|
FTR
|
|
... og der står ikke nogen ID på poulsen? når jeg går ind for at erstatte ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
når nej, okay, det er der fejlen er... Hvordan finder jeg så IDen på Ekdahl?
Du kan nemmest finde ID i Editor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FTR
|
|
okay:) tak for hjælpen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Det er jo op til dig selv men jeg ville lægge den i denne sti: C:\Users\DITNAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2009\graphics\Pictures\Players\eng\Premiership
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FTR
|
|
okay tak endnu engang!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
jeg har et ønske til billed i fm09 hvordan ønsker jeg det?
|
|
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
Tidligere Crew på FMDanmark
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
jeg har et ønske til billed i fm09 hvordan ønsker jeg det?
Du udfylder formlen på første side 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
|
|
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
 Der ligger en Her
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
så siger jeg 1000 tak for hjælpen  bukker og nejer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
uhada så lavede du lige 5  100 tak  er sødt af dig at give dig tid til at hjælpe os facepack mongoler som ikk kan finde ud af så noget sætter jeg stor pris på
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
uhada så lavede du lige 5  100 tak  er sødt af dig at give dig tid til at hjælpe os facepack mongoler som ikk kan finde ud af så noget sætter jeg stor pris på Det var jeg jo nød til han er jo kongen af PL  Mange tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|