home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs  (Læst 53124 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #135: 10 Jan 2009, 16:11 »

jeg er rimelig sikker på at det bliver en nordjysk finale med AGF og Aab, og hvem der så vinder, bliver et spørgsmål om marginaler tror jeg. FCK og BIF ryger rimeligt hurtigt ud tror jeg, medmindre at hjemmeholdets publikum støtter BIF så godt, at de kan gå på vandet. ellers er Esbjerg og FCN og FCM også rimelig stræke, men tror mest på Aab og AGF Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #136: 10 Jan 2009, 18:16 »

Vi ses derinde røvhuller! Smiley

( til alle mindreårige: i skal ikke tage "røvhul" så tungt )
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #137: 10 Jan 2009, 18:27 »

jeg er rimelig sikker på at det bliver en nordjysk finale med AGF og Aab, og hvem der så vinder, bliver et spørgsmål om marginaler tror jeg. FCK og BIF ryger rimeligt hurtigt ud tror jeg, medmindre at hjemmeholdets publikum støtter BIF så godt, at de kan gå på vandet. ellers er Esbjerg og FCN og FCM også rimelig stræke, men tror mest på Aab og AGF Opstemt
At kalde AGF for nordjysk er da en skændsel. Dem gider vi da ikke heroppe Wink

Forresten, hvad klok starter det i morgen?
Logged


Andreas93
Gæst
 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #138: 10 Jan 2009, 18:33 »

hmm tror at det bliver Agf der vinder, da de stiller med en stærk trup og mon ikke Erik Rasmussen giver nogle gode råd da han jo selv har spillet i den amerikanske indedørs liga i 2 år. Fck tror jeg ryger ud i gruppespillet.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #139: 10 Jan 2009, 18:34 »

At kalde AGF for nordjysk er da en skændsel. Dem gider vi da ikke heroppe Wink

Forresten, hvad klok starter det i morgen?

Det starter vidst nok klokken 11 på tv2 Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #140: 10 Jan 2009, 18:45 »

Jeg elsker at se indendørs fodbold, og den årlige cupturnering herhjemme er absolut ingen undtagelse. Især fordi at Esbjerg jo har for vane at spille fortrinligt. Dog tror jeg mere på Jyllands hovedstader i år. Det vil selvfølgelig sige AGF og Aab. Førstnævnte stiller som altid stærkt op, og de plejer da altid at gøre en god figur. Aab er mine klare favoritter. Hvilken trup! Det er da virkelig et tegn på at de vil sejre, og mon ikke der er en god chance for det, med de flotte navne, som er repræsenteret på holdkortet. Jeg forstår dog ikke hvorfor de stiller så stærkt op, da cuppen i mine øjne handler om at give de unge talenter og reserverne en chance. Det er i hvert fald det sidste man kan kalde spillere som Jeppe Curth, Michael Jakobsen og Anders Due.

For lige at vende tilbage til Esbjerg, glæder jeg mig som altid til at følge dem. Vi har i år taget flere gode spillere med, som eksempel finder man blandt andet Jesper Lange og Jesper Jørgensen. Derudover glæder jeg mig også meget til at se nærmere på John Kusi-Asare, som også er sat på kortet. Det bliver spændende at se ham, selvom der er en himmel til forskel på indendørs, og traditionel fodbold. Jeg er sikker på at han nok skal blive et spændende bekendskab i den danske liga.

FCK og Brøndby har jeg ikke den store cadeau til. De plejer ikke at præstere i denne turnering, og især FCK har jeg været skuffet over at se de seneste år. Jeg tror ikke at de når meget længere end gruppespillet. FCM har som altid sendt en ung trup afsted, og de bliver også enormt spændende at se på. Så alt i alt tror jeg på at det bliver underholdene som altid, og så håber jeg ikke mindst på at se nogle straffesparkskonkur rencer! Det er virkelig lækkert og intenst at se på.   
Logged

Mikkel1986
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #141: 10 Jan 2009, 18:51 »

Brøndby vandt da sidste år.. Hvis det ikke er at præstere jamen så ved jeg ikke hvad man kan kalde en første plads.. Desuden for nogle få år tilbage vandt de 4 år i træk..
Logged

Kringle Ultras

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #142: 10 Jan 2009, 18:52 »

Ligesom GE tror jeg heller ikke vi kommer langt i morgen, men man kan da altid håbe. Jeg tror vinderen skal findes mellem GF, ÅB og Esbjerg. Nordsjælland har jeg som outsider, da de altid plejer at gøre det fornuftigt.

Jeg glæder mig til at stå tidligt op i morgen og se noget indendørs bold! Thumbs Up

FCK og Brøndby har jeg ikke den store cadeau til. De plejer ikke at præstere i denne turnering, og især FCK har jeg været skuffet over at se de seneste år.

Brøndby har da vundet turneringen et par gange i de sidste par år? Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #143: 10 Jan 2009, 18:57 »

Åhhh, Zone det gør ondt i hjertet, når du staver AaB ÅB.   Græder

Men jeg tror også, det bliver AaB eller AGF. Horsens stiller stærkt op, men tror simpelthen bare ikke på dem. De er bare ikke gode nok.

Men det skal nok blive spændende at følge de unge spillere fra bl.a. FCK og BIF.
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #144: 10 Jan 2009, 18:58 »

Brøndby vandt da sidste år.. Hvis det ikke er at præstere jamen så ved jeg ikke hvad man kan kalde en første plads.. Desuden for nogle få år tilbage vandt de 4 år i træk..

Ligesom GE tror jeg heller ikke vi kommer langt i morgen, men man kan da altid håbe. Jeg tror vinderen skal findes mellem GF, ÅB og Esbjerg. Nordsjælland har jeg som outsider, da de altid plejer at gøre det fornuftigt.

Jeg glæder mig til at stå tidligt op i morgen og se noget indendørs bold! Thumbs Up

Brøndby har da vundet turneringen et par gange i de sidste par år? Rullende Øjne

My bad guys!  Wink
Min hukommelse huskede det anderledes.
Logged

Mikkel1986
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #145: 10 Jan 2009, 18:58 »

1998-2002.. Brøndby IF
2003.. Viborg
2004.. Aab
2005-2007.. Esbjerg
2008.. Brøndby IF..

Men tror både PS&E og Brøndby IF ryger ud allerede i gruppespillet..

Og så enten Esbjerg eller Aab, som vinder..
Logged

Kringle Ultras

-Benja-
Gæst
 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #146: 10 Jan 2009, 19:07 »

Vi skal have meget held på vores side, hvis vi skal genvinde titlen. Holdet har en masse unge talenter, men jeg tror desværre ikke at det rækker til en plads som vinder af denne super fede turnering - men man har vel lov til at håbe. Glæder mig meget til og se Azad 'Store' Corlu i aktion, han har virkelig et stort potientiale, har spillet mod ham engang - bare noget hygge sammen med vennerne, det er dog et par år siden. Men har fulgt hans karriere, da en af mine venner er gode venner med ham, og der igennem har jeg så hørt lidt om ham. Han har blandt andet været til prøvetræning i Chelsea, så hel dårlig kan han vel ikke være.

Men jeg tror at AaB udfra papiret ligner klart det stærkeste hold, men vi skal heller ikke glemme Esbjerg, de gør altid en rigtig god figur i den turnering. Jeg har os et lille håb for Horsens, som stiller op med en spændende trup, blandt andet Gilberto. Det bliver mums og sidde og se den turnering med tømmermænd. Der er altid et højt nivaeu og alle hold går efter og vinde, og det er da også fedt og kunne blære sig med at man er Danmarks bedste i indenddørs fodbold.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #147: 10 Jan 2009, 19:08 »

Jeg er skufet over, at jeg selv skal spille indendørs kamp(e) imorgen. Så kan ikke se langt det meste af det Skuffet
Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #148: 10 Jan 2009, 19:11 »

Findes der en turneringsplan på nettet?
Kunne godt tænke mig at se hvornår de forskellige hold skal spille. Smiley
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Oddset Cup - det uofficielle DM i indendørs
« Svar #149: 10 Jan 2009, 19:16 »

Puljerne:
Pulje A: AC Horsens, Randers FC, F.C. København og AGF.
Pulje B: Vejle BK, FC Midtjylland, OB og Brøndby.
Pulje C: Esbjerg, SønderjyskE, FC Nordsjælland og AaB.



Programmet:
11.01 – 11.10   AGF – Randers FC
11.12 – 11.21   F.C. København – AC Horsens
11.23 – 11.32   Vejle BK – FC Midtjylland
11.34 – 11.43   OB – Brøndby IF
11.45 – 11.54   SønderjyskE - Esbjerg
12.16 – 12.25   FC Nordsjælland - AaB
12.27 – 12.36   F.C. København - AGF
12.38 – 12.47   Randers FC – AC Horsens
12.49 – 12.58   Brøndby IF - Vejle BK
13.00 – 13.09   FC Midtjylland - OB
13.11 – 13.20   Esbjerg – FC Nordsjælland
13.22 – 13.31   AaB - SønderjyskE
13.33 – 13.42   Randers FC. – F.C. København
13.44 – 13.53   AC Horsens - AGF
13.55 – 14.04   Brøndby IF – FC Midtjylland
14.06 – 14.15   Vejle BK – OB
14.17 – 14.26   Esbjerg - AaB
14.28 – 14.37   SønderjyskE – FC Nordsjælland



Herefter er der finalerunder. Stævnet forventes afsluttet omkring klokken 16.30 og TV2 sender direkte fra hele turneringen.

Taget fra fck.dk
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010