home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  2 Brugere, 1226 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Rige LL-HOLD
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rige LL-HOLD  (Læst 3404 gange)
superpew
Landsholdsspiller

Rige LL-HOLD
« : 02 Dec 2008, 13:27 »

Nu findes der jo Hoffenheim, Manchester City osv. osv...

Hold som er rige, og spiller i den bedste række.

Findes der hold i 2-3-4 division, som har gode penge? Måske ikke lige så mange som City og Hoffenheim, men noget der minder om?

Det burde der da næsten være.. Jeg kender bare ingen af dem D:

sheriffen87
Landsholdsspiller

Sv: Rige LL-HOLD
« Svar #1: 02 Dec 2008, 13:28 »

Queens Park Rangers(QPR) tror jeg nok Smiley

maxwell
Ynglingespiller

« Svar #2: 02 Dec 2008, 13:35 »

QPR rammer over 120mil  ved "Vinder".. Dette er dog underordnet i forhold til andre hold, med Birmingham får du 50 mil, grunden til det er underordnet er at du knapt nok finder nogen dyre spillere der vil til din klub, så lige meget om du har 120 eller 50 så får du samme kvalitet af spillere.. Selvfølgelig får QPR fordelen når de rykker i PRM, da der ville være flere spillere klar til at signe der.

White and Royal
AGF
Real Madrid

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #3: 02 Dec 2008, 13:42 »

QPR rammer over 120mil  ved "Vinder".. Dette er dog underordnet i forhold til andre hold, med Birmingham får du 50 mil, grunden til det er underordnet er at du knapt nok finder nogen dyre spillere der vil til din klub, så lige meget om du har 120 eller 50 så får du samme kvalitet af spillere.. Selvfølgelig får QPR fordelen når de rykker i PRM, da der ville være flere spillere klar til at signe der.

Det har du sikkert ret i.. Smiley

Men nu var mit spørgsmål ikke hvilke spillere man kunne skaffe til klubben, men bare hvilke Lower League Hold der havde fleste penge Smiley

Fonzie
Juniorspiller
**

« Svar #4: 02 Dec 2008, 13:44 »

FC Vestsjælland har røven fuld a penge Wink 2. division

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #5: 02 Dec 2008, 13:47 »

FC Vestsjælland har røven fuld a penge Wink 2. division

Ah ja.. Hvad har de af penge? Hvad er deres transferbudget?

maxwell
Ynglingespiller

« Svar #6: 02 Dec 2008, 13:49 »

Ok helt i orden, er ikke sikker på der er så mange igen, men hvis du vil prøve noget sjovt kan du jo altid tage en af de olie(penge)stærke klubber fra østlandende, det skal der nok komme noget sjovt ud af!

White and Royal
AGF
Real Madrid

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #7: 02 Dec 2008, 13:52 »

Ok helt i orden, er ikke sikker på der er så mange igen, men hvis du vil prøve noget sjovt kan du jo altid tage en af de olie(penge)stærke klubber fra østlandende, det skal der nok komme noget sjovt ud af!

Der var fx en super god idé  Wink

lacop
Ynglingespiller

« Svar #8: 02 Dec 2008, 13:54 »

måske det der holde der ville købe Eto i sommers, jeg kan ikke huske hvad de hed, men de må da havde nogle penge på kistebunden Smiley

maxwell
Ynglingespiller

« Svar #9: 02 Dec 2008, 13:56 »

Helt sikkert Smiley! Hvis du så er smart, så når du har fundet din pengestærke klub går du ind på talentlisten her på forum og henter alle de spillere som du kan fra -10 rækken.. så skal det nok blive sjovt.

White and Royal
AGF
Real Madrid

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #10: 02 Dec 2008, 13:57 »

Helt sikkert Smiley! Hvis du så er smart, så når du har fundet din pengestærke klub går du ind på talentlisten her på forum og henter alle de spillere som du kan fra -10 rækken.. så skal det nok blive sjovt.

Hehe .. Måskke holdets reputation ikke er højt nok, men kan da prøves Wink

maxwell
Ynglingespiller

« Svar #11: 02 Dec 2008, 13:58 »

Hvis du tænker på TOP5 Rusland eller Shakhtar Donetsk eller generelt topklubberne fra Kroatien, Rumænien så burde det være nok til mange af dem fra -10 listen, hvis pengene er der.

White and Royal
AGF
Real Madrid

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #12: 02 Dec 2008, 14:54 »

Rigtig interessant tråd. Jeg er også kommet det til i spillet hvor det er på tide at spille med at hold der skal spille op i de bedste rækker, men der skal være råd til et ordenligt talent. Gider ikke et transfer budget på en mil. QPR spillede jeg med i det gamle spil rigtig rigtig længe og har altid spillet meget i england, så jeg er har mod på noget nyt..

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 02 Dec 2008, 15:02 »

tror bare at man skal vælge en klub man vil, og så ansøge om en moderklub og på den måde få nogle unge talenter. Det har jeg brugt meget i Canavese, hvor jeg hentede talenter på stribe i Juventus, inter osv..

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

maxwell
Ynglingespiller

« Svar #14: 02 Dec 2008, 15:10 »

tror bare at man skal vælge en klub man vil, og så ansøge om en moderklub og på den måde få nogle unge talenter. Det har jeg brugt meget i Canavese, hvor jeg hentede talenter på stribe i Juventus, inter osv..

Resultatmæssigt er dette klart det bedste, men økonomisk får du ikke noget ud af at leje andres talenter og gøre dem gode, der bliver du nød til selv at købe med henblik på videresalg.. Din økonomiske situation bliver jo også nød til at blive forbedret hvis du vil rykke op i de bedste ligaer med lavere rangerede hold.

White and Royal
AGF
Real Madrid

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010