home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1185 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Goals and glory
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Goals and glory  (Læst 3977 gange)
Zone 43
Manager

Goals and glory
« : 08 Maj 2006, 17:56 »

Hey

Nogen der kender til dette spil, Goalsand glory, og er det værd at bruge penge på Rullende Øjne

http://www.unisport.dk/products.asp?search=&team=741&country=&league=26&idItem=7487

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

AlexSN
Landsholdsspiller

Sv: Goals and glory
« Svar #1: 08 Maj 2006, 18:18 »

Ja, kender godt til det, gjorde selv fejlen af at bruge penge på det... sjovt nok første gang men bli'r meeeeget hurtigt kedeligt...der sker lissom ik så meget... Shockeret

Smith
Gæst

« Svar #2: 08 Maj 2006, 18:50 »

Ja, kender godt til det, gjorde selv fejlen af at bruge penge på det... sjovt nok første gang men bli'r meeeeget hurtigt kedeligt...der sker lissom ik så meget... Shockeret

Mener du det? Var nemlig selv ude at kigge på det en dag og det så meget spændene ud Djævel Men så kan det godt være jeg ikke skal købe det alligevel Græder

Zone 43
Manager

« Svar #3: 08 Maj 2006, 19:07 »

Jeg takker for de hidtid to svar som er kommet Smiley

Nu er der ihf. sendt en bestilling.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #4: 08 Maj 2006, 19:22 »

Haha, rolig nu, så dårligt er det jo heller ik... kunne sikkert være meget sjovt hvis man var mange der spillede...
Mener måske bare at der findes bedre fodbold spil på markedet...og nej, jeg snakker ik om FM Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #5: 14 Maj 2006, 21:18 »

Så er spillet ankommet. Smiley

Som man skal ved de felste nye spil, skal man læse reglerne igennem før man begynder. Det kan dog godt tage et stykke tid og man skal virkelig høre efter/se hvad der står i reglerne. Som, jeg mener, ikke er så nemme igen at forstå i første omgang.

Men når man først er kommet i gang med spillet er da meget sjovt, med kampe, transfer osv. som i en rigtig klub. Det kan godt tage sin tid at komme igennem, men "heldigvis" er spillet gjort så'n at der "kun" er 7 runder man skal spille.  Shockeret

Min samlede vurdering
 Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
4 ud af 6 mulige  Thumbs Up'er

www.goalsandglory.d k <- se mere her om spillet Wink
« Seneste Redigering: 14 Maj 2006, 21:24 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 14 Maj 2006, 21:28 »

Du skriver at man "Kun" skal spille 7 runder.. hvor lang tid holder det? - Altså hvor længe kan man ca spille før det stoppeR?

Zone 43
Manager

« Svar #7: 14 Maj 2006, 21:31 »

Du skriver at man "Kun" skal spille 7 runder.. hvor lang tid holder det? - Altså hvor længe kan man ca spille før det stoppeR?

Det kommer an på om man er 2, 3 eller 4 deltagende i første omgang.

Men hvis du kan forestille dig matador, så er der to "kamp" felter lander man på en af disse skal der spilles en runde. En kamp kan godt tage lidt tid Smiley

edit : spillepladen kan ses her
« Seneste Redigering: 14 Maj 2006, 21:33 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 14 Maj 2006, 21:35 »

Det fik jeg næsten fat i ;P

Zone 43
Manager

« Svar #9: 14 Maj 2006, 21:36 »

Det fik jeg næsten fat i ;P

Hvad fik ikke fat i Rullende Øjne

- Daniel Agger.

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 25 Aug 2012, 13:11 »

I min søgen efter regelsættet til goals and glory, kom jeg ind på en gammel tråd her på siden..

Jeg fik det her spil i gave, for nogle måneder siden, og var meget spændt på at skulle prøve spillet.. men på en eller anden måde er der ikke noget regelsæt med i mit spil, og jeg kan simpelthen ikke finde et regelsæt på nettet! Jeg vil naturligvis meget gerne læse reglerne.. Smiley

Så hvor langt er regelsættet? er det muligt at scanne det ind og uploade det, eller er det håbløst?

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010