home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1244 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Problemer med at score mål
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Problemer med at score mål  (Læst 14553 gange)
Killigan
Ynglingespiller

Jeg har kun ét spørgsmål...
« Svar #15: 02 Dec 2008, 21:42 »

...kan angriberne score mål i FM09?

Jeg har trofast spillet siden "The Manager", og ELSKER spillet, men... I FM08 blev jeg så arrig over, at jeg ikke kunne score mål (selvom jeg havde 15-25 afslutninger pr. kamp), at jeg afinstallerede og begyndte at spille FM05 i stedet for...
Hvordan er situationen i FM09? Jeg gider nemlig ikke købe spillet, hvis det er det samme l... mht. angribere igen...

På forhånd tak for jeres svar.

PS: Jeg håber virkelig jeg skal ha' det nye spil...

Chakana
Manager

Sv: Jeg har kun ét spørgsmål...
« Svar #16: 02 Dec 2008, 21:44 »

Taktisk er (imo) FM09, MEGET svært. Har selv haft problemer, men med den rigtige taktik, kan man nemt score masser af mål!

Arsenal Football Club

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #17: 02 Dec 2008, 21:45 »

Der har da aldrig været problemer i 08? Mine angriber scorede da som de skulle.. :b

i 2009 udgaven har jeg endnu ikke haft en eneste succes oplevelse, og det irriterer mig.. Aner ikke hvordan jeg skal gribe det an taktisk.. Har nærmest prøvet alt .. Smiley

Elsker du spillet.. Så køb det da.. Når der kommer endnu en ny patch, er spillet nok perfekt.

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #18: 02 Dec 2008, 21:47 »

Taktisk er (imo) FM09, MEGET svært. Har selv haft problemer, men med den rigtige taktik, kan man nemt score masser af mål!

Enig.. Har du fået løst problemet? Eller irriterer det dig stadig? For her gør det godt nok..

daryth
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 02 Dec 2008, 22:00 »

svaret er nej de kan de ikke !

YNWA !!

daryth
Lilleputspiller
*

« Svar #20: 02 Dec 2008, 22:01 »

og NEJ det er saftsuseme ikke pengene værd det lortespil jeg stadig forsøger at fatte noget af!

YNWA !!

Magnusa
Ynglingespiller

« Svar #21: 02 Dec 2008, 22:05 »

Mine angribere bomber ikke ligefrem, men de scorer tilfrestillende mange mål.

Adebayor er topscoreren i premier league Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #22: 02 Dec 2008, 22:08 »

Slap dog af. Vi andre kan ikke gøre for at du ikke kan score.
Jeg scorer masser af mål. Min MINDSTE sejr med Manchester City, i PL og Uefa cuppen var 2-0 over Haka.
Har også vundet 3-0, 3-1, 3-0 i PL og uefa. Og 7-0, 4-1 og 3-0 i venskabskampe.

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #23: 02 Dec 2008, 22:14 »

Slap dog af. Vi andre kan ikke gøre for at du ikke kan score.
Jeg scorer masser af mål. Min MINDSTE sejr med Manchester City, i PL og Uefa cuppen var 2-0 over Haka.
Har også vundet 3-0, 3-1, 3-0 i PL og uefa. Og 7-0, 4-1 og 3-0 i venskabskampe.

Hvor jeg dog elsker det du skriver... Det er så egocentreret skrevet som det kan være..

Det ikke for at være en lort i toiletet, men hvad har det du skriver med noget af det her emne at gøre?

Du hjælper ikke folk ved at skrive du med City score super mange mål, hjælp dog folkene i stedet for at skrive om hvor god du er til spillet, thank god? Smiley

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #24: 02 Dec 2008, 22:26 »

Hvor jeg dog elsker det du skriver... Det er så egocentreret skrevet som det kan være..

Det ikke for at være en lort i toiletet, men hvad har det du skriver med noget af det her emne at gøre?

Du hjælper ikke folk ved at skrive du med City score super mange mål, hjælp dog folkene i stedet for at skrive om hvor god du er til spillet, thank god? Smiley

Syns da også han svarer på spørgsmålet..

Men anyway, ja spillet er, også imo, lidt svært taktisk.. Jeg syns ikke angriberne er dårlige til at score, men ´jeg syns til gengæld det kan være svært at komme frem til chancerne.. Selvom man spiller med et hold der burde være megt stærkere end modstanderen.

Tværtimod syns jeg faktisk angriberne er blevet bedre til at score.. I nogle af de foregående spil kunne man brænde de mest fantastiske chancer på samlebånd, men i 09 syns jeg faktisk at de helt store chancer ofte bliver sparket i kassen..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

murphy
Juniorspiller
**

« Svar #25: 02 Dec 2008, 22:28 »

Mine angribere bomber ikke ligefrem, men de scorer tilfrestillende mange mål.

Adebayor er topscoreren i premier league Smiley

havde det da bare været Adebayor - hos mig er det ingen mindre end Uniteds angolske Manucho (woot!)

Killigan
Ynglingespiller

« Svar #26: 03 Dec 2008, 14:36 »

Hej igen, og tak for svarene.

Jeg har lige et spørgsmål: Hvad betyder "IMO"?

I FM08 havde jeg INGEN problemer med at finde en god taktik, der gav masser af chancer, og der blev næsten ikke lukket mål ind mod mine hold, men score det kunne angriberne sgu ikke (også selvom holdet så rykkede en division ned, og angriberne var langt bedre end de andre i divisionen, samt havde moralen i orden)...
Det eneste jeg efterlyser er, at angriberne kan tæske de oplagte chancer i kassen. Selvfølgelig er der halve og kvarte chancer, som de ikke scorer på hver gang (sådan er virkeligheden jo også - se bare Kasper Risgård i søndags mod FCK... WHAAAATTTTT???), men de oplagte skal sgu i kassen... Basta!
En anden ting jeg oplevede i FM08 var, at jeg satte reserverne og U-holdet til at spille samme taktik, og dér havde angriberne ingen problemer med at score, men det kunne bare ikke lade sig gøre for 1.-holdet! Underligt!

Endnu en gang tak for svarene.

DavidMadsen
Manager

« Svar #27: 03 Dec 2008, 14:53 »

Der bliver spurgt om boksspillerne scorer mål i spillet, så synes jeg da det besvarer det, at skrive at jeg scorer masser mål.
Jeg skriver jo ingen steder: "Jeg er super god til spillet, kig på mig!". Jeg skriver jeg scorer mange mål, som svar på hans spørgsmål.

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 03 Dec 2008, 15:11 »

Jeg kan ikke forså hvorfor i syntes det er så svært at score, jeg er brøndby i slutningen af 3.sæson og Djiby Fall bomber for vildt, han har ca scoret 31 mål 33 kampe (noget i den stil)

Men jo, man laver ikke helt ligeså mange mål som i 08'eren, men så får man jo også en udfordring af at være manager, istedet for i de tidligere udgaver hvor hvis man var et tophold slog man et typisk midterhold med 3-4 mål.

Jeffrey Lebowski
Lilleputspiller
*

Sv: Problemer med at score mål
« Svar #29: 07 Dec 2008, 10:32 »

Har store problemer med at få bolden i kassen... Som i kan se her er det ikke chancerne der mangle... Er det bare fordi mine angriber er pisse ringe? eller kan det være noget med træningen?
« Seneste Redigering: 07 Dec 2008, 10:34 af Jeffrey Lebowski » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010