home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:55:25 szukizek Blogkonkur... 11# Hjertet banker kun...
I går kl. 20:29:17 Bubbles Blogkonkur... #14 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:55:05 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 163 Gæster Online.

Indlæg: 1132819 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Engelske Coca-Cola Championship-klubber
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Engelske Coca-Cola Championship-klubber  (Læst 3725 gange)
Fat-Bastard
Gæst
 
Engelske Coca-Cola Championship-klubber
« : 09 Nov 2008, 21:47 »

Efter spil med Ejido og Independiente bliver Coventry City formentlig mit sidste spil med demoen. Den næstbedste række i England ser som sædvanlig spændende ud med masser af oprykningskandidate r, og jeg har lagt ud med en 2-0-sejr over Charlton. Jeg har desuden fået Arsenal som parent club, og de har sendt Francisco Mérida på ophold hos mig.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Engelske Coca-Cola Championship-klubber
« Svar #1: 09 Nov 2008, 21:49 »

hvad er formålet med denne tråd?
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Engelske Coca-Cola Championship-klubber
« Svar #2: 09 Nov 2008, 21:50 »

hvad er formålet med denne tråd?

Er det ikke anden gang idag du spørger om det?   funny
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Engelske Coca-Cola Championship-klubber
« Svar #3: 09 Nov 2008, 22:43 »

Er det ikke anden gang idag du spørger om det?   funny

ja og hva fucking så?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Engelske Coca-Cola Championship-klubber
« Svar #4: 09 Nov 2008, 22:45 »

Suk.. som navnet på tråden antyder, er det naturligvis at dele ud af sine erfaringer med engelske Championship-klubber. FB deler her ud om Coventry.

Så bare drop attituden og snak pænt hvis du vil spørge om noget.

EDIT: Læs evt. introen til vores nye Klubsøgning og -erfaringsforum: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=17305.0
« Seneste Redigering: 09 Nov 2008, 23:06 af g00n » Logged



DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Engelske Coca-Cola Championship-klubber
« Svar #5: 09 Nov 2008, 23:32 »

Well formålet med tråden gi'r vel sig selv ?? :S
Så det var da et dumt spørgsmål, men sådan er det ! Kbh attitude ! Opstemt
Nice klub valg btw .. Ikke lige hver dag folk vælger Coventry ..
Logged

Knudsholt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Engelske Coca-Cola Championship-klubber
« Svar #6: 13 Nov 2008, 13:44 »

Jeg vil klart anbefale Q.P.R. som har en del rigtig gode spillere, samt en transferbudget paa hele 14m (pund), saa man kan saette sit eget praeg paa klubben med nogle indkoeb. 
Logged

"Statistik er som et miniskørt. Det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste"

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Engelske Coca-Cola Championship-klubber
« Svar #7: 16 Nov 2008, 20:15 »

Jeg har startet et spil med Southampton.

Forventninger: Media prediction er på 19. plads og at man kæmper om nedrykning, så man kan ikke skuffe ret nemt.
Økonomi: Du har egentlig en ok økonomi med et par £mio men lige meget hvad du sætter dine forventninger til, så har du £0 i transferpenge og £115.000 i budget, hvilket du også bruger i forvejen.
Hold: Du har faktisk et rimelig stærkt hold i forvejen. Skacel bliver nok solgt som noget af det første, så du skal ud og investere i en ny venstre fløj og evt. også en ny venstre back. En angriber kunne også være fint at låne. Jeg fik lånt Chopra og han gør det udemærket. Jeg fik desuden oprettet en samarbejdsaftale med Arsenal, så nu har de også lånt mig Merida og Lansbury som kæmper om en plads i startopstillingen.

Alt i alt er det en fin klub - du har egentlig stort set det hold du skal bruge til at indfri forventningerne, så det er en god klub at starte i, da du næsten ikke kan skuffe.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Superbrelts
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Q.P.R.
« Svar #8: 17 Nov 2008, 10:57 »

Hej drenge

Denne tråd er lavet til at folk, der har startet et spil med Q.P.R. kan udveksle idéer og erfaringer.

Jeg er netop gået i gang med min tredje sæson som manager for dem, og jeg må indrømme at jeg glæder mig utrolig meget til at se hvordan holdet klarer sig i år.

Jeg rykkede op i min første sæson via en 2.-plads i Coca-Cola Championship, hvorefter jeg sluttede på en meget tilfredsstillende 13.-plads i premier league samt en tabt finale til Arsenal i FA Cuppen.

Nu har jeg købt nyt ind og jeg glæder mig til at komme i gang igen.

mit hold: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/0v815785.jpg

Jeg håber det fremgår af mit SS hvilke spillere jeg har købt...

Jeg har planer om at spille i en 4-3-2-1 opstilling da jeg har mange talentfulde offensive midtbanespillere, men ikke mange gode angribere. Jeg føler ligeledes at den del af holdet der skal arbejdes mest på er forsvaret, da jeg nok har prioriteret det lidt lavt. Jeg har ligeledes brug for lidt mere klasse på højrefløjen, men det skulle være nemt at finde når jeg engang får nogle penge igen.

Q.P.R. er efter min mening et af de sjoveste hold i Football Manager og et hold med kæmpe potentiale. Så lad os alle bidrage med en masse erfaringer så vi kan blive succesfulde managers!
« Seneste Redigering: 17 Nov 2008, 11:08 af Superbrelts » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Engelske Coca-Cola Championship-klubber
« Svar #9: 17 Nov 2008, 11:18 »

Hej Superbrelts.

Jeg har smidt din tråd ind i tråden om Engelske Coca-Cola Championship klubber, da der nok ikke er behov for en decideret QPR tråd endnu. Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Superbrelts
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske Coca-Cola Championship-klubber
« Svar #10: 17 Nov 2008, 11:39 »

Men QPR er så FEDE!
Logged

migah
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Engelske Coca-Cola Championship-klubber
« Svar #11: 18 Nov 2008, 17:14 »

Jeg er også begyndt med Q.P.R
Jeg rykkede op i første sæson efter en 3 plads, i første sæson fik jeg købt Danny Haynes for 30 mill, kæmpe fiasko, André Bikey for 47 mill, Kim Aabech for 6.5 mill og Landon Donovan på fri transfer.

I starten af anden sæson fik jeg 147 mill at købe ind for hvor jeg købte Rusol for 49 mill, Rodney Sneijder for 10 mill og Alfonso Alves for 75 mill, jeg havde virkelig brug for en mål scorer, og det har jeg stadig.

Jeg er nu 14 kampe inde i PL og ligger nr. 18, Landon Donovan har scoret 3 mål og Alves 4 mål, jeg kan åbenbart ikke få prikket den ind over stregen, jeg kan heller ikke finde ud af hvilken taktik jeg skal bruge, det hele går op og ned konstant synes jeg :s
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Crewe
« Svar #12: 23 Nov 2008, 00:21 »

Crewe har 8 mio i transferbudget så her er nogle inden for det beløb...Walter López(Leje )... Enrique Esqueda(2.5mio)... Bruno Aguiar(550k) og Juan mahecha(5mio.) de er alle mindst en''sikker anskafelse'' og jeg kan love at de er gode... held og lykke!!! Thumbs Up
Logged

ttakatt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Birmingham City
« Svar #13: 29 Nov 2008, 17:44 »

Jeg er i gang med et game med Birmingham City, og det går meget godt. Jeg ligger nummer 1, og har fået Davide Santon og Thomas Gravesen, Bobo Balde, og Lewin Nyatanga, og lånt Emiliano Insua.
Der er bare et problem, og det er at jeg mister penge hele tiden, og jeg ved ikke hvorfor. Jeg har hverken et for dårlig lønbudget eller gæld?
Nogen der har samme problem?
Logged

maxwell
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Birmingham City
« Svar #14: 01 Dec 2008, 11:20 »

Umiddelbart kommer underskuddet lige meget hvad du gør, af den simple grund at Birmingham er en nedrykkerklub fra sidste sæson. Har spillet en hel sæson med dem med samme problem som dig, men efter oprykning i PRM, har der kun været overskud på balancen. Mit bedste forslag... Forresten går det virkelig af lort i PRM på trods af jeg har signet med Craig Gordon, Leon Andreassen, Del Horno, Manuchu og Jozy Altidore ligger jeg sidst med 1 point i 8 kampe.. Great..
Logged

White and Royal
AGF
Real Madrid

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010