home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spillet kører langsomt, nogle gange
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spillet kører langsomt, nogle gange  (Læst 1196 gange)
pasj
Juniorspiller
**

Spillet kører langsomt, nogle gange
« : 13 Okt 2005, 18:45 »

Jeg har en del problemer med mit manager.. Jeg synes det kører mildest talt elendigt.. Nogle gange når det er det eneste der er startet kører det MEGET langsomt... Så kan jeg åbne et browservindue og tabbe over i manager igen, hvor det så kører med den rigtige hastighed. For når den ikke kører lagger det meget og man skal som regel trykke to gange før den reagerer... Det er lidt weird synes jeg...

Mit system:

Pentium 3.0 NW
1024 Kingston PC3200
Kører spillet på en raptor, som også kører som systemdisk.
og så et radeon9600pro, men det er jo ikke vigtigt Smiley

Nogen der har en løsning?

torkR
Førsteholdsspiller

Sv: Spillet kører langsomt, nogle gange
« Svar #1: 13 Okt 2005, 18:52 »

Jeg har en del problemer med mit manager.. Jeg synes det kører mildest talt elendigt.. Nogle gange når det er det eneste der er startet kører det MEGET langsomt... Så kan jeg åbne et browservindue og tabbe over i manager igen, hvor det så kører med den rigtige hastighed. For når den ikke kører lagger det meget og man skal som regel trykke to gange før den reagerer... Det er lidt weird synes jeg...

Mit system:

Pentium 3.0 NW
1024 Kingston PC3200

Har du prøvet at geninstallere det?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 13 Okt 2005, 20:24 »

Mit system:

Pentium 3.0 NW
1024 Kingston PC3200

Det lyder til at være en fejl på computeren og ikke i spillet. Hvis du har haft computeren længe, især meget med internet, har du nok efterhånden så meget l o r t på din computer, at det tager alle ressourcerne. Prøv at lukke så mange programmer som muligt, evt. checke hvad der er i joblisten og tilføj/fjern programmer, og se om du kan undvære noget. Ellers ville en formattering afhjælpe problemet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

pasj
Juniorspiller
**

« Svar #3: 13 Okt 2005, 20:52 »

Har du prøvet at geninstallere det?

Det har gjort det lige siden jeg installerede fra en formatering...

Det lyder til at være en fejl på computeren og ikke i spillet. Hvis du har haft computeren længe, især meget med internet, har du nok efterhånden så meget l o r t på din computer, at det tager alle ressourcerne. Prøv at lukke så mange programmer som muligt, evt. checke hvad der er i joblisten og tilføj/fjern programmer, og se om du kan undvære noget. Ellers ville en formattering afhjælpe problemet.

Kører regelmæssigt ad-aware, har antivirus, lat er tjekket i hoved og ***... Det burde bare ikke ske

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 13 Okt 2005, 21:04 »

Det har gjort det lige siden jeg installerede fra en formatering...

Kører regelmæssigt ad-aware, har antivirus, lat er tjekket i hoved og ***... Det burde bare ikke ske

Jeg har erfaret at der er mange ting som ad-aware ikke fanger, derfor har jeg heldigvis fået skaffet mig en betalt (og lovlig) version af Webroot Spy Sweeper, som jeg har haft meget gode oplevelser med... Men det eneste jeg kan se som din løsning, er en formattering...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

pasj
Juniorspiller
**

« Svar #5: 13 Okt 2005, 21:44 »

Jeg har erfaret at der er mange ting som ad-aware ikke fanger, derfor har jeg heldigvis fået skaffet mig en betalt (og lovlig) version af Webroot Spy Sweeper, som jeg har haft meget gode oplevelser med... Men det eneste jeg kan se som din løsning, er en formattering...

Ja, er meget bange for det... Men det kan ike have noget at gøre med at spiller et spil, som jeg har spillet før formateringen? Dvs, på et andet system?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 13 Okt 2005, 21:58 »

Ja, er meget bange for det... Men det kan ike have noget at gøre med at spiller et spil, som jeg har spillet før formateringen? Dvs, på et andet system?

Tjoh, men hvis der var et problem med et savegame, som blev brugt før formatteringen, ville spillet vel krakke og ikke bare gå langsomt. Jeg har selv prøvet at den ikke kunne loade et savegame pga. en formatering, men ikke at det har gået langsomt pga det

pasj
Juniorspiller
**

« Svar #7: 13 Okt 2005, 22:54 »

Tjoh, men hvis der var et problem med et savegame, som blev brugt før formatteringen, ville spillet vel krakke og ikke bare gå langsomt. Jeg har selv prøvet at den ikke kunne loade et savegame pga. en formatering, men ikke at det har gået langsomt pga det

Det er det jeg heller ikke forstår.. Men nu er der vist knap så meget der virker på min computer anyways, så jeg tror den får en ordentlig spand formatering i weekenden Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #8: 12 Apr 2006, 11:23 »

Prøv måske med Fmsavecleaner..Smiley Tror det var inde på Fmground.dk jeg fandt det... enten Fmground, Fmdanmark eller her..Smiley så bare kør dit spil igennem..?! for com'en lagger ikk ellers vel..?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 12 Apr 2006, 11:26 »

Prøv måske med Fmsavecleaner..Smiley Tror det var inde på Fmground.dk jeg fandt det... enten Fmground, Fmdanmark eller her..Smiley så bare kør dit spil igennem..?! for com'en lagger ikk ellers vel..?

Vi har den selvfølgelig her Smiley Link

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010