home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Styr på økonomien?
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Styr på økonomien?  (Læst 2174 gange)
LFC_Fisker
Landsholdsspiller

Styr på økonomien?
« : 02 Dec 2008, 17:41 »

Er der nogen der ved hvordan man kan få styr på sin økonomi? Udover spillersalg. Jeg har nemlig minus og det bliver bare værre. Forlegen

TMP
Førsteholdsspiller

Sv: Styr på økonomien?
« Svar #1: 02 Dec 2008, 18:50 »

Udover at sælge spillere, hvordan ville du ellers gøre det??

Du er jo nødt til at få dine lønninger ned, og tjene nogen penge på spillersalg. Evt. fyr noget personale osv.

Hagen-92
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 02 Dec 2008, 18:57 »

hvilken klub er du?

maxwell
Ynglingespiller

« Svar #3: 02 Dec 2008, 19:38 »

Rugekasseklubber med henblik på Merchandise er vejen frem.. I 08 havde jeg et spil hvor jeg havde en indtjening der hed 1,9 Milliard bare fra Merchandise... Godt nok med Real M men stadig.

White and Royal
AGF
Real Madrid

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #4: 03 Dec 2008, 15:37 »

Jeg er Atletico Madrid og jeg er langt under lønbudgettet, men jeg prøver det med personalet.

JKJ
Gæst

« Svar #5: 03 Dec 2008, 15:42 »

Hvor langt er du nået?? Den 1. sæson i et spil kan godt være lidt hård for økonomien da man jo ikke får TV indtægter sponsor penge osv...
Desuden kan klubben have et lån hvor der skal betales et større mio beløb om måneden og det kan du ikke gøre alverden ved...

Men ja prøv at finde nogle klubber i Asien eller i Nordamerika så får du da en skilling i merchandise

FTR
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 03 Dec 2008, 16:03 »

Hvis man er en lille klub, som en klub i 2. division øst. Kan det være en god ide at arrangere, en masse venskabskampe mod de store hold i verden. Jeg startede selv med en balance på 100 k. Så spillede jeg en masse venskabskampe, og så var min balance på lidt over 3 mio. Det kan virkelig betale sig. Det kan du også gøre, og som Atletico kan du tjene en del mere...

BenMusalho
Gæst

« Svar #7: 04 Dec 2008, 15:26 »

Det, med at finde klubber i Asien eller Amerika, virker fantastisk! Find evt. nogen billigere trænere, hvis dem du har ansat hæver meget i løn hver måned. Der kan man spare en hel masse. Find nogen billige talenter, det vil på sigt hjælpe rigtig meget på din økonomi, når du sælger dem videre for en hel masse penge. Dog er det en meget langvarig proces.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #8: 04 Dec 2008, 15:35 »

Det med merchandise er nok den mest effektive metode, dog er det irriterende, at man i det nye ikke kan ansøge specifikt om det ligesom i det nye! Er det kun pga. man er i mindre hold?

maxwell
Ynglingespiller

« Svar #9: 05 Dec 2008, 11:38 »

Det med merchandise er nok den mest effektive metode, dog er det irriterende, at man i det nye ikke kan ansøge specifikt om det ligesom i det nye! Er det kun pga. man er i mindre hold?
Du skal have 3-4 basale rugekasseklubber før du selv specifikt kan vælge kommercielle forbindelser.. også skal din klub også helst være i den bedste række der er muligt.

White and Royal
AGF
Real Madrid

Faalken
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 23 Dec 2008, 21:30 »

Du skal også ha' været i klubben i et lille stykke tid - så de føler at du er indlemmet nok til at være med i bestyrelsens beslutning.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #11: 23 Dec 2008, 21:52 »

Du skal også ha' været i klubben i et lille stykke tid - så de føler at du er indlemmet nok til at være med i bestyrelsens beslutning.

Lige præcis. Man behøver ikke have 3-4 rugekasseklubber i forvejen til at få dem. Derudover har de ikke den store effekt som mange taler om, hvis man er et mindre hold som efter et par år er gået i den bedste række.
Jeg er Leeds UTD og har 2 af disse rugekasseklubber som giver et skub i merchandise-salg og min vækst er kun steget med 2 mil.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010