home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1263 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Rygter
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: Rygter  (Læst 259818 gange)
Batigol
Manager

Sv: Rygter
« Svar #1035: 24 Jun 2008, 14:03 »

Nej, nej! Det håber jeg godt nok ikke! Han er jo ikke ligefrem den angriber som scorer flest mål.. Mildt sagt, så NEJ TAK Cool

Det forstår jeg ærligt talt ikke. Han har haft en fantastisk sæson, intet mindre. Han har været så utroligt målfårlig. 22 mål, lyder ganske rigtigt ikke som det helt vilde, sammenlignet med Ronaldo's 32, men der er altså også flere klasser i forskel på deres respektive hold. Mark Hughes gjorde sig virkelig et succeskøb i Roque, og jeg er slet ikke i tvivl om at han ville gøre sig godt i Arsenal. Thumbs Up

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Chakana
Manager

« Svar #1036: 24 Jun 2008, 14:11 »

Det forstår jeg ærligt talt ikke. Han har haft en fantastisk sæson, intet mindre. Han har været så utroligt målfårlig. 22 mål, lyder ganske rigtigt ikke som det helt vilde, sammenlignet med Ronaldo's 32, men der er altså også flere klasser i forskel på deres respektive hold. Mark Hughes gjorde sig virkelig et succeskøb i Roque, og jeg er slet ikke i tvivl om at han ville gøre sig godt i Arsenal. Thumbs Up

Nu får vi at se. Du har ret i at 22 mål er godt, og så endda for Blackburn. Men Wenger skal nok få fingrene i ham, hvis han ser mål i ham Wink Wenger er nærmest Arsenals talentspejder, og er fantastisk til at se potentiale i spillere.  Smiley

Arsenal Football Club

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1037: 24 Jun 2008, 14:14 »

Emmanuel Adebayor fra Arsenal til AC Milan
Kilde: The Star
Sandsynlighed: Under middel
Note: Arsenal vil ikke af med togoleseren.

^Han skal ingen stedet hen
Jo, måske til AC Milan som der står funny crazy.

Chakana
Manager

« Svar #1038: 24 Jun 2008, 14:25 »

Jo, måske til AC Milan som der står funny crazy.

Busted  Opstemt

Arsenal Football Club

Batigol
Manager

« Svar #1039: 24 Jun 2008, 14:36 »

Nu får vi at se. Du har ret i at 22 mål er godt, og så endda for Blackburn. Men Wenger skal nok få fingrene i ham, hvis han ser mål i ham Wink Wenger er nærmest Arsenals talentspejder, og er fantastisk til at se potentiale i spillere.  Smiley

Så sandt, som det er sagt Thumbs Up

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Chakana
Manager

« Svar #1040: 24 Jun 2008, 14:51 »

Så sandt, som det er sagt Thumbs Up

Tak for det  Smiley

Arsenal Football Club

Zone 43
Manager

« Svar #1041: 25 Jun 2008, 12:03 »

Daniel Güiza fra Mallorca til Arsenal
Kilde: Daily Mail
Sandsynlighed: Middel
Note: Den spanske angriber skulle fungere som erstatning hvis Emmanuel Adebayor bliver solgt.

Aaron Lennon og Michael Dawson fra Tottenham til Newcastel
Kilde: Daily Mirror
Note: Newcastle skulle være interesseret i at tilknytte de to englændere til truppen.

Gregory Coupet fra Lyon til Atl. Madrid
Kilde: L'Equipe
Sandsynlighed: Over middel
Note: Transferen skulle stortset være på plads og et skifte forventes offentliggjort snarest.

Edit:

Carlos Alberto fra Werder Bremen skulle være på vej til Inter Grin
« Seneste Redigering: 25 Jun 2008, 12:05 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #1042: 25 Jun 2008, 13:28 »

Jon Dahl skulle være på vej tilbage til Feyenoord fra Villarreal, og så skulle OB have tilbudt Bergvold en kontrakt..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Djævlen
Gæst

« Svar #1043: 25 Jun 2008, 14:16 »

[quote author=Zone 43 link=topic=1846.msg444394#msg444394 date=1214388228
Edit:

Carlos Alberto fra Werder Bremen skulle være på vej til Inter Grin
Citat

1) Jeg kan ikke se det sjove i det her. Carlos Alberto er en super god spiller, og da han spillede under Mourinho, var han en af profilerne på det Porto hold, der vandt CL. Hvis nogen kan få ham tilbage på rette vej, så må det da være Mourinho.

2) Mourinho har blot udtalt, at det er synd at se et talent som Carlos Alberto floppe i den stil som han gør.. det tolkede Carlos Alberto som en kærlighedserklæring, og straks var han meget beæret over interessen fra Inter. Smiley link.

Zone 43
Manager

« Svar #1044: 25 Jun 2008, 18:12 »

Hvis han var super god, ville han slå til uanset, hvilken klub han har og vil optræde for, og det har han ikke i Bremen. Ikke tvivl om, at han har talentet til noget stort og kan han blive solgt for en fornuftig pris, så siger jeg bare sælg. Smiley

Nyeste rygte: Quaresma tæt på Inter. Det er set på en blog, så ved ikke, hvor seriøst det skal tages Opstemt

- Daniel Agger.

søgaard
Gæst

« Svar #1045: 25 Jun 2008, 18:14 »

Nyeste rygte: Quaresma tæt på Inter. Det er set på en blog, så ved ikke, hvor seriøst det skal tages Opstemt
Det står dog også her, så lidt hold er der måske i det : http://www.bold.dk/nyt/?vis=85536

Djævlen
Gæst

« Svar #1046: 25 Jun 2008, 18:19 »

Hvis han var super god, ville han slå til uanset, hvilken klub han har og vil optræde for, og det har han ikke i Bremen. Ikke tvivl om, at han har talentet til noget stort og kan han blive solgt for en fornuftig pris, så siger jeg bare sælg. Smiley

Han ER super god. At han ikke har gjort det godt i Werder kan skyldes mange ting - fx en stil, der slet ikke passer til ham. Se fx Henry.. At han skal blive solgt for en fornuftig pris, er jo fint nok, men ligefrem at grine af at han bliver rygtet til Inter, forstår jeg ikke. Jeg er sikker på han vil blive en gevinst for dem.

Zone 43
Manager

« Svar #1047: 25 Jun 2008, 18:39 »

Jeg er ikke enig i, at han super god lige her og nu, men ellers er jeg enig Smiley

- Daniel Agger.

MLL
Manager

« Svar #1048: 26 Jun 2008, 02:06 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85552

Det skulle være meget tæt på en afklaring

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

« Svar #1049: 26 Jun 2008, 11:52 »

Mario Gomez fra Stuttgart til Arsenal
Note: Men også den tyske landsholdsangriber kan være en mulig løsning for Arsenal-manager Arsene Wenger.

Wesley Sneijder fra Real Madrid til Man. Utd.
Kilde: Diverse
Sandsynlighed: Lav
Note: Offensiv-spilleren afviser på sin hjemmeside, at han skal indgå i en handel, der sender Cristiano Ronaldo den anden vej.

David Bentley fra Blackburn til Tottenham
Note: Spurs vil tilbyde ca. 150 mio. kr. plus den hurtige kantspiller Aaron Lennon.

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010