|
Don Abramovich
|
|
Kan kun give dig ret. Raul er symbolet på Real. Raul skal blive i Real til han stopper  Han stopper aldrig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
handianden
|
|
Han stopper aldrig  Det kunne der selvfølgelig være noget om  Men så skal han blive i Real resten af hans live 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Det kunne der selvfølgelig være noget om  Men så skal han blive i Real resten af hans live  Ja! Og når han dør så genopstår han bare 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
handianden
|
|
Ja! Og når han dør så genopstår han bare  Ja han bliver bare ved og ved og ved 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Ja han bliver bare ved og ved og ved  Godt der er flere med de samme meninger 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Søndagens rygtebørs
Søndagens rygter.
Michael Owen fra Newcastle til Man. United Kilde: Diverse Sandsynlighed: Under middel
Franck Ribery fra Marseille til Arsenal Kilde: Sunday Mirror Sandsynlighed: Middel
Nigel Reo-Coker fra West Ham til Tottenham Kilde: The People Sandsynlighed: Middel
Daniel Alves fra Sevilla til Arsenal/Liverpool Kilde: News of the World Sandsynlighed: Middel
Owen Hargreaves fra Bayern München til Man. United Kilde: News of the World Sandsynlighed: Middel
(af Sportenkort.dk)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Søndagens rygtebørs
Søndagens rygter.
Michael Owen fra Newcastle til Man. United Kilde: Diverse Sandsynlighed: Under middel
Franck Ribery fra Marseille til Arsenal Kilde: Sunday Mirror Sandsynlighed: Middel
Nigel Reo-Coker fra West Ham til Tottenham Kilde: The People Sandsynlighed: Middel
Daniel Alves fra Sevilla til Arsenal/Liverpool Kilde: News of the World Sandsynlighed: Middel
Owen Hargreaves fra Bayern München til Man. United Kilde: News of the World Sandsynlighed: Middel
(af Sportenkort.dk)
1. Usandsynligt.. Kan ikke se hvad de skulle med ham? 2. Tjae, tjoe.. Han er jo ikke dårlig og heller ikke gammel.. 3. Hmmm.. Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige..? 4. Han har længe været rygtet på vej væk fra Sevilla, og indtil videre er der ikke sket det helt store. 5. - Og ligeså her. Eneste forskel, var at forhandlingerne brød sammen i sin tid, så vidt jeg husker..  Kerm - Uden nogen mening lige PT!
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
3. Hmmm.. Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige..?
Reo-Coker har vidst selv udtalt, at han vil væk fra The Hammers  Z43 - Som håber Reo-Coker bliver 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Onsdagens rygtebørs
Michael Jakobsen fra AaB til Olympiakos Kilde: Ekstra Bladet Sandsynlighed: Under middel
Owen Hargreaves fra Bayern München til Manchester United Kilde: Diverse Sandsynlighed: Middel
Simao Sabrosa fra Benfica til Liverpool Kilde: Daily Mail Sandsynlighed: Under middel
Charles N'Zogbia væk fra Newcastle Kilde: Diverse Sandsynlighed: Høj
Yossi Benayoun fra West Ham til Tottenham/Liverpool Kilde: Daily Mirror Sandsynlighed: Under middel
Diomansy Kamara fra West Bromwich til Everton Kilde: Daily Mail Sandsynlighed: Middel
Jürgen Klinsmann, manager i Chelsea Kilde: The Sun Sandsynlighed: Lav
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
peter
Lilleputspiller
|
|
Gad godt at se C.Rnaldo i Real Madrid 
|
|
|
|
|
|
Hej har i nogen god i dieer til indkøb med Liverpool FC
|
|
|
|
|
philipo
|
|
Gad godt at se C.Rnaldo i Real Madrid  Det ville være årets bommert. For vil ikke se endnu en med SÅ stort et talent gå til spilde. Det ville være så synd for C. Ronaldo
|
|
|
|
|
|
Xbox 360: iphilipoxbox PS3: iphilipo
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Gad godt at se C.Rnaldo i Real Madrid  Chancerne er vel ca. 0,000001 %, eftersom han netop har underskrevet ny kontrakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inex
|
|
Tevez skal væk fra engelsk fodbold, lad ham komme til spansk fodbold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|