home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1070 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg Politiet
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: Spørg Politiet  (Læst 287069 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Spørg Politiet
« Svar #930: 28 Feb 2012, 14:15 »

mange der cykler i fodgænger feltet

Jeg nægter kategorisk at stoppe ved et fodgængerfelt, hvis cyklisten ikke er stået af cyklen. Altså, jeg kører dem selvfølgelig ikke ned, hvis de allerede er tosset ud i feltet, men jeg holder absolut ikke tilbage for dem.

Erzael
Manager

« Svar #931: 28 Feb 2012, 14:19 »

Jeg nægter kategorisk at stoppe ved et fodgængerfelt, hvis cyklisten ikke er stået af cyklen. Altså, jeg kører dem selvfølgelig ikke ned, hvis de allerede er tosset ud i feltet, men jeg holder absolut ikke tilbage for dem.

Det siger jeg bestemt heller ikke man skal  Djævel
 - Men der er sgu mange, inklusive mig selv, der før har kørt over et fodgængerfelt  Rullende Øjne

Szczesny
Manager

« Svar #932: 28 Feb 2012, 14:58 »

Som det skal være!

Jeg vælger faktisk også nogle gange at vente til cyklisten er drejet af, før jeg selv kører videre - netop fordi så mange cyklister er nogle tosser, og hvis de pludselig skulle ombestemme sig og fortsætte lige ud, så er der ingen tvivl om hvem der får skylden, hvis jeg mejer dem ned efterfølgende...

Ja, nogle gange. Jeg kan bare ikke huske én eneste gang, inden for det sidste år. ALLE holder tilbage.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #933: 28 Feb 2012, 15:00 »

Ja, nogle gange. Jeg kan bare ikke huske én eneste gang, inden for det sidste år. ALLE holder tilbage.

Better safe than sorry, I guess.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #934: 28 Feb 2012, 15:04 »

Jeg stopper - men jeg sidder og brokker mig som en gammel tvær mand inde i mit hovede.
Dog sjældent at jeg oplever cyklister over fodgængerfeltet.

Forleden aften blev jeg dog sur da jeg var ude at køre.
Jeg kører over et lyskryds og 100-200 meter fremme ser jeg en knægt køre ud på cykel. Jeg kommer op til ham idet han drejer til venstre midt på vejen (2 spors begge sider, med 2 meter græs i midten så man kan passere når der er frit). Han fortsætter så lige lidt over 75 meter frem da han skal til venstre ad endnu et lyskryds. Det samme skal jeg. Så kan jeg ellers sidde og køre 20-30 km (han skulle jo endelig ikke skynde sig ovenpå sin dumhed) bag ham i 100 meter så han kan komme op på cykelstien på efter at have drejet.

Han kunne ligeså godt ha' taget de 100 meter på cykelstien i modsat retning - så havde han ikke ligget og gjort trafikken (læs: kun mig) langsom. Klokken var trods alt sent på aftenen.

Nøj hvor blev jeg arrig.
« Seneste Redigering: 28 Feb 2012, 15:06 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Szczesny
Manager

« Svar #935: 28 Feb 2012, 15:23 »

Better safe than sorry, I guess.

Ja, og det er selvfølgelig også fint nok. Bedre end at blive kværnet over, den dag man kører lige ud Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #936: 28 Feb 2012, 16:10 »

Det må da til hver en tid være at foretrække for bilister, at cyklister kører over fodgængerfeltet frem for at trække hele vejen. Et langt større problem - nu hvor vi snakker om fodgængerfelt - er gamle trunter, som desperat vader deres slidte stumper ud foran cykelstien i dét øjeblik, hvor jeg kommer kørende. 2 gange har jeg braget ind i lårene på en omtåget pensionist, som derefter begynder en diskussion - en diskussion som jeg naturligvis vandt.

« Seneste Redigering: 28 Feb 2012, 16:12 af Njaourinho » Logged

Enged
Gæst

« Svar #937: 28 Feb 2012, 18:57 »

Det må da til hver en tid være at foretrække for bilister, at cyklister kører over fodgængerfeltet frem for at trække hele vejen. Et langt større problem - nu hvor vi snakker om fodgængerfelt - er gamle trunter, som desperat vader deres slidte stumper ud foran cykelstien i dét øjeblik, hvor jeg kommer kørende. 2 gange har jeg braget ind i lårene på en omtåget pensionist, som derefter begynder en diskussion - en diskussion som jeg naturligvis vandt.

Jf. færdselsloven er det vel egentlig dig, der skal holde tilbage der. Hvis hun nu falder og brækker hoften, så står du lige pludselig med et erstatningskrav for smerte og svie. Det er bestemt billigt. Jeg har en kammerat, der kørte for hurtigt på sin knallert da han var 16, og så bragede han direkte ind i en bil, der kom kørende ud fra en sidevej. Det kostede ham en brækket arm, men alligevel blev han tildelt 7.000 kroner i erstatning for smerte og svie.
Hvis en 16-årig får 7.000 i erstatning for en brækket arm, der bliver helt normal igen, så tænk på hvor meget en pensionist får i erstatning for en brækket hofte. Det er ikke lige for sjov, og især ikke fordi der er en direkte forbindelse mellem ellers sunde og raske pensionister, der dør efter en brækket hofte. Det gør de simpelthen fordi de bliver bundet til en seng så længe, og når de i forvejen er relativt svage, så ender de bare med at give op og dør. Man skal tænke på, at jo ældre man bliver, jo længere tid tager det for kroppen at regenere.
Jeg har desværre ikke nogen kilde på det, men det er noget jeg har arbejdet med i biologi for et par år siden, hvor vi fik udleveret nogle statistikker over det.

Ikke sagt at jeg synes, at det er i orden, at de bare vader ud, og ja gamle damer er pisse irriterende, når man bevæger sig i trafikken, men det var bare lige stof til eftertanke. Det kan jo også være ens mormor eller farmor du rammer, og personligt ville jeg da ikke have det rart med, at jeg havde brækket en ældre dames hofte.
Det kræver naturligvis også, at du kører med en vis fart, og at du ikke triller afsted med 10 km i timen, fordi så er det trods alt hendes egen skyld.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #938: 28 Feb 2012, 22:10 »

At tage et indlæg en anelse for seriøst... Wink

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #939: 08 Mar 2012, 17:52 »

Hej politimand crazy

Jeg bestod min køreprøve d. 31. januar i år, og fik selvfølgelig det midlertidige kørekort med. Men nu, næsten halvanden måned efter, har jeg  ikke fået mit kørekort ind ad døren. Ved godt at der kan gå op til to måneder, men har prøvet at spørge rundt blandt kammeraterne, og der er ingen af dem der har ventet mere end en måned på det. Derfor er jeg ved at begynde at være lidt skeptisk omkring det, da det midlertidige kun gælder i to måneder og jeg samtidig har længe haft lyst til at tage til Tyskland, manglede bare det kort.. Der er selvfølgeligt rigeligt med tid stadig, men ville gerne høre hvor jeg skal forhøre mig om det, hvis det muligt. Om det er på den lokale politistation eller hvordan.

Tak på forhånd Smiley

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #940: 08 Mar 2012, 18:03 »

Henvend dig hos borgerservice i din kommune.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #941: 16 Mar 2012, 14:34 »

Hej Politimand.

Hvad sker der hvis man er blevet anmeldt af en odds side for at have spillet, under alderen 18? :-S

Det vel det samme som at gå ind på et diskotek med falsk id ?

Vi skal alle være her.

Lavezzi
Gæst

« Svar #942: 16 Mar 2012, 14:51 »

Bortset fra jeg IKKE har spillet mens jeg var under 18, alt stod i min fars navn, og han spillede selv, men jeg havde et par spil i ny og næ dog, og så havde vi brugt mit kort.... -.-'
lol wut? Så har du vel også spillet mens du var under 18. Can't do the time, don't do the crime. Men jo, du kommer nok i fængsel og kommer til at dele celle med ham her:

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #943: 16 Mar 2012, 14:55 »

Bortset fra jeg IKKE har spillet mens jeg var under 18, alt stod i min fars navn, og han spillede selv, men jeg havde et par spil i ny og næ dog, og så havde vi brugt mit kort.... -.-'

Men hvad er straffen for falsk ID på diskotek?
Men bare fordi det er dine penge, så behøver det jo ikke være dig der har spillet? Det kan de vel ikke bevise kan de det?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #944: 16 Mar 2012, 14:59 »

lol wut? Så har du vel også spillet mens du var under 18. Can't do the time, don't do the crime. Men jo, du kommer nok i fængsel og kommer til at dele celle med ham her:

Vidste ikke at Francis Dickoh havde siddet inde.

Smukke ord

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010