home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 578 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Den bedste spiller i FM09?
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Den bedste spiller i FM09?  (Læst 18424 gange)
Mart
Ynglingespiller

Sv: Den bedste spiller i FM09?
« Svar #45: 30 Dec 2008, 16:54 »

Franco :

SoAP
Gæst

« Svar #46: 30 Dec 2008, 17:01 »

Beckham er jo overdrevet vild i 09 haha

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #47: 31 Dec 2008, 09:05 »

Franco :

Hvad er det der er saa vildt ved ham? det faktum at han kun er 18 aar gammel eller?

ptrN
Manager

« Svar #48: 08 Jan 2009, 17:23 »

Hvad er det der er saa vildt ved ham? det faktum at han kun er 18 aar gammel eller?
Spil med ham i et par sæsoner, og find ud af det. Han udvikler sig ekstremt godt.

welbz is dat guy

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #49: 08 Jan 2009, 18:02 »

Lad dog være med at ødelægge spillet for andre ved at sige, hvad diverse spillere har som maximumpotentiale.

Helt enig bare fordi nogen ikke kan spille uden af synde, skal de ikke ødelægge det for os som ikke fatte hvad de snakker om.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #50: 08 Jan 2009, 18:27 »

Nu tror jeg at de fleste spillere herinde bruger scouten som supplement til deres spil og dermed allerede er klar over at disse 3 spillere er blandt de bedste - desuden kommer det nok heller ikke som nogen overraskelse for nogen at netop C. Ronaldo, KaKa og Messi er blandt verdens bedste spillere pt og dermed ogsaa i spillet. Om de har 190, 180 eller 195 aendrer jo ikke paa det... spoergsmaalet er saa om man har raad til disse spillere alligevel  Smiley

Det tror du de fleste gør eller hvad? Det tør jeg godt vædde med at du ikke har ret i.
Jeg tror ikke på at "de fleste" bruger penge på et spil for derefter at tage glæden fra det med det samme. Men ja, der er vel mange af de knap så erfarne FM-spillere som bruger scout. Men langt de fleste af de faste brugere her på fmf kan godt finde ud af at sende 7 talentspejdere ud i hverdenm og det er også en fantastisk følelse at kunne lave et tilfredsstillende nik med hovedet når man ser at det talent man hentede som 16 årig har udviklet sig til at blive en klassespiller..

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 08 Jan 2009, 18:59 »

Det tror du de fleste gør eller hvad? Det tør jeg godt vædde med at du ikke har ret i.
Jeg tror ikke på at "de fleste" bruger penge på et spil for derefter at tage glæden fra det med det samme. Men ja, der er vel mange af de knap så erfarne FM-spillere som bruger scout. Men langt de fleste af de faste brugere her på fmf kan godt finde ud af at sende 7 talentspejdere ud i hverdenm og det er også en fantastisk følelse at kunne lave et tilfredsstillende nik med hovedet når man ser at det talent man hentede som 16 årig har udviklet sig til at blive en klassespiller..

Jeg er nu selv en af de garvede og har altid brugt scout som et supplement. Men jeg er frisk paa at se hvad brugerne herinde goer, saa jeg har lavet en afstemning for at finde svaret  Smiley

Link: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=19187.0

Gaa ind og smid din stemme  Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 09 Jan 2009, 10:41 »

Jeg har købt Dario Srna til min højre kant - jeg spiller med Chelsea - han er en klasse spiller  Opstemt. Tangerer man-of-the-match hver kamp. Det gode ved ham er også at han kan spille så mange positioner ganske udemærket: venstre back, wingback, midtbane og de samme positioner i højre  Thumbs Up. Jeg har haft stor succes med at starte med Joe Cole på højre midtbane og spille Dario Srna på højre back. Hvis Joe har en off dag, så skifter jeg ham ud med Bosingwa, rykker Srna op på højre midtbane og spiller Bosingwa på højre back. Det kan klart anbefales  Cool

Her er en screenshot af Srna, saa i selv kan se hvor sindsyg godt han goer det  Opstemt

Som i kan se har jeg spillet ham i 42 kampe fra start, 3 indskiftninger - han har spillet primaert paa AMR, men ogsaa paa DR/WBR. I de 45 kampe har han lavet 5 maal og 18 assists  Opstemt. Han er den der har lavet klart flest assists i premier league i aar  Grin Hans snit for i aar er indtil videre 7.21 (7.24 i leaguen alene)
« Seneste Redigering: 09 Jan 2009, 10:44 af mama99ai » Logged

alek9000
Manager

« Svar #53: 09 Jan 2009, 10:44 »

Bruger du ikke også hjørnesparkstaktikk en? Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #54: 09 Jan 2009, 11:04 »

Var det et spg til mig?

Jo jeg goer - og mange af hans assists er da ogsaa paa hjoernespark, men hans 20 i crossing og 18 i passing goer ham til en klasse hoejre offensiv kant. Er i mine oejne klart spillets bedste spiller.

alek9000
Manager

« Svar #55: 09 Jan 2009, 11:12 »

Var det et spg til mig?

Jo jeg goer - og mange af hans assists er da ogsaa paa hjoernespark, men hans 20 i crossing og 18 i passing goer ham til en klasse hoejre offensiv kant. Er i mine oejne klart spillets bedste spiller.
Ja det var til dig.

Men ja, han er en dejlig spiller at have, og så er han ikke dyr.

sindsygt
Gæst

« Svar #56: 24 Jan 2009, 22:57 »

Bedste målmand Den bedste målmand i spillet vil jeg nok sige er Buffon. Buffon er en klasse spiller lige fra starten, og man ved at han kan holde i hvert fald en 3-5 år endnu. Så Buffon er altid en sikker investering/startspilelr.
Bedste forsvarer Igen skal vi til Juventus. Jeg vil sige at det er Giorgio Chillini. Han har nogle vildt syge tekniske stats, og nogle rigtig sindsyge stats på det mentale plan. Han er virkelig en klasse spiller på 23 (fra start), som kan erhverves for ca 170 mio... Han er dog skadet i de første 3 måneder, så man kan ikke købe ham fra start, fordi han ikke består lægetjekket.
Bedste midtbane På midtbanen er det meget lige. Der vil jeg nok dele det op i "afdelinger". På den højre midtbane, og der både Cristiano Ronaldo og Lionel Messi. De har begge 2 fantastiske stats, hvor Ronaldo mere er en humørspiller end Messi er. Jeg synes at Messi er den mest stabile af dem. Man kan så også træne Ronaldo op som boksspiller, og så bomber han for vildt.
På den centrale midt, er der både en Xavi der altid gør det fantastisk, så er der unge Cesc Fabregas, der altid er habil for en god indsats på midtbanen. Så er der også en af "darlingerne"  herinde på FmF, Miguel Veloso. De 3 spillere er virkelig nogle som jeg synes giver spillet meget realistik.
Den venstre midtbane skal vi nok enten til Italien eller Tyskland. Ronaldinho eller Ribery. De 2 har nogle meget fine stats, og kan begge bruges både i højre og venstre side.
Boksspiller Der er virkelig mange gode boksspillere i FM 09. Bare i Spanien findes spillere som Aguero, Eto´o, Henry, Huntelaar(kommer til R. Madrid), Villa, og mange flere endnu. Der er virkelig mange klasse boksspillere i FM. En god gave fra Siga games.
Og så skal Srna heller ikke gemmes, men han spiller jo både i højre og venstre side, så vidste ikke lige hvor jeg skulle placere ham Smiley

Det var bare min mening om spillets bedste...
« Seneste Redigering: 24 Jan 2009, 23:00 af sindsygt » Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010