niller122
|
|
Navn: Oliveira Alder: 21 Pris: 65 mio DKK Nationalitet: Brasilien Klub: Tottenham Mål: 18 Kampe: 24
|
|
« Seneste Redigering: 01 Dec 2008, 13:34 af niller122 »
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
maxwell
|
|
Navn: James McFadden Alder: 25 Pris. kan nok godt få ham for 25 Nationalitet: Skotland Klub: Birmingham(Men han vil meget gerne væk) Mål: 39 Kampe: 56
Denne mand bragte mig i semifinalen i Ligacuppen mod Man Utd i første sæson med Birmingham(besejrede Tottenham på vejen) og i Kvartfinalerne i FA cuppen hvor jeg bittert måtte tabe i 2. kamp mod Arsenal (besejrede bla. West Ham på vejen)
|
|
|
|
White and Royal AGF Real Madrid
|
|
|
|
Hagen-92
Lilleputspiller
|
|
Navn: Mario Gomez Alder: 23 år Pris: 125 mio. Nationalitet: Tyskland Klub: FC Barcelona Mål: 25 Kampe: 46
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Navn: Lionel Messi Alder: 23 år Værdi: 430 mio Nationalitet: Argentinsk Klub: FC Barcelona Mål: 19 Assits: 13 Kampenspiller: 13 Kampe: 25(1)
|
|
|
|
|
|
|
|
sneglen2003
|
|
Navn: Nicklas Bendtner Alder: 23 Værdi: 44 mio Nationalitet: Dansk Klub: FC København Mål: 10 Kampe: 12
|
|
|
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
Navn:Mario Gomez Alder:24 Pris: købte ham for 225. mio. Nationalitet:Tysk Klub: I starten Stuttgart, i mit spil Atletico Madrid Mål:10 Kampe: 8 Fysisk stærk, sikker afslutter, hurtig og han kan også heade hvis chancen byder sig. Han var desuden med i kampen om årets spiller i verden, mens han var i Stuttgart.
|
|
« Seneste Redigering: 02 Dec 2008, 17:16 af LFC_Fisker »
|
|
|
|
|
|
alishu
|
|
Navn: Nicklas Bendtner Alder: 23 Værdi: 44 mio Nationalitet: Dansk Klub: FC København Mål: 10 Kampe: 12
Hvordan kunne du få ham til den pris. jeg prøvede at hente ham. kunne ikke få ham for mindre end 70 plus at han synes at det var et skridt nedad at komme til fck. Ps hvordan klare du dig ellers i fck???
|
|
|
|
Barça, Man U og FCK
|
|
|
|
Skaarup
|
|
Navn: Pavel Pogrebnyak Alder: 24 Værdi: 65 mio Nationalitet: Russisk Klub: Manchester City Mål: 33 Kampe: 40
Ny sæson: Mål: 8 Kampe: 11
|
|
|
|
Audere-Est-Facere
|
|
|
|
Real Madrid 31
Lilleputspiller
|
|
Navn:Vincenzo Laquinta Alder:28 Pris:95 Mil - 120 mil Nationalitet:Italien Klub:Manchester city Mål:15 Kampe:15
|
|
|
|
|
|
|
|
torkR
|
|
Navn: André-Pierre Gignac Alder: 28 (år 2014) Pris: 77,5 mill (Hentet i AC Milan, som hentede ham i Toulouse FC) Nationalitet: Fransk Klub: FC Bayern München Mål: 28 Kampe: 37
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Navn: Alexander Farnerud Alder: 25 år Pris: DKK 21.000.000 Nationalitet: Svensk Klub: Brøndby IF Mål: 10 Kampe: 10 Navn: Alexander Farnerud Alder: 25 år Pris: DKK 25.000.000 Nationalitet: Svensk Klub: Brøndby IF Mål: 20 Kampe: 34 Han fortsætter Ikke helt så imponerende som før, men ganske udmærket. Han spiller nu på COM.
|
|
|
|
|
|
|
|
Knudsholt
|
|
Navn: Klaas-Jan Huntelaar Alder: 25 år Pris: Købte ham for 200 mil. Nationalitet: Hollandsk Klub: Real Madrid Mål: 37 Kampe: 42
|
|
|
|
"Statistik er som et miniskørt. Det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste"
|
|
|
|
Nolte
|
|
Navn: Oliveira Alder: 21 Pris: 65 mio DKK Nationalitet: Brasilien Klub: Tottenham Mål: 18 Kampe: 24
Hvad hedder han ud over Oliveira? Umuligt at finde ham..
|
|
|
|
|
|
|
|
sneglen2003
|
|
Hvordan kunne du få ham til den pris. jeg prøvede at hente ham. kunne ikke få ham for mindre end 70 plus at han synes at det var et skridt nedad at komme til fck.
Ps hvordan klare du dig ellers i fck???
Arsenal tilbød ham væk for 65 mio dkr, og jeg var den eneste som var interesseret. Han fåk så 390.000 om ugen og en masse bonus pr. mål og pr. kamp. Og han bomber videre, men vil ikke forlænge - Så han skal sælge i næste sæson, for at jeg kan få penge for ham. Mht. resultaterne, går det fint nok. vinder alt i Danmark - liga + pokal, kom i semifinalen i Uefa cuppen 1. sæson, og er nået i kvartfinalen i CL, de sidste 3 år, slået ud af Inter alle tre gange
|
|
« Seneste Redigering: 08 Dec 2008, 21:23 af sneglen2003 »
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Navn : Yakubu Alder : 26 Pris : Startede med ham Nationalitet : Nigeriansk Klub : Everton Kampe : 30 Mål : 31 Han er nok den bedste angriber jeg nogensinde har prøvet i FM Han har scoret halvdelen af mine mål i sæsonen og halvdelen af mine mål i ligaen, så det er hans skyld at jeg er 2'er i ligaen
|
|
|
|
|
|
|
|