|
|
|
Barfoed91
Gæst
|
|
Damn... Glemte det totalt... men er med igen fra næste runde af!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Resultater - 8. runde Hulls holdopstilling til kampen mod WBA var som følger:
Matt Duke Andy Dawson Bernard Mendy Sam Ricketts Michael Turner Kamil Zayatte Ian Ashbee Dean Marney Kevin Kilbane Richard Garcia Craig Fagan
- og endnu engang var det ALT for svært at gætte!
Rundens topscorer blev chelsea-4ever med med sølle 8 point!
Stillingen efter 8. runde:1. 89 point - Hawk1nZ 2. 88 point - Zone 43 3. 81 point - chelsea-4ever 4. 75 point - jakob91 4. 75 point - kie 6. 74 point - alek9000 7. 73 point - Zeptor 8. 57 point - kasperbp12 9. 41 point - Nehmo 10. 33 point - Metsu1 11. 24 point - Sej007 11. 24 point - Nistelrooyen 13. 23 point - United-styrer 14. 21 point - AFC 15. 19 point - Bave 15. 19 point - Barfoed91 17. 15 point - MSS 17. 15 point - ZiDaNe5 17. 15 point - Marc2705 20. 10 point - John Spurs 20. 10 point - Tumle3175 22. 9 point - LAge 22. 9 point - thomasmoll 24. 8 point - Cencur 24. 8 point - maxwell 24. 8 point - The Captain 24. 8 point - Roslev3 24. 8 point - Woodfarm 24. 8 point - Crazy-poul 30. 7 point - Virenque 30. 7 point - Morientes 9. runde kommer op i morgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
9. rundeI 9. runde er holdet Liverpool, og du skal gætte hvilke spillere der er i startopstillingen til denne kamp:Portsmouth - Liverpool Lørdag 7. februar 2009 kl. 18:30 Deadlinen i denne uge bliver altså:Fredag 6. februar 2009 kl. 18:30 Bud indgivet efter denne frist vil ikke tælle med i runden.
Alle bud bedes indsendt via pb til g00n, og man er naturligvis velkommen til at være med selvom man har misset tidligere runder - god fornøjelse!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Hehe, det bliver jo stort set umuligt at gætte det... Benitez har kun 4 sikre, resten er jo umulige at gætte  Glæder mig til at se resultatet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Ja, den bliver svær. Nu skulle jeg meget gerne have sendt mit bud, omend jeg ikke tror det udmønter sig i mange point! Jeg er fuldstændig blank hvad Rafael Benitez angår.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Jah, alle runder kan jo ikke være lige nemme - som vi også så med Hull i sidste runde! Men der skulle da gerne være nogen herinde som har mere forstand på Liverpool end på Hull  ...og godt at se et bud fra dig NH  Om jeg er ekspert vil jeg lade andre bedømme, men jeg følger da klubben forholdsvis tæt... Men selv om man gør det er det meget sjældent at man kan gætte opstillingen alligevel... og jeg ved at folk der følger klubben meget tættere end mig også har meget svært ved det  Så noget af en opgave du har givet folk her 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barfoed91
Gæst
|
|
Ja... tror jeg får like... 3 - 4 point... synes den var svær denne omgang...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Hmm glemte vist lige at smide første reminder i går, så det gør jeg nu i stedet! Der er stadig mange der mangler at indsende deres bud så bare se at komme i gang! Jeg regner med at smide sidste reminder omkring en time før deadline... hvis jeg husker det... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Jamen det er kun godt - så kan det være vi kan få vristet bettebror fra førstepladsen!  Nej jeg har fundet den helt rigtige opstilling denne gang!
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Sidste reminder! Der er kun 25 minutter til deadline, og adskillige som er med i toppen har ikke indsendt deres bud endnu! FINGEREN UD GUTTER! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Kan man godt prøve selv om man ikke har været med endnu?? Jeg tror jeg har en iden om en opstilling... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Det kan du godt, ja. Det vil heller ikke være tosset med endnu en konkurrant(stav), at slå ;-)
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|