|
|
|
Bave
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pepper
Lilleputspiller
|
|
Super det var hurtigt bave.....
Helt sikkert billedet med flaget i baggrunden....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pepper
Lilleputspiller
|
|
Når nu jeg gemmer billedet hvordan skal jeg gøre for at billedet passer til spilleren i spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Når nu jeg gemmer billedet hvordan skal jeg gøre for at billedet passer til spilleren i spillet?
Du skal lave en config fil med spillerens ID. Du kan f.eks. gøre sådan her http://s305.photobucket.com/albums/nn233/bave_01/?action=view¤t=BSR-20080823-131515.flv spilleren på eksemplet's ID er 51000027. Du kan bare kopiere en config fra en facepack du tidligere har hentet, og lave en ny mappe med de 3 billeder og config filen. config filen skal åbnes med notesblog hvis du skal ændre i den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pepper
Lilleputspiller
|
|
tak... må jeg se om jeg kan finde ud af......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Facepack Stil: fmF-Style09 Spiller navn: Lionel Messi Hold: Barcelona Nationalitet: Argentina
Facepack Stil: fmF-Style09 Spiller navn: Fernando Torres Hold: Liverpool Nationalitet: Spanien
Facepack Stil: fmF-Style09 Spiller navn: Bojan Krkic Hold: Barcelona Nationalitet: Spanien
Facepack Stil: fmF-Style09 Spiller navn: Simon Vukcevic Hold: Sporting Lissabon Nationalitet: Montrenegro
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
MH 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Den er smuk Bave! Smukt!  Men kunne du ikke lige den ud på en side hvor jeg kan downloade den? Får jeg forstår virkelig ikke hvordan man ellers får den ned. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave