligesom bojan fra barca og balotelli fra inter Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #884: 13 Maj 2008, 13:40 »

men må indrømme, jeg syntes det var en KÆMPE fejl af milan og sælge sheva, men det jo også svært  når de  siger nej til en masse millioner kr. men det derfor jeg HADER chelsea, de køber og køber, fordi de har en masse penge, og ødelægger nogen store stjerner, , syntes de har ødelagt sheva, ballack, maluda, whright philips. desværre

Ja, de skulle aldrig have gjort det. Blev så sur og ked af det.. hader dem. og de gør det jo altid som du også siger.
han skulle være blevet hvor han hørte til Smiley

Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010