|
Sarold
|
|
Er der andre der har fået regitsret det hurtigste mål for sin klub? Jeg spiller Parma og har lånt en spiller der hedder C.Kone kan ikke lige huske hvad klub jeg har lånt ham i men det er hellere ikke så vigtigt. Hans mål blev scoret efter 40.sek  Er der andre der har oplevet det i spillet ?
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Ja - Jeg oplevede at Robbie Keane for mit Liverpool hold scorede efter 28 sekunder mod Aab i Aalborg. Det var Liverpools hurtigste mål..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Bojan scorede til 1-0 for mig mod AaB i CL, efter kun 25 sekunder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Okii fedt ,det var godt nok hurtigt 28 sek og 25 sek..
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Mit hurtigste mål er Oscar Cardozo for AC Milan som scorede i det 31. sekund.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Læg da SS ind istedet. Eller kan enhver kommer og sige at man har scoret efter 3 sekunder. Ikke at jeg ikke tror på jer, men det giver bare et bedre billede af hændelsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Læg da SS ind istedet. Eller kan enhver kommer og sige at man har scoret efter 3 sekunder. Ikke at jeg ikke tror på jer, men det giver bare et bedre billede af hændelsen.
Hvorfor skulle man dog lige gide lyve om netop det? Der er da ingen der gider gå ind i et spil (Hvis de overhoved har savet mere) finde den pågældende scoring. Tag SS, oploade det, og så poste det her. Det er jo ikke en rekord der er noget prestige i at have.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Woooow jeg lavede ikke dette indlæg for at konkurrere, men bare for at høre om der var andre der havde lavet det hurtigste mål for den klub man nu er manager for !! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Det var der åbenbart i den tilsvarende tråd om FM08. "Blabla, 2 sekunder", "4 sekunder, bla bla".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Nåååe oki fair nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Men helt iorden du laver tråden, det er da rart nok at kunne sammenligne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Mit hurtigste mål var vist nok med Jesper Lange i FM08, med en scoring efter ca. 22 sekunder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Skulle vi nu ikke holde os til mål i FM2009 for jeg kunne da også komme med hurtige mål lavet i FM2007  Det er ikke for at være negativ !! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Skulle vi nu ikke holde os til mål i FM2009 for jeg kunne da også komme med hurtige mål lavet i FM2007  Det er ikke for at være negativ !!  Der står jo bare "Hurtigste mål". Så umiddelbart kan man jo sagtens smide mål ind fra tidligere versioner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sneglen2003
|
|
Hvorfor skulle man dog lige gide lyve om netop det?
Der er da ingen der gider gå ind i et spil (Hvis de overhoved har savet mere) finde den pågældende scoring. Tag SS, oploade det, og så poste det her.
Det er jo ikke en rekord der er noget prestige i at have.
Jeg synes nu også at der skulle lægges et SS ind. Ellers bliver det noget a la "min far er stærkere end din." Og nej, ved godt at det ikke er noget prestige i denne "rekord", men alligevel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|